Motegi race gaat door.....

Ach ach ach ,het Rossi fanje is weer op z'n kleine teentje getrapt als weer eens blijkt dat het figuur die hij verafgod degene is die met het afzeggen is begonnen _O-

:W toedoels
 
Laatst bewerkt:
Ach ach ach ,het Rossi fanje is weer op z'n kleine teentje getrapt als weer eens blijkt dat het figuur die hij verafgod degene is die met het afzeggen is begonnen _O-

:W toedoels

kijk nou even goed naar mijn eerste reactie hier over blinde.

ik zie alleen maar een ventje die een duc heeft en helemaal gefrustreerd is omdat de GOAT ook op een duc rijd.
je zou em bijna verkopen die duc van ja, zo diep zit t.
je loopt alleen maar te schoppen tegen de GOAT omdat ie de GOAT is.
als stoner de goat zou zijn zou je tegen hem aan lopen trappen.
en t grappige is dat rossi betaald krijgt om op die kruiwagen te rijden, jij hebt er voor betaald _O-
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje he, in het algemeen:

Is het nou zo moeilijk om normaal te reageren in een topic? In elk topic moet er weer met modder gegooid worden, gezeikt, gezanikt, mensen belachelijk maken...

Dit gaat niet over Rossi of Lorenzo of Stoner of Pedrosa aanhangers, maar gewoon in het algemeen. Gedraag je gewoon eens normaal. Lijkt me niet zo moeilijk toch?
 
Laatst bewerkt:
kijk nou even goed naar mijn eerste reactie hier over blinde.

ik zie alleen maar een ventje die een duc heeft en helemaal gefrustreerd is omdat de GOAT ook op een duc rijd.
je zou em bijna verkopen die duc van ja, zo diep zit t.
je loopt alleen maar te schoppen tegen de GOAT omdat ie de GOAT is.
als stoner de goat zou zijn zou je tegen hem aan lopen trappen.
en t grappige is dat rossi betaald krijgt om op die kruiwagen te rijden, jij hebt er voor betaald _O-

Jou reacties hoeven niet gelezen te worden :N
Als er hier op MF 1 persoon is die constant zit af te geven op andere coureurs ben jij het wel

Alleen zodra er iets over Rossi gezegt word gedrag je je als een balletje :')

Iets met bal en katsen

Nou shoe shoe ,ga maar weer in de zandbak spelen :W
 
Even een vraagje he, in het algemeen:

Is het nou zo moeilijk om normaal te reageren in een topic? In elk topic moet er weer met modder gegooid worden, gezeikt, gezanikt, mensen belachelijk maken...

Dit gaat niet over Rossi of Lorenzo of Stoner of Pedrosa aanhangers, maar gewoon in het algemeen. Gedraag je gewoon eens normaal. Lijkt me niet zo moeilijk toch?

Ach ,zoals sommige hier in het Motorsport Algemeen gedeelte zich gedragen ... zo moet je ze ook behandelen ;)

Het is iedere race ,de laatste jaren ,hetzelfde gezeik
Feijenoord - Ajax is er niks meer bij :X

Normaal negeer ik dit soort zinloze figuren ook ... alleen tja .. afentoe tegen beter weten in :X
Je bent en blijft mens :/
 
Laatst bewerkt:
Jou reacties hoeven niet gelezen te worden :N
Als er hier op MF 1 persoon is die constant zit af te geven op andere coureurs ben jij het wel

Alleen zodra er iets over Rossi gezegt word gedrag je je als een balletje :')

Iets met bal en katsen

Nou shoe shoe ,ga maar weer in de zandbak spelen :W

:')
 
Ach ,zoals sommige hier in het Motorsport Algemeen gedeelte zich gedragen ... zo moet je ze ook behandelen ;)

Het is iedere race ,de laatste jaren ,hetzelfde gezeik
Feijenoord - Ajax is er niks meer bij :X

Normaal negeer ik dit soort zinoze figuren ook ... alleen tja .. afentoe tegen beter weten in :X
Je bent en blijft mens :/

kijk ff naar je zelf voor je met je vinger gaat wijzen.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/20432061#20432061
 

je zit iemand uit te leggen dat ik zo zielig zit te doen, maar je begint zelf.
dat ik je niet met rust laat is een waar, maar je bent zelf de aanstichter die mij voor zielige rossi fan zit uit te maken.
:W
 
die had je zeker al klaar staan in je favorieten ofzo :')

hij komt zo nog wel met een paar linkies van rossi, die schijnt ie in zn favorieten te hebben.
lord of the links :P

je zit iemand uit te leggen dat ik zo zielig zit te doen, maar je begint zelf.
dat ik je niet met rust laat is een waar, maar je bent zelf de aanstichter die mij voor zielige rossi fan zit uit te maken.
:W

Gewoon stug volhouden dat idee :')
Je bevestigd alleen maar wat ik gezegd heb _O-

Ach ,doe ook maar wat je niet laten kunt joh ,vind het al een eer dat ik een fan heb :+
 
Laatst bewerkt:
Gewoon stug volhouden dat idee :')
Je bevestigd alleen maar wat ik gezegd heb _O-

Ach ,doe ook maar wat je niet laten kunt joh ,vind het al een eer dat ik een fan heb :+

zet dan ook even je eigen reacties hierop er weer tussen dan he
paper.gif
 
Je zit reacties uit te lokken (herrie te zoeken) en je krijgt ze :Y

Bevallen de reacties je niet ? da's jou probleem :W
 
Laatst bewerkt:
Niet om het één of ander.

Iedereen die een beetje bekend is met straling en de risico's ervan weet dat het risico op die afstand inmiddels aan nihil grenst.

Deste meer is het vreemd dat een hele gemeenschap die regelmatig met 200+ van de motor afstuitert en zich dan met alle plezier door een röntgenapparaat of een CT scanner laat fotograferen hier ineens bang voor is, over dosisrisico's gesproken.

De mening van de coureurs is ingegeven door angst, niet gehinderd door enige kennis van zaken. :N

De andere vraag is inderdaad of de lokale bevolking op het feest zit te wachten, maar dat moet je de mensen daar vragen.

Freez
 
Niet om het één of ander.

Iedereen die een beetje bekend is met straling en de risico's ervan weet dat het risico op die afstand inmiddels aan nihil grenst.

Deste meer is het vreemd dat een hele gemeenschap die regelmatig met 200+ van de motor afstuitert en zich dan met alle plezier door een röntgenapparaat of een CT scanner laat fotograferen hier ineens bang voor is, over dosisrisico's gesproken.

De mening van de coureurs is ingegeven door angst, niet gehinderd door enige kennis van zaken. :N

De andere vraag is inderdaad of de lokale bevolking op het feest zit te wachten, maar dat moet je de mensen daar vragen.

Freez

ik geloof dat er ergens een artiekel was waarin stond dat er in Rome nog meer straling word gemeten dan in Motegi _O-
 
volgens mij gaan we offtopic .. :+

Wanneer niet :')

On-topic :

Als ze niet gaan rijden op Motegi ... vanuit het perspectief van de rijders is het begrijpelijk :Y

Andere kant van het verhaal ...
Als ze wel zouden rijden is het misschien wel een morele boost voor de bevolking van Japan
 
Wanneer niet :')

On-topic :

Als ze niet gaan rijden op Motegi ... vanuit het perspectief van de rijders is het begrijpelijk :Y

Andere kant van het verhaal ...
Als ze wel zouden rijden is het misschien wel een morele boost voor de bevolking van Japan

en dat snap ik dus niet, wat is daar de boost aan?

'hee we hebben niks meer en iedereen die we kennen is dood of heeft iemand verloren, kom we gaan naar een motorrace'

:? laat dan de opbrengsten die de race zou maken naar de bevolking gaan..
 
Bedoel morele boost dus als afleiding voor de bevolking ;)

Of de bevolking er idd op zit te wachten ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan