Moto Detail tassenset "07" te koop TEAB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linksrijder

MF'er
21 mrt 2009
105
0
Amsterdam
Verkocht

Te koop TEAB omdat ik mijn motor helaas heb moeten verkopen: een fantastisch flexibel baggagesysteem voor bijna elke motor: Moto Detail 07!

$_84.JPG


Bagagerol + zadeltassen 89 Liter
2 zijvakken
2 ritsvakken voor bijvoorbeeld documenten
1 netvak met sleutelhanger / karabijnhaak in het deksel
Robuuste handgreep en afneembare schouderband
Gegomde bodem bescherming tegen vuil en vocht
Geïntegreerde regenhoes (die van de zijtassen zijn er afgewaaid: kennelijk mag je daar echt niet harder dan 100 km/u mee rijden haha :+ )
Kleur: zwart / zilver
Materiaal: 90% polyamide
Afmetingen: DxB = Ø 30 x 55 cm

$_84.JPG


Niet heel intensief gebruikt, vooral 3 weken Noorwegen (ging fantastisch, zie foto's voor de set op de motor) en een paar keer wat kortere ritjes. De set is nog compleet en heel netjes. Alleen de regenhoezen van de zijtassen hebben de snelweg niet overleefd. (tip is sowieso om je spullen in aparte plastic tassen in te pakken)

$_84.JPG


Wie o wie gaat er dit motorseizoen op reis met deze mooie tassenset?

PS: motor niet inbegrepen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Nog maar eens een poging om een koper te vinden voor de motortassen.. 8-)

Voor 5 tientjes of een aannemelijk bod zijn ze van jou en kun je er mee op reis. Je krijgt zelfs een pocketsize busje kettingspray en een motorhoes (binnen) van me als je vandaag nog langs komt in Amsterdam Nieuw-West! *O* *O* *O* *O*
 
Ik heb opzich wel interesse. Heb je nog foto's van de binnenzijde en los van de motor zodat zichtbaar is hoe deze gemonteerd zijn?
 
$_85.JPG

Grote tas binnenkant
(dat zwarte bolletje is de regenhoes die je er omheen kan trekken via een rits onderin.

$_85.JPG

Dit ding bevestig je aan je motor met de sjorbanden die er aan vast zitten (ik deed de sjorbanden om mijn zadel en klikte dan mijn zadel weer op z'n plek). Aan deze flexibele plaat zitten dan clips die je gemakkelijk aan de tassen vastklikt.

$_85.JPG

Achterkant van een van de zijtassen, zodat je de clips ziet

$_85.JPG

Detailfoto van een van de zijtassen. Ze hebben ritsen waarmee je ze groter/kleiner kan maken, en handige binnenvakken voor sleutels etc. Ook een prettig handvat aan elke tas..

Zo iets? Ik vind het lastig om goed uit te leggen hoe je de tassen aan de motor bevestigt, maar ik hoop dat je het zo een beetje snapt :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi DeRock en Rene EFE,

Omdat ik volgende week ga verhuizen is het voor mij van belang dat ik redelijk vlot van de tassen af ben, anders moet ik ze meeslepen naar mijn nieuwe woning.

Dus mijn voorstel is: wie het eerst komt, die koopt de set voor 40 euro. Vandaag ben ik het merendeel van de dag thuis, andere dagen voornamelijk 's avonds. Wanneer kunnen jullie?

Mvg,

Linksrijder (Klaas)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan