Moto Acxtion [vanuit breda]

Vertrekpunt

• McDonalds oosterhout AC

Stemmen: 0 0,0%
  • Ergens in Breda (plaats posten aub)

Stemmen: 7 100,0%
  • Oosterhout (plaats posten)

• Andere plaats

• Totaal aantal stemmers
    7

Franskuh

Die hard MF'er
23 okt 2003
585
0
Oosterhout
Wie oh wie gaat er naar de moto acxtion dagen in Zolder?

Omdat er veel post over dit onderwerp zijn binnen gekomen is dit topic er dus om het overzicht te bewaren wie er allemaal meegaan om gezamelijk naar baarle-turnhout-mol te rijden en te stranden bij Zolder. Voor het programma:

Het programma

Zoals je kan lezen is er veel te zien en voor de liefhebbers veel te doen dat weekend :}

Motoacxtion datum: Zondag 13 juni

Als je mee gaat stuur ff een mailtje naar mij :)

Wie gaan er mee:
Franskuh [oosterhout]
Tha Spank [oosterhout]
Maijkie [Breda]
PDvD [oosterhout] :?
Krissie0912[Etten Leur]
Dallie [oosterhout]
MissNitro [oosterhout] :?

Laatst bewerkt:
Ik ga het nogmaals zeggen: zet je motorfietsen alsjeblief goed op slot en liefst met een paar motoren tesamen. Dat zijn hoogdagen voor die eikels die eropuit zijn om te stelen.

Kan iemand mij zeggen welke zaterdag en zondag het is?!? Deze al?!? Ik kan nergens een datum terug vinden |(
of misschien kijk ik weer eens niet goed. Dat gebeurt ook zo vaak! :X

Thnx! Ik zal ff kijke wanneer ik kan (en of dat mijn motor het tegen die tijd dus nog een beetje goed doet) Als ik meega maakt het me niet echt uit of het zaterdag of zondag is.

Ik ga het nogmaals zeggen: zet je motorfietsen alsjeblief goed op slot en liefst met een paar motoren tesamen. Dat zijn hoogdagen voor die eikels die eropuit zijn om te stelen.
Thanks voor de tip! Misschien kunnen we met de auto gaan :+

Ik ga er wel naar toe maar ik weet nog niet met wie. Met MF of collega's is nog niet bekend...
Daarvoor is dit topic, let me know..

aight,
count me in!
neem vriendinneke ook mee, en een camera natuurlijk, want dat willen we natuurlijk allemaal nog wel een keer terug zien...

Ik ga ook mee!!!!
Weet niet of Miss Nitro zin heeft om naar Zolder te ga ik vraag t haar vannavond!
http://www.eyes-e-tools.com//update/pages/cir_info1.asp?seq=17589&custid=126
ter info!
Gr Dallie
Dallie,

Al op de Sunday Flights gekeken. Met het MotorVision kluppie wilde we ook naar Moto Acxtion gaan.
Had het idee om over Hilvarenbeek - Reusel - Postel - Rauw - Lommel - Hechtel - Helchteren - Voort - Zolder te rijden

Misschien een idee om het te combineren en vanuit Breda even over Tilburg te rijden of een goed ander afspreekpunt te bepalen. Zou wel leuk zijn om met een hele groep die kant uit te rijden.

In Tilburg verzamelen op de parkeerplaats van het Bastionhotel (afslag 10 Tilburg, onder het viaduct door, voorbij de eerste benzinepomp rechts en dan direct links). Uurtje of 10.00u. Of is dat te vroeg?
Route is hier te vinden.

Ter info:
Valkenswaard is wel leuk, maar op zondag erg druk. Op de terugweg veel file. En Eindhoven ontwijken is ook een goed idee. Dat geklooi aan de Ring Eindhoven is nog niet afgelopen en er komen waarschijnlijk veel sleurhutten terug op zondag...veel file.
Enne snelweg is niet leuk.

O ja. Over Baarle-Nassau wil je op zondag ook niet moeten rijden.

Laatst bewerkt:
Ik zag t ook toen ik al gepost had op mf(ikke computer mongool)!!!
Ik ga met jullie mee dan,ff kijken of pim ook mee achterop gaat schijnbaar komt hij s,nachts (zat)laat thuis dan weet hij niet of tie in staat is om mee te gaan Watje!!!!
Dallie,

Al op de Sunday Flights gekeken. Met het MotorVision kluppie wilde we ook naar Moto Acxtion gaan.
Had het idee om over Hilvarenbeek - Reusel - Postel - Rauw - Lommel - Hechtel - Helchteren - Voort - Zolder te rijden

Misschien een idee om het te combineren en vanuit Breda even over Tilburg te rijden of een goed ander afspreekpunt te bepalen. Zou wel leuk zijn om met een hele groep die kant uit te rijden.

In Tilburg verzamelen op de parkeerplaats van het Bastionhotel (afslag 10 Tilburg, onder het viaduct door, voorbij de eerste benzinepomp rechts en dan direct links). Uurtje of 10.00u. Of is dat te vroeg?
Route is hier te vinden.

Ter info:
Valkenswaard is wel leuk, maar op zondag erg druk. Op de terugweg veel file. En Eindhoven ontwijken is ook een goed idee. Dat geklooi aan de Ring Eindhoven is nog niet afgelopen en er komen waarschijnlijk veel sleurhutten terug op zondag...veel file.
Enne snelweg is niet leuk.

O ja. Over Baarle-Nassau wil je op zondag ook niet moeten rijden.

Wie oh wie gaat er naar de moto acxtion dagen in Zolder?
Als jullie ff over Tilburg kunnen rijden (10.00u bij het Bastionhotel) dan rijden we wel met jullie mee (of jullie met ons...net hoe je het bekijkt...we hebben wel al een route bepaald...)

Ik zag t ook toen ik al gepost had op mf(ikke computer mongool)!!!
Ik ga met jullie mee dan,ff kijken of pim ook mee achterop gaat schijnbaar komt hij s,nachts (zat)laat thuis dan weet hij niet of tie in staat is om mee te gaan Watje!!!!

En Uw besterd maatjes alleen laten '( ;) Ik wil best meej da motodinges meerijden.
Maar ik vind al snel goed eej :P

Ik gaat misschien ook wel mee...laat t in ieder geval op tijd weten...

Mooi laat maar weten. Heb net een stukkie zitten lezen maar dit wil je echt niet niet missen }) .

Als jullie ff over Tilburg kunnen rijden (10.00u bij het Bastionhotel) dan rijden we wel met jullie mee (of jullie met ons...net hoe je het bekijkt...we hebben wel al een route bepaald...)

ik vind best, met hoeveel man zijn jullie?

Ik denk dat niemand daar problemen mee heeft. Vind het immers reuze makkelijk om als een dodo achter iemand aan te rijden en te genieten van de omgeving :P

hey kris.. wij gaan daar racen he?

Met mijn motor?!? |(
en tegen die tijd moet jouw motor ook ingereden zijn anders kan jij niet eens mee. :X

;)

@ Franskuh: Ik ga zeker mee: ik heb nog niks te doen dan. Is er al bekend welke dag we gaan? of heb ik weer iets over het hoofd gezien? :X

Oh ja, je hebt Breda achter mijn naam gezet, maar ik woon in Etten-Leur.

Voor jou wil trouwens ik ook best in Breda wonen, hoor. ;)

heb ook een topic geopend.. algemene d8 dat deze alleen vauit breda was
Geeft niet, ik heb deze topic gepost om het overzicht niet kwijt te raken omdat er in topic:"Breda" een stel naar de Acxtion dagen wilde ;) Misschien kunne jullie dan langs breda (of tilburg) komen om gezamelijk te rijden?

@krissie: het is veranderd :) Etten Leur is toch niet veel verder :P

Laatst bewerkt:
Geeft niet, ik heb deze topic gepost om het overzicht niet kwijt te raken omdat er in topic:"Breda" een stel naar de Acxtion dagen wilde ;) Misschien kunne jullie dan langs breda (of tilburg) komen om gezamelijk te rijden?

@krissie: het is veranderd :) Etten Leur is toch niet veel verder :P

Hé dat is wel 20 km verschil, hoor! |( |(

;)

Maaruh, ik kan vanuit Oosterhout, Breda of Etten vertrekken. Maakt mij allemaal niet uit. dus dan kan je het weer veranderen O-)

Terug
Bovenaan Onderaan