Moto 73, 1976, nr. 10 - gifkikker info gezocht

dav

Rookie
30 jan 2011
17
0
Heeft er iemand Moto 73 nr 10 van 1976 bij de hand? Ik ben op zoek naar artikel over Bakker gifkikker frame. Een scan zou heel er welkom zijn. Alvast bedankt.
 
Ik ga morgen even in mijn collectie kijken voor je. Als ik hem heb gaat een scan wat moeilijk worden, maar en foto is toch ook goed?
 
Je bedoeld dus dit frame, de gifkikker was en is een Kawasaki.
full
 
Iedereen al ontzettend bedankt voor de moeite. Internet, en dit forum in het bijzonder, is toch fantastisch.

Idd, dat artikel over cb750 bakkerframe verwijst naar het arikel dat ik zoek. Uiteraard is een foto van het egzochte artikel ook goed, belangrijkste is dat de tekst enigszins leesbaar is en eventuele plaatjes duidelijk. In de mate van het mogelijke natuurlijk.

Gifkikker is idd kawasaki. De Hammer is me bekend, moet ik één van de volgende maanden zeker s gaan bekijken.

Of de gele motor hierboven, een geel mooie fiets trouwens, een gifkikkerframe is weet ik niet goed. De achterbrug met die verstevigingsbeugel doet me wat twijfelen. En ook het kleine stukje buis, waar de rempomp op zit is vond ik nog niet op de plaatjes die ik al gezien heb. Maar een duidelijke chronologie van die frames heb ik eigenlijk niet. Dus wie ben ik. De tank met de accu is dan weer helemaal gifkikker natuurlijk.

Wie nog informatie over het gifkikkerframe, vork, rememrij, kuipwerk heeft, alles is welkom.
 
'Moto 73, 1976, nr. 10' > 'Moto 73, 1976, nr. 10 - gifkikkerinfo gezocht'
 
dav, je hebt mail.

En ruim je inbox even op, je mailbox zit aan de limiet.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen al ontzettend bedankt voor de moeite. Internet, en dit forum in het bijzonder, is toch fantastisch.

Idd, dat artikel over cb750 bakkerframe verwijst naar het arikel dat ik zoek. Uiteraard is een foto van het egzochte artikel ook goed, belangrijkste is dat de tekst enigszins leesbaar is en eventuele plaatjes duidelijk. In de mate van het mogelijke natuurlijk.

Gifkikker is idd kawasaki. De Hammer is me bekend, moet ik één van de volgende maanden zeker s gaan bekijken.

Of de gele motor hierboven, een geel mooie fiets trouwens, een gifkikkerframe is weet ik niet goed. De achterbrug met die verstevigingsbeugel doet me wat twijfelen. En ook het kleine stukje buis, waar de rempomp op zit is vond ik nog niet op de plaatjes die ik al gezien heb. Maar een duidelijke chronologie van die frames heb ik eigenlijk niet. Dus wie ben ik. De tank met de accu is dan weer helemaal gifkikker natuurlijk.

Wie nog informatie over het gifkikkerframe, vork, rememrij, kuipwerk heeft, alles is welkom.

Klopt helemaal, Hammer heeft een echt gifkikker frame, die gele heeft er schoortjes inzitten die niet in de gifkikker thuis horen.
 
Tjee! Dit vind ik nou fraai... iemand zoekt een schier onvindbaar artikel uit een blad uit het jaar 37 voor Kruik en wordt nog binnen twee posts geholpen ook. Nice :}

Sommige mensen moeten me een archief hebben waar een mens stil van wordt...
 
Nou, ik geloof dat Thinge zo een beetje elk Nederlands motorblad van de laatste eeuw in huis heeft.
 
Ondertussen staat het artikel op mijn harde schijf. Bedankt Tony!

Wie nog informatie heeft over gifkikker frame, zou leuk zijn als je die hier post. Kenmerken waaraan je zo een frame kan herkennen bv.

Uit 'literatuur'' die ik ondertussen al opsnorde, leid ik af dat er in de periode 1976-1978 verschillende versies zijn geweest, met en zonder onderste framebuizen bv. Blijkbaar heeft Johan vd Wal in die periodes ook een aantal 'replica's' verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan