Moto-detail baggagesysteem (zadeltassen, baggagerol en tanktas)

FT500R

MF veteraan
29 mrt 2006
1.693
449
Den Haag
Volledig moto-detail baggage systeem.
Bestaande uit:
Zadel/zijtassen:
  • Grote buitenvakken
  • Ruim hoofdvak
  • Compressieriemen voor een optimaal gebruik van de opbergruimte
  • Hitteafstotend materiaal aan de onderkant
  • Afneembare schouderbanden, robuuste draaggrepen
  • Volume per tas tot max. 20 liter uitbreidbaar
  • Waterdichte hoezen (geintegreerd in een klein vaktje aan de onderkant zodat je ze niet kan kwijtraken)

Bagagerol:
  • Ruim hoofdvak (ca 40l)
  • Netvak met rits in de cover
  • Praktische buitenvakken
  • Afneembare schouderband, robuuste draaggreep
  • Compressieriemen voor een optimaal gebruik van de opbergruimte
  • Antislip-onderkant
  • Waterdichte hoes (geintegreerd in een klein vaktje aan de onderkant zodat je hem niet kan kwijtraken)

Tanktas(je):
  • gecombineerde riem- en magneetbevestiging - voor elk tanktype (staal, aluminium of kunststof) geschikt.
  • kan eveneens als achtertas worden gebruikt
  • handige draaggreep
  • kaartenvak
  • reflecterende applicaties
  • incl. balhoofd- en bevestigingsriem
  • Tranparante regenhoes
  • robuust textielmateriaal, zwart
  • inhoud ca 8 liter

De baggagerol en zadeltassen maak je aan de motor vast door een soort textielen onderplaat op de motor vast te binden, vervolgens klik je de zijtassen en baggagerol er op. Hierdoor kun je ze ook makkelijk van je motor af halen als je de motor ergens parkeert.

Let op: de bovenste handgreep van de baggagerol is los aan 1 kant. Wellicht makkelijk te repareren.

Tassen zijn niet meer nodig dus mogen weg tegen elk aannemelijk bod, liefst wel in 1 koop.
Misschien iets voor de heren/dames die de 500e challenge doen?
Tassen zijn op te halen in Den Haag
0b1bd87d-efab-4145-ac23-ad96c87b4f81.jpg196012_10150136298776785_5471266_n.jpg200394_10150136295321785_3886279_n.jpgaf56633f-2d9e-4eb8-8ac3-4f89cd3b729f.jpg
 
Volledig moto-detail baggage systeem.
Bestaande uit:
Zadel/zijtassen:
  • Grote buitenvakken
  • Ruim hoofdvak
  • Compressieriemen voor een optimaal gebruik van de opbergruimte
  • Hitteafstotend materiaal aan de onderkant
  • Afneembare schouderbanden, robuuste draaggrepen
  • Volume per tas tot max. 20 liter uitbreidbaar
  • Waterdichte hoezen (geintegreerd in een klein vaktje aan de onderkant zodat je ze niet kan kwijtraken)

Bagagerol:
  • Ruim hoofdvak (ca 40l)
  • Netvak met rits in de cover
  • Praktische buitenvakken
  • Afneembare schouderband, robuuste draaggreep
  • Compressieriemen voor een optimaal gebruik van de opbergruimte
  • Antislip-onderkant
  • Waterdichte hoes (geintegreerd in een klein vaktje aan de onderkant zodat je hem niet kan kwijtraken)

Tanktas(je):
  • gecombineerde riem- en magneetbevestiging - voor elk tanktype (staal, aluminium of kunststof) geschikt.
  • kan eveneens als achtertas worden gebruikt
  • handige draaggreep
  • kaartenvak
  • reflecterende applicaties
  • incl. balhoofd- en bevestigingsriem
  • Tranparante regenhoes
  • robuust textielmateriaal, zwart
  • inhoud ca 8 liter

De baggagerol en zadeltassen maak je aan de motor vast door een soort textielen onderplaat op de motor vast te binden, vervolgens klik je de zijtassen en baggagerol er op. Hierdoor kun je ze ook makkelijk van je motor af halen als je de motor ergens parkeert.

Let op: de bovenste handgreep van de baggagerol is los aan 1 kant. Wellicht makkelijk te repareren.

Tassen zijn niet meer nodig dus mogen weg tegen elk aannemelijk bod, liefst wel in 1 koop.
Misschien iets voor de heren/dames die de 500e challenge doen?
Tassen zijn op te halen in Den Haag
Bekijk bijlage 1565112Bekijk bijlage 1565113Bekijk bijlage 1565114Bekijk bijlage 1565115
Hmmmmmm, niet direct voor de challenge. Maar af en toe ga ik ook wel eens op een brommer weg die geen koffers heeft. mocht zich er geen challenger melden.............
 
Nog niets gehoord van een challenger dus als je interesse hebt kun je even een PM-etje sturen.
Nieuwprijs voor alles samen was ooit 150 euro geloof ik maar dat hoef ik er in de verste verte niet voor te hebben, het is natuurlijk niet meer nieuw en dat hendeltje zit los. Prijs komen we denk ik wel uit.
 
Hoe bevestig je die rol op de buddy? Is dit met riemen of een soort van montageplaat?
 
Met een soort montage plaat waar de rol en de zijtassen vervolgens op klikken.
 
1606114646139.png

Dit is niet exact mijn model maar hier zie je wel de montage plaat liggen. Het is dus een stevig textielen vlak dat je met bandjes vast zet aan je motor. Hier klikken de tassen op.
 
Bedankt. Toch niet helemaal wat ik zoek. Gaat mij overigens ook alleen om een buddytas/rol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan