Moto Classic Trophy 2008 gaat definitief door, wie komt?

Donderdag 19 juni toch?
Ik moet ff kijken of ik vrij kan regelen.
Vond het vorig jaar al geweldig, en dit jaar zonder geluidslimiet :D
 
Yep, ik zal er zijn en meerijden met de 1923 Scott! Hoogstwaarschijnlijk de oudste deelnemende motor...

DSC_0094%20(Custom).jpg


Groet,
Erik
 
Hei,ik ga ook ,mogelijk rij ik mee maandag beslis ik moet nog net lukken om alles te regelen,wegens een nekletsel dat me weeral een tijdje parten speelt (ik zou het werken moeten kunnen laten;-) heb ik steeds de inschrijving vooruit geschoven.

Hier een gezicht achter mijn naam,hopelijk kan ik met iemand op dit forum ook eens kennismaken,tot dan.
Groeten,
Ronny
full
 
Vandaag was dit mooie evenement.
Zelf heb ik wat fotos geschoten en wat filmpjes gemaakt.
Volgens mij heb ik heel wat motoren van mensen van hier gespot.
Zo herkende ik oa de 2 suzuki's van Sam of Samba racing ofzoiets en ik zag nog een Suzuki GT750 in het uiteraard wit/blauw met een kerel in wit/blauw leder. Volgens mij heb ik van die motor ook weleens een topic gezien hierzo.

Een hoop moois gezien, maar de 2takt Suzuki's blijven bij mij toch echt favoriet!
Natuurlijk samen met de 50cc'tjes:
f0dn6b.jpg


Hierbij een compilatie van de filmpjes die ik gemaakt heb
(sorry voor de kwaliteit)
Geluid natuurlijk vol open!
 
Laatst bewerkt:
ik ben maar een uurtje langs geweest ( we gingen door naar de ardennen).
maar ik vond het minder dan vorig jaar. wel mooie motoren gezien maar er was minder te zien. komt natuurlijk omdat het op donderdag was.
 
ik ben maar een uurtje langs geweest ( we gingen door naar de ardennen).
maar ik vond het minder dan vorig jaar. wel mooie motoren gezien maar er was minder te zien. komt natuurlijk omdat het op donderdag was.

Helaas, niet gezien.

Groet, Rob
 
Laatst bewerkt:
Ik had geen tijd om een praatje te maken, we gingen nog door naar de Ardennen met een paar, en die hadden, vanwege het weer, geen zin om te wachten.
Ik heb je wel zien rijden

full

full

full
 
Het rijden(?) was meer een 'shake-down', had nog niet met hem gereden. Had wat olielekkage bij de originele aanvoerslang en de remmen waren helemaal nieuw en moesten duidelijk 'zetten'. Carburatie 'te rijk', maar was een leerzaam dagje, smaakt naar meer!

Groet, Rob
 
Die waterkoker heb ik ook gezien, echt 1 van de gaafste motoren die er stond! Er is maar 1 ding mooier: een GT550 blok ipv dat GT750 blok ;) en dan met matzwarte expansieuitlaten zonder dempers :P
Tja, dromen mag he :P zeker als je jong bent ^^
 
Ben ik het niet helemaal mee eens, maar ja dat is smaak.
dit vind ik één van de mooiste fietsen gemaakt.
full

Het is alleen jammer dat de alu tank gespoten is. ik vind het altijd wel mooi als je wat gebruiks sporen kan zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan