mot met de automobilist

Als ik (bijna) van m'n sokken word gereden

  • rij ik door

    Stemmen: 7 7,8%
  • geef ik the finger

    Stemmen: 12 13,3%
  • stoppen en praten

    Stemmen: 6 6,7%
  • haal de .45 tevoorschijn

    Stemmen: 29 32,2%
  • de beuk erin

    Stemmen: 13 14,4%
  • blaas handkusjes

    Stemmen: 8 8,9%
  • bel de politie

    Stemmen: 1 1,1%
  • ga huilen

    Stemmen: 14 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
op mijn brommer maak ik dagelijks onoplettende koekblikkers mee...
maar dat is voor mij alleen maar een rede om beter op te letten.
alsof die mensen het expres doen :?
het zal 9 van de 10 keer zijn dat ze je niet zien ofso...
om dan boos te gaan worden :X

als iemand niet op let is het enige wat ik doe ff aankijken... gewoon strak in de ogen kijken... is wel genoeg om te zorgen dat ze ff oplette volgende keer...

gewoon chill zijn op de weg... niet zo gehaast en niet zo lopen fitten op iedereen die wat fout doet... het blijven tenslotte mensen.
als jij een keer degene ben die de fout maak wil je ook niet dat gelijk iedereen met het vingertje loop te zwaaien...
 
op een werkdag was ik aan 't tripleren en kweet dat er automobilisten zijn die zich een bult schrikken als je tussen de rijen door komt gefietst maar een man in een getunede honde civic crx werd daar zo boos om dat mij probeerde in te halen om z'n ongenoegen te tonen. Nu kun je op een drukke autoweg proberen een motor bij te houden die tussen de rijen door aan 't slalommen is, dat lukt je als auto gewoon niet, tenzij je je eigen en andere serieus in gevaar brengt, en dat deed die ook, dus eerst laat ik 'm duidelijk zien dat 't me spijt dat hij schrok en dat dat zeker niet mijn bedoeling was, maar daar werd hij nog razender van, dus vervolgens steekt hij al rijdend z'n kop en bovenlichaam uit z'n raam en begint te gillen dat ik aan de kant moet, ja sorry hoor, als ik al 't slalommen ben is 't niet om nog een keer tijd te gaan verliezen aan de kant van de weg dus ik doe een wegwerpgebaar naar hem, en met een dot gas ben ik gelijk 4 auto's verder van hem, maar dat was dus buiten de waard gerekend want die( en nu moet ik woord toch echt gebruiken) gek komt dus toeterend en vloekend als een dolle stier weer ter hoogte van mij en wil mij met een stuurbeweging van de weg afdrukken, pech voor hem ben ik niet onder de indruk en doe hem teken bij 't volgende pompstation van de weg af te gaan met mij, maar daar ik echt geen tijd had om tijd te verliezen met die dwaas reed ik bij 't benzinestation langs de benzinepompen gewoon door wat hem door de drukte aldaar niet lukte en zo was ik van 'm af. Moraal van dit verhaal, sommige reacties zijn soms niet verhouding met de 'overtreding' die jij begaat, en mekaar aftuigen op de autobaan is misschien wel leuk, maar getuigd niet van heel veel opvoeding
 
Moraal van dit verhaal, sommige reacties zijn soms niet verhouding met de 'overtreding' die jij begaat, en mekaar aftuigen op de autobaan is misschien wel leuk, maar getuigd niet van heel veel opvoeding

Wat een debiel... typisch zo'n Fast & The Furious mannetje die denkt dat hij koning van de weg is omdat hij spinners op zijn 21" velgen heeft en blauw ligt onder zijn verlaagde koekblik heeft hangen :N

Dat soort volk trek ik me ook niks van aan, trek me eigenlijk zo ie zo niks van koekblikkers aan maar als ze me van de weg af proberen te rijden of iets dergelijks denk ik dat mijn voet afdruk wel eens in hun portier achter zou kunnen blijven. Gelukkig nog nooit mee gemaakt en hoop het ook nooit mee te hoeven maken.
 
op een werkdag was ik aan 't tripleren en kweet dat er automobilisten zijn die zich een bult schrikken als je tussen de rijen door komt gefietst maar een man in een getunede honde civic crx werd daar zo boos om dat mij probeerde in te halen om z'n ongenoegen te tonen. Nu kun je op een drukke autoweg proberen een motor bij te houden die tussen de rijen door aan 't slalommen is, dat lukt je als auto gewoon niet, tenzij je je eigen en andere serieus in gevaar brengt, en dat deed die ook, dus eerst laat ik 'm duidelijk zien dat 't me spijt dat hij schrok en dat dat zeker niet mijn bedoeling was, maar daar werd hij nog razender van, dus vervolgens steekt hij al rijdend z'n kop en bovenlichaam uit z'n raam en begint te gillen dat ik aan de kant moet, ja sorry hoor, als ik al 't slalommen ben is 't niet om nog een keer tijd te gaan verliezen aan de kant van de weg dus ik doe een wegwerpgebaar naar hem, en met een dot gas ben ik gelijk 4 auto's verder van hem, maar dat was dus buiten de waard gerekend want die( en nu moet ik woord toch echt gebruiken) gek komt dus toeterend en vloekend als een dolle stier weer ter hoogte van mij en wil mij met een stuurbeweging van de weg afdrukken, pech voor hem ben ik niet onder de indruk en doe hem teken bij 't volgende pompstation van de weg af te gaan met mij, maar daar ik echt geen tijd had om tijd te verliezen met die dwaas reed ik bij 't benzinestation langs de benzinepompen gewoon door wat hem door de drukte aldaar niet lukte en zo was ik van 'm af. Moraal van dit verhaal, sommige reacties zijn soms niet verhouding met de 'overtreding' die jij begaat, en mekaar aftuigen op de autobaan is misschien wel leuk, maar getuigd niet van heel veel opvoeding

Als je dit leest wordt je vanzelf voorstander van postnatale abortus. Potverdomme zeg. B|
 
op een werkdag was ik aan 't tripleren en kweet dat er automobilisten zijn die zich een bult schrikken als je tussen de rijen door komt gefietst maar een man in een getunede honde civic crx werd daar zo boos om dat mij probeerde in te halen om z'n ongenoegen te tonen. Nu kun je op een drukke autoweg proberen een motor bij te houden die tussen de rijen door aan 't slalommen is, dat lukt je als auto gewoon niet, tenzij je je eigen en andere serieus in gevaar brengt, en dat deed die ook, dus eerst laat ik 'm duidelijk zien dat 't me spijt dat hij schrok en dat dat zeker niet mijn bedoeling was, maar daar werd hij nog razender van, dus vervolgens steekt hij al rijdend z'n kop en bovenlichaam uit z'n raam en begint te gillen dat ik aan de kant moet, ja sorry hoor, als ik al 't slalommen ben is 't niet om nog een keer tijd te gaan verliezen aan de kant van de weg dus ik doe een wegwerpgebaar naar hem, en met een dot gas ben ik gelijk 4 auto's verder van hem, maar dat was dus buiten de waard gerekend want die( en nu moet ik woord toch echt gebruiken) gek komt dus toeterend en vloekend als een dolle stier weer ter hoogte van mij en wil mij met een stuurbeweging van de weg afdrukken, pech voor hem ben ik niet onder de indruk en doe hem teken bij 't volgende pompstation van de weg af te gaan met mij, maar daar ik echt geen tijd had om tijd te verliezen met die dwaas reed ik bij 't benzinestation langs de benzinepompen gewoon door wat hem door de drukte aldaar niet lukte en zo was ik van 'm af. Moraal van dit verhaal, sommige reacties zijn soms niet verhouding met de 'overtreding' die jij begaat, en mekaar aftuigen op de autobaan is misschien wel leuk, maar getuigd niet van heel veel opvoeding

hmm, ik bedenk zojuist een mooie variatie op het spiegeltje schoppen O-)
 
Gisteren mot met een of andere moran die in de 80 km zone!!!!! op de a13 letterlijk een meter van mn achterband ging zitten...vervolgens knalt die me voorbij en gaat expres in de remmen...


Tis dat zn kinderen en zn vrouw bij zich waren...maar ik had op zeker al zn spiegels er af getrapt als die in zn eentje was..zeker na die gebaren van hem B| en zo gauw word ik niet link....


















vind ik.
 
Zat het al helemaal te plannen maar toen zag ik een kinderhoofdje...nah..doe maar niet...



zou trouwens de 1e keer van mn leven zijn...
 
Stoppen en als hij uit zijn auto komt niet praten maar erop beginnen kloppen en stampen tot hij niet meer beweegt; die zal nooit meer een motorrijder bedreigen, hoor.
 
Stoppen en als hij uit zijn auto komt niet praten maar erop beginnen kloppen en stampen tot hij niet meer beweegt; die zal nooit meer een motorrijder bedreigen, hoor.

kreeg ik nogal wat negatieve reacties op...en als je erbij vermeld dat het niet slim was en je inmiddels wel beter weet en dat het niks op lost, word daar gewoon overheen gelezen.
mensen lezen hier al vlug over dingen heen en reageren naar mijn idee te snel op datgene ze graag willen lezen. niets mooier als naar een ander wijzen...dan hoef je niet naar jezelf te kijken.

maar beste lui...probeer het eens
wijs eens naar voren en kijk eens wat er werkelijk met die hand gebeurd...

inderdaad...er wijzen ook drie vingers naar jezelf :Y

zag gister trouwens op scheveningen een kerel op een motorscooter bij het stoplicht ff de deur van een auto opentrekken, die sneed hem vlak daarvoor nijdig af. die gast schrok zich rot en reed met duidelijk samengeknepen billen weer verder. mooie actie
:} :} :}
 
op een werkdag was ik aan 't tripleren en kweet dat er automobilisten zijn die zich een bult schrikken als je tussen de rijen door komt gefietst maar een man in een getunede honde civic crx werd daar zo boos om dat mij probeerde in te halen om z'n ongenoegen te tonen. Nu kun je op een drukke autoweg proberen een motor bij te houden die tussen de rijen door aan 't slalommen is, dat lukt je als auto gewoon niet, tenzij je je eigen en andere serieus in gevaar brengt, en dat deed die ook, dus eerst laat ik 'm duidelijk zien dat 't me spijt dat hij schrok en dat dat zeker niet mijn bedoeling was, maar daar werd hij nog razender van, dus vervolgens steekt hij al rijdend z'n kop en bovenlichaam uit z'n raam en begint te gillen dat ik aan de kant moet, ja sorry hoor, als ik al 't slalommen ben is 't niet om nog een keer tijd te gaan verliezen aan de kant van de weg dus ik doe een wegwerpgebaar naar hem, en met een dot gas ben ik gelijk 4 auto's verder van hem, maar dat was dus buiten de waard gerekend want die( en nu moet ik woord toch echt gebruiken) gek komt dus toeterend en vloekend als een dolle stier weer ter hoogte van mij en wil mij met een stuurbeweging van de weg afdrukken, pech voor hem ben ik niet onder de indruk en doe hem teken bij 't volgende pompstation van de weg af te gaan met mij, maar daar ik echt geen tijd had om tijd te verliezen met die dwaas reed ik bij 't benzinestation langs de benzinepompen gewoon door wat hem door de drukte aldaar niet lukte en zo was ik van 'm af.Moraal van dit verhaal, sommige reacties zijn soms niet verhouding met de 'overtreding' die jij begaat, en mekaar aftuigen op de autobaan is misschien wel leuk, maar getuigd niet van heel veel opvoeding
Dit is denk ik de langste zin die ik ooit gelezen heb :}
 
Ik er anders nooit van die Katoeska raketten overvliegen *D






misschien moet ik eens wat beter opletten... :+
 
Ik er anders nooit van die Katoeska raketten overvliegen *D






misschien moet ik eens wat beter opletten... :+

...ech wel... 8-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan