Moto GP demper CBR 600 99/00

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelle12

MF'er
20 sep 2009
79
0
Hallo allemaal. Bij deze wil ik graag een nieuwe moto gp style demper aanbieden passend voor een honda cbr 600 F4 ( 99/00 ). Het geluid behoeft geen uitleg denk ik ;) .
Ik zou er graag 150 euro voor willen hebben. Deze demper is trouwens gloednieuw.

foto :


MvG Jelle
 
Het merk is Stealth. Het is een moto gp STYLE demper. Dus een korte demper stukje (+-10 cm ) achter de kuip vandaan. Het geluid is werkelijk fenomenaal ( daar een vriend van mij dezelfde uitlaat heeft ). Hij is not for road use trouwens, maar dat kan men al zien aan de foto.
 
Het merk is Stealth. Het is een moto gp STYLE demper. Dus een korte demper stukje (+-10 cm ) achter de kuip vandaan. Het geluid is werkelijk fenomenaal ( daar een vriend van mij dezelfde uitlaat heeft ). Hij is not for road use trouwens, maar dat kan men al zien aan de foto.


stealth? onbekend bij mij, zown kort pijpie zal idd wel grof veel gebulder geven!! })
succes met de verkoop :W
 
Ben momenteel op vakantie. Foto's volgen nog als ik terug ben. Over het geluid kan ik weinig zeggen omdat ik hem zelf nooit gemonteerd heb. Een vriend van mij heeft dezelfde uitlaat en het is aardig luid, maar er zit wel iets van demping in. Zoals eerder vermeld, hij is not for road use.

Als alles goed is ben ik de 14e november weer terug en dan zal ik meer foto's posten mocht hij ondertussen nog niet verkocht zijn.
 
Geachte Jama. Zoals u ook aan mijn andere advertentie kunt zien ( Micron uitlaat voor CBR 600 F4, ook hagelnieuw ) had u misschien een iets andere conclusie kunnen trekken. Ook daar heb ik een foto van internet gepakt en bijgezegt: ZOALS op deze foto. Dus ik probeer niemand op te lichten. Ik heb 2 nieuwe dempers liggen voor een CBR 600 F4, een micron en deze stealth.
En zoals ik al zei, als ik terug ben van vakantie dan kan ik hem laten zien gemonteerd. En dan kan ik hem ook PER DIRECT opsturen.

Ik snap dat u er moeite mee heeft dat je dezelfde uitlaat uit amerika kan halen voor 49 euro als jij zegt. Maar mijn Micron uitlaat kan je ook voor minder kopen dan 200 euro ( nieuwprijs normaal 490 euro) Iedereen snapt dat ik er minder voor heb betaald dan 200 euro lijkt mij?. Dus bij deze is van oplichting geen sprake. Ik neem een bepaald risico en daar calculeer ik een prijs voor in ( zoals ieder bedrijf doet .

MvG Jelle. Wanneer ik terug ben van vakantie zal ik alsnog de foto's maken, en ik kan zowel de micron als de stealth demper beide dan per DIRECT verzenden.

Om het 1 en ander te verduidelijken. Binnenkort komen er nog meer dempers tekoop , ook voor andere motoren. Aangezien ik soms een partij dempers over kan kopen. En ja ook daar ga ik winst op maken mocht ik 1 of meerdere uitlaten hier verkopen.
 
Laatst bewerkt:
Nee ik drijf geen handel, alleen als ik goedkoop ergens aan kan komen op wat voor manier dan ook ( lees EERLIJKE manier ), dan is het toch logisch dat ik daar ook een deel winst van wil maken aangezien ik ook het financiele risico draag.
 
Beter bij auto 5 of halfords een sierstuk voor de wagen halen van autostyle kost je 1/3 van de prijs en is hetzelfde. _O-
 
Nee ik drijf geen handel, alleen als ik goedkoop ergens aan kan komen op wat voor manier dan ook ( lees EERLIJKE manier ), dan is het toch logisch dat ik daar ook een deel winst van wil maken aangezien ik ook het financiele risico draag.
Tjah ik had mijn eerdere verhaal weggehaald, maar als ik dit dan zie plaats ik het gewoon weer. Handel mag niet op MF, en jij probeert op een verkapte manier MF'ers gewoon op te lichten.

Ik bedoel je kunt ze hier rechtstreeks halen. Je gebruikt zelfs dezelfde foto als op hun website.

Dan heb je 'm in Nederland voor nog geen €50,-

Kijk maar:

full


Dus zoals ik al zei, ik kan ze voor 100 euro leveren, moet je alleen wel 3 weekjes wachten. Is toch ook eerlijke handel???
 
Om het 1 en ander te verduidelijken. Binnenkort komen er nog meer dempers tekoop , ook voor andere motoren. Aangezien ik soms een partij dempers over kan kopen. En ja ook daar ga ik winst op maken mocht ik 1 of meerdere uitlaten hier verkopen.
Da's dus niet de bedoeling van MF, slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan