Moto AcXtion 2003

Lone Rider

Die hard MF'er
9 sep 2002
458
38
Noord-Holland
Ik kreeg vandaag een waardebon voor 2x20 min. circuitrijden op het circuit van zolder tijdens Moto Acxtion op 15 juni, van Honda Nederland. Het is op eigen risico.
Zijn er nog meer mensen die van plan zijn om naar de Moto Acxtion te gaan ?
Vorig jaar was is het niet geheel probleemloos verlopen. Zie ook onderstaande link.

16 juni Kicxstart/Zolder

Meer info hier :

http://database.grafiekas.nl/cfdocs/kicxstart/portaal/topframe/kxt_ptf_frame.cfm?ste_ID=1&pkl_module=Aktiviteiten&pgg_code=slkzF1Mcwg84
 
Laatst bewerkt:
Ik kreeg vandaag een aanbieding van Aprilia voor € 70,-- 2 keer rijden inclusief barbeqeu aan het eind van de dag.
 
Honda gratis ?? Jezus, Aprilia moet ook overal wat aan verdienen he...ik heb ook een brief gehad voor 2x 20 minuten plus BBQ...70 euro...en ik ben nog wel vegetarier...dan heb zo'n BBQ ook geen zin :P
 
Honda gratis ?? Jezus, Aprilia moet ook overal wat aan verdienen he...ik heb ook een brief gehad voor 2x 20 minuten plus BBQ...70 euro...en ik ben nog wel vegetarier...dan heb zo'n BBQ ook geen zin :P

Dan zal ik die ook wel krijgen, ga ik van uit.

Is dat op dezelfde dag? Waar?
 
met moto acxtion mag je rijden met open uitlaten . zeker van ! ben ingeschreven voor vrij rijden de zondag
 
Hi there

Ik (BMW R1100S) ga met een kameraad Kawa (ZXR 636) op zaterdag vrij rijden.
Ik heb er wel, gloeiende kokosnoten, 150.= euro voor betaald.

Het is zowel zaterdag als zondag rijden op het circuit.
Daaromheen is er van alles te doen waaronder stuntshows.

Open uitlaten zijn toegestaan en ook race banden.

Ik hoop alleen dat het mooi weer is ander schijnt Zolder een linke baan te zijn.
Vorig jaar ben ik op zondag gaan kijken naar de races en motoren.
Toen ging er nog een BMW hard van de baan af.Motor total loss
maar coureur oke. Hij kon zo weglopen.

see you
Coos
full
 
Is dat die BMW die aan de achter kant van de pitstraat in die chicane overhoop ging??? Dan heb ik hen gezien. tering, dat ging hard. Iid, gelukkig rijder oke!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan