Moto GP 3 PC spygame aankondiging hosting

petervandamned

MF veteraan
8 jun 2001
1.614
0
Dordrecht
Helaas heb ik mijn gixxers moeten verkopen voor mijn huis verbouwing.
Enkel nog een oud 83 gsx400 brommer in de schuur.

En ach dan zoek je na het harde werk toch een relax moment.
Nu deed ik dat altijd met motogp2 en gp 500, echter ik had maanden terug bij mijn review werk voor een website al een recentie examplaar gevraagd voor de volgende serie van THQ. Tot mijn grote verbazing lag van de week deze in de bus *O*

Super gave beelden ! zeker met nvidia 7800GTX in sli 8-)
Er zit de mogelijkheid om via game spy online te racen en op je IP nummer.
De eerste paar dagen dus totaal geen mensen op gamespy in dit onderdeel

Maar gisteren avond heb ik dan toch met 16 man een game gehost :)
Veel italianen en Spanjaarden erg irritant omdat die geen engels willen kletsen.
Ik kan het spel in Nederland nog niet vinden in de winkel ( heb een 2de nodig voor mijn 2de game bak) maar misschien zijn er hier anderen die via het buitenland / I-net deze te gekke opvolger van MGP2 gekocht hebben.
Buiten de GP klasse ook 3 geinige open klassen 600 1000 en 1200 cc
Je moet nog steeds credits verdienen om met je eigen team een beetje aan de weg te timmeren. Ik zit op 50 credits nu op snelheid en accelleratie.

Goed ik wilde eigenlijk alvast een algemeen Hosting posting maken
zoadat we hier kunnen kijken wanneer er iemand een spel gaat hosten.
Als paswoord kunnen we natuurlijk MOTOR-FORUM gebruiken
:]

Goed ik heb geen idee wie er al dit spel heeft?
Maar ik trap af

Deelnemers :

Petervandamned
Vide
Jorizzz
DFireblade
r6er

Bijlage: motogp3thq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb em :]
hij is echt gaaf
Count Me In!
Ik heb hem ook niet hier gekocht maar dat mag de pret niet drukkken


Update:
Ik weet niet of het mag



edit Sigma: nee dus :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb em :]
hij is echt gaaf
Count Me In!
Ik heb hem ook niet hier gekocht maar dat mag de pret niet drukkken


Update:
********************************************************

*no data from tracker... '(

of moet je geregisteerd zijn voor die site?
 
Laatst bewerkt:
*no data from tracker... '(

of moet je geregisteerd zijn voor die site?

nee volgens mij niet ik heb em nu geshared dus hij zou gewoon moeten lopen? ik gebruik azureus voor mijn Torrents dan kan je geforceerd starten dan loopt et allemaal even een graadje sneller misschien een idee?
 
Zo toch al een paar man die hem hebben :)
Als ik vanavond de tijd heb gooi ik wel een game online.
Anders elke donderdag avond rond 20.00
 
nee volgens mij niet ik heb em nu geshared dus hij zou gewoon moeten lopen? ik gebruik azureus voor mijn Torrents dan kan je geforceerd starten dan loopt et allemaal even een graadje sneller misschien een idee?
[/quote]

Hoe krijg ik &&##%^@% een poort met die Azureus. M'n Iptables blocken de boel grmble....... :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
Heeft een van jullie misschien ook hetzelfde probleem als ik? Als ik een game wil hosten vertelt gamespy me dat ik dat niet kan omdat ik achter een firewall zit. Daar klopt echter niks van! Ik heb uren MotoGP2 gehost voor ik dit probleem met gamespy kreeg. Heb nu dit probleem met MotoGP2 en 3. En nee, ik heb niks aan mijn systeem verandert.. B|
 
Heb gamespy niet opnieuw geinstalleerd, van de een op de andere dag werkte het niet meer. Een vriend van me van hetzelfde laken een pak. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het lokale netwerk hier in Groningen..

Ik wist trouwens niet dat je bij de installatie van gamepsy poorten kon veranderen, maar goed
 
Kan je volgens mij niet aangeven ook hoor, ik roep maar wat maar het kan zomaar per ongeluk gebeuren natuurlijk met een update ofzo..
 
Uit de User policy :X


Licentie / copyrightschendingen
Dat men thuis ladingen illegale muziek of software heeft is niet ons probleem. Wat wel ons probleem is, is als men dit op motor-forum.nl gaat aanbieden of dat men hier links neerzet naar sites waar deze software, muziek of films zijn te verkrijgen. Wij kunnen hier grote problemen mee krijgen met instanties die hierop controleren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan