motherf#cking automobilisten!!

Rsvoelof

MF'er
12 okt 2009
217
10
zwolle
heb ik net een dikke vette RSV Mille gekocht en uit Ermelo opgehaald wat denk je???
Stop ik voor een rood stoplicht op 50 meter van mijn huis hoor ik iemand voluit remmen met slippende banden. Ik kijk achterom en BOOEEEMMMM daar ligt de Mille een paar meter verder en ik zie allemaal sterretjes. Echt nog geen 1/2 uur in m'n bezit en nu al schade. Moest me wel een beetje inhouden om niet allerlei opmerkingen over blonde vrouwen in het verkeer te maken.
 
Bedankt voor de mededeling. Het is maar materiaal wees blij dat je zelf niets hebt!

Succes met de verzekeringskwestie
 
Ach het is maar geld, hopelijk had jouw verzekering hem al geaccepteerd
 
Je hebt ook blonde vrouwen die wel rekening houden met motorrijders
(omdat ze zelf er eentje rijden ;) :Y )

Anyway, wel zuur als hij net in je bezit is.

Sterkte met afhandeling!
 
ai dat is vies man! nou hopen dat er snel weer wat nieuws voor komt en het snel gefixed is met de verzekering.. heb je foto's van je motor hoe die er bij staat?
 
Automobilisten zijn inderdaad slecht volk. :(
Gelukkig worden ze binnenkort allemaal gestraft d.m.v. rekeningrijden. *O*
 
Dat was inderdaad bij Zwolle ja, kruising IJsselallee - oldeneelallee. Zelf heb ik gelukkig niets maar ik hoop echt dat de motor opgeknapt wordt. Laat de motor naar Star Twin brengen. Zit een vette titanium uitlaat onder met snelle eprom, stalen remleiding aangepaste vering en weinig km's. Was van plan om het circuit op te zoeken
 
Die auto achter je blijkbaar ook, wat een klote gevoel moet jij hebben, balen man sterkte.
 
Dat was inderdaad bij Zwolle ja, kruising IJsselallee - oldeneelallee. Zelf heb ik gelukkig niets maar ik hoop echt dat de motor opgeknapt wordt. Laat de motor naar Star Twin brengen. Zit een vette titanium uitlaat onder met snelle eprom, stalen remleiding aangepaste vering en weinig km's. Was van plan om het circuit op te zoeken


Ik neem aan dat zij deel A heeft ingevuld en jij deel B. Dan komt alles wel weer goed.

Maar wel balen idd.
 
das echt kl*te voor je man! Ik zou in zo'n situatie het ook erg moeilijk hebben om me in te houden! Sterkte met de afwikkeling...
 
Das waar, ik ben bijvoorbeeld ook blond.

maar geen blondine
 
Laatst bewerkt:
neeeeeeeeee dat meen je niet .... ow ow ow man wat een pech. Heb jezelf niks?
 
F*cking hell, das klote man.
Gelukkig ben je zelf in orde.
Typisch gevalletje afstand verkeerd inschatten voor de koekblikker.
Wie bij A staat komt als eerste aan de beurt bij de desbetreffende verzekeraar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan