Moter schema Honda vision 110

Jelthing

Rookie
15 sep 2020
15
4
beste motorrijders
een vraagje gisteren was ik aan het rijden was de bocht in en plots viel motor uit , niet leuk natuurlijk
nu ben op op zoek naar een werkboek of schema hoe de motor in elkaar zit
zou heel handig zijn om dit probleem op te zoeken ,indien iemand mij daar mee kunnen helpen
alvast heel vriendelijk bedankt
groeten Jelhing
 
Check om te beginnen je zekeringen eens. Soms is het niet meer als dat. Accupolen vast ? Wat doet 'ie nog wel, en wat niet ? Gaat de startmotor nog rond , of heb je niet eens lampjes op je dash met contact aan ?
 
soms versta ik een uitleg ook niet hoor maar dat nemen we er bij toch ,ik ben ook niet zo straf in die dingen , want ik heb nog een vraag maar soms weet ik niet in welke regio ik het moet zoeken , gaat over relais ik heb dus een paar verstralers onderaan hangen maar ze hebben me verteld dat ik het beste de verstralers voor het contactslot plaats men een relais ertussen ,maar weet niet welke ik daar voor moet kopen en dan het aansluiten nog , ik heb er allemaal geen kaas van gegeten , maar tot 14 jaar naar school geweest en gaan werken , maar ik doe zulke dingen wel graag , alvast bedankt hoor groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan