motherf#cking automobilisten!!

Shit happens, deed ze vast ook niet expres. Enneh voortaan kijk je wel in je spiegels wanneer je stilstaat voor een stoplicht en het achter je vrij is ;) Je krijgt iig weer allemaal nieuwe onderdelen op je motor :)

Succes met de afwikkeling!
 
jezus wat k*t voor je man succes met alles ik snap niet hoe dat soort mensen uberhaupt op de weg mogen rijden. iemand ree mij aan (in mijn scooterperiode) toen ik op de rotonde reed (geen gekkigheid ofzo) omdat die dame bezig was met haar makeup >=[
 
heb ik net een dikke vette RSV Mille gekocht en uit Ermelo opgehaald wat denk je???
Stop ik voor een rood stoplicht op 50 meter van mijn huis hoor ik iemand voluit remmen met slippende banden. Ik kijk achterom en BOOEEEMMMM daar ligt de Mille een paar meter verder en ik zie allemaal sterretjes. Echt nog geen 1/2 uur in m'n bezit en nu al schade. Moest me wel een beetje inhouden om niet allerlei opmerkingen over blonde vrouwen in het verkeer te maken.

Ha, ik zie dat je kennis hebt gemaakt met mijn vrouw... :)
 
Sterkte man.. echt kut!

Topictitel "motherf#cking automobilisten!!" > "vrouwen achter het stuur, bloed aan de m...." :+
 
Ik had binnen het half uur mijn eerste bekeuring, maar dit is nog zuurder...............


Haha, ik had tijdens de proefrit al een prent te pakken, reed iets te hard O-)


Kreeg paar weken na de aanschaf een telefoontje van de dealer, die had nog een cadeautje voor me uit leeuwarden :(
 
naar naar naar..
Helaas zijn ner ook mensne die je met opzet in gevaar brengen..
ik dacht dat het onder poging tot doodslag ofzo zou vallen.. maar helaas doet de politie er niets mee als iemand je van de weg af drukt...
 
Maar nou is de hamvraag: Was het wel een lekker blond wijf? O-)

Klote dat sowieso! Maar lichamelijk letsel is ernstiger dan blikletsel, verzekeringwerk mooi laten opknappen en rijden als het mooi weer is ;)
 
heb ik net een dikke vette RSV Mille gekocht en uit Ermelo opgehaald wat denk je???
Stop ik voor een rood stoplicht op 50 meter van mijn huis hoor ik iemand voluit remmen met slippende banden.

Dat is één van de redenen dat ik als het kan, met de motor naar voren kruip bij verkeerslichten.
En als dat niet kan, spiegels in de gaten houden wat er achter je gebeurt. Je kan bijv. met nog meer afstand achter een auto gaan staan. Als er iemand te hard achterop je komt heb je nog wat ruimte om naar voren te rijden.

Wel K#@#@! man.. In ieder geval heb je er zelf niets aan overgehouden.. Materiaal is vervangbaar maar in dit geval wel erg veel pech.
 
heb ik net een dikke vette RSV Mille gekocht en uit Ermelo opgehaald wat denk je???
Stop ik voor een rood stoplicht op 50 meter van mijn huis hoor ik iemand voluit remmen met slippende banden. Ik kijk achterom en BOOEEEMMMM daar ligt de Mille een paar meter verder en ik zie allemaal sterretjes. Echt nog geen 1/2 uur in m'n bezit en nu al schade. Moest me wel een beetje inhouden om niet allerlei opmerkingen over blonde vrouwen in het verkeer te maken.

ah dus er zaten meerdere vrouwen in de auto die ook nog ff een scheet in je gezicht lieten?

stank voor dank zeg
 
Dat is één van de redenen dat ik als het kan, met de motor naar voren kruip bij verkeerslichten.
En als dat niet kan, spiegels in de gaten houden wat er achter je gebeurt. Je kan bijv. met nog meer afstand achter een auto gaan staan. Als er iemand te hard achterop je komt heb je nog wat ruimte om naar voren te rijden.
Als je achteraan blijft staan (of zonder rij helemaal vooraan staat) en er komt iemand achter je aan, ga ik vaak knipperen met het remlicht. Knipperend rood licht valt erg op.
 
Laatst bewerkt:
})


Vind ook dat je daar recht op hebt. En ook gewoon van achteren!! Tot ze ook sterretjes ziet :Y

Wens ik je verder veel sterkte (of beter potentie in dit geval).

:] :W
 
Laatst bewerkt:
})


Vind ook dat je daar recht op hebt. En ook gewoon van achteren!! Tot ze ook sterretjes ziet :Y

Wens ik je verder veel sterkte (of beter potentie in dit geval).

:] :W


Denk dat ze nog een sterretje zal zien, als ze in de spiegel kijkt die op de grond ligt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan