Moto boy II

Hein123

Rookie
21 mei 2002
28
0
Deventer
Wie kan mij helpen aan een gedetaileerde tekening van een moto-boy II.Een goede foto met details is ook welkom.(Telefix Moto-boyII)
Wil namelijk deze proberen te maken.
Hier in Nederland kost hij 249 euro en in Duitsland 199 euro,zeg nou zelf :j , dan kun je toch beter proberen hem zelf te maken?!
Bij voorbaat dank, :}
Hein :]
 
Als ik zo dat plaatje eens bekijk moet het inderdaad niet zo heel moeilijk zijn om dit in elkaar te zetten. Succes met het vinden van een geschikte bouwtekening

full
 
Ik heb zelf een motor mover gemaakt, om mijn motor makkelijker de schuur in te manouvreren (kan nu haaks om).

zie plaatje van het originele exemplaar, maar deze was te duur......zelf maken dus.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/4586/7cf1432cdd9d2c9b9aaeaa93ea3912cb (mover.jpg)​
 
Beste Mark TT,
Óók mooi,die moto-mover van jou!
Heb jij daar een tekening van?
Die lijkt me namelijk ook wel handig -en compacter.By the way,mooie bike, heb zelf een Kawa LTD.
Groet,Hein
 
Heren, alstublieft.....

Dit is natuurlijk MIJN fiets NIET. Is slechts een plaatje waarop zo'n ding afgebeeld staat.....ik heb NIET de originele motor-mover, remember?

Ga maar eens kijken in een motorzaak, waar zo'n ding staat, neem een meetlintje mee, schrijf de maten op en ga vervolgens in de schuur zelf aan de slag. Lasapparaatje erbij maakt het wat makkelijker. Koop bij de Gamma/Karwei/Praxis/Big Boss, what so ever, een paar wieltjes (60 kg draagkracht, met rem), wat ijzeren buizen en een oprijplaatje dat tevens dient als een wip, zodat je band er niet kan uitrollen.........4 uurtjes vrij vragen aan je vriendin en klaar is zo'n ding.

Origineel is ie traploos verstelbaar (verschillende banddiktes), maar ik heb gekozen voor een vaste afmeting (180 band). Mocht ik dus ooit een R1 kopen of zo, dan moet ik hem iets verbreden....

nee, ik heb geen cam, dus kan mijn exemplaar niet afbeelden. Zodra ZXRene weer eens langskomt vraag ik wel of ie 'm even op de digitale plaat vastlegt.

Groeten, Mark TT.
 
Terug
Bovenaan Onderaan