Moto Eemnes is dat wat?

Hanzzzz

MF veteraan
3 dec 2002
5.497
181
Soest
Niet te verwarren met HP Motoren.

Ik zit er over te denk om mijn motor daarheen te brengen heeft iemand positieve en of negatieve ervaringen met deze tent?
 
Ik heb mijn motor daar een tijd in onderhoud gehad, voor dat ik hem tegen een paal parkeerde that is. :) Was een GSXR1100 met nogal wat vreemde kuren en afstellingsproblemen, hij hield in, liep schokkerig en had erg weinig vermogen voor wat ie zou moeten hebben.

Nadat ik hem hier langs had gebracht is ie goed afgesteld, heeft ie nieuwe bougiekabels/doppen e.d. gekregen en is er een dynojetkit ingezet. Na afstelling klom ie gewoon soepel in de toeren zonder rare schokken. Hij is daar toendertijd nog op een testbank geweest met als resultaat 135 achterwiel pk`s. :p

De eigenaar is een vrij sympathieke man, doet het meer voor zijn plezier dan voor het geld lijkt het wel. Gaf hem vaak nog wel een extra fooi ofzo gewoon omdat ik tevreden was met het resultaat. Zeker na alle frustratie met die gsxr.
 
ik woon zelf in eemnes, en heb mijn motor er een paar keer heen gebracht. Mijn ervaringen zijn positief. Aardige vent, daar kan nog een hoop. Doet niet moeilijk over een paar euro. Hij heeft bij mij weleens ff tussendor een bougiedop vervangen en rekent daar dan niks voor.
 
ik woon zelf in eemnes, en heb mijn motor er een paar keer heen gebracht. Mijn ervaringen zijn positief. Aardige vent, daar kan nog een hoop. Doet niet moeilijk over een paar euro. Hij heeft bij mij weleens ff tussendor een bougiedop vervangen en rekent daar dan niks voor.

Dan zie ik jou wel eens rijden :W

/ontopic, zaak ken ik niet maar ik houd dit topic wel ff in de gaten!
 
ik ben er een keer geweest voor een rondje dynajet en ik vond de eigenaar erg aardig hij heeft me veel tips gegeven hoe ik me motor moest afstellen enzv.

en vond het ook niet erg duur ook, kortom ik ben erg positief :)
 
Ben zeer tevreden. Breng mijn kawa daar al ruim 2 jaar. Met de bijna 60.000km ben ik daar al ongeveer 6 keer geweest voor onderhoud. Ben het met de anderen hier eens: wordt altijd prettig geholpen en volgens mij niet duur. Ik vind het echt een zaak om je motor naar toe te brengen. Rommelig, eigenlijk te vol, goede adviezen en een eigenaar die het niet voor het geld lijkt te doen.
 
Even over Moto-Eemnes, op het eerste gezicht denk je waar ben ik nou belandt....Het is erg klein en komt een beetje rommelig over. maar stap gewoon eens naar binnen en maak eens een praatje met de man, dan proef je al snel dat je te maken hebt met een techneut in hart en nieren.....zijn prijzen voor reparaties zijn zeer scherp en hij behandeld jouw spullen alsof het de zijne zijn...Ik vind het een topper. :}
 
ik ben dan vrachtwagen chauffeur en bezorg parket vloeren, moto eemnes zit direct naast de klant die ik in eemnes heb,

zeer aardige vent die echt veel van motoren afweet, alleen maar positieve dingen over hem, zaak is idd heel klein en je moet het weten te vinden (zit in het steegje naast de andere winkels) maar daar gaat mijn moto ook heen als hij afgesteld moet worden :D
 
Was het maar waar! Hij houdt alle inkomsten voor zichzelf.
Maar ik vind het wel een erg handige website.
 
Even over Moto-Eemnes, op het eerste gezicht denk je waar ben ik nou belandt....Het is erg klein en komt een beetje rommelig over. maar stap gewoon eens naar binnen en maak eens een praatje met de man, dan proef je al snel dat je te maken hebt met een techneut in hart en nieren.....zijn prijzen voor reparaties zijn zeer scherp en hij behandeld jouw spullen alsof het de zijne zijn...Ik vind het een topper. :}

Helemaal mee eens, Alain is een beste vent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan