Moto GP: Estoril

Magician

Rookie
18 jan 2005
19
0
Rotterdam
Zondag 17 april is het weer zover de 2e grandprix van estoril. Voor de mensen die het niet weten of gaan vergeten :+ .

Op Ned 2: 10:40 - 17:30

Op BBC 2: 18:10 - 19:25

Op Eurosport: 8:30 - 09:00
10:00 - 16:15


Plaats hier alles over je ideeën over wie je denkt dat er gaat winnen en hoe volgens jou de race zal verlopen. Dus gewoon een algemeen topic voor de race.

Zelf denk ik dat Sete toch revanche zal nemen op de actie van Rossi van vorige week.

Mijn Top-5:

1. Sete
2. Rossi
3. Biaggi
4. Hayden
5. Barros
 
Mijn wilde voorspelling:

1 Rossi
2 Hayden
3 Gibernau (Barros rijdt lang 3e, maar valt a.h. eind van de race)
4 Nakano
5 Melandri
 
Ehm, er is morgen ook weer wielrennen op NL2, of niet? :?

Zou graag BBC op mijn TV willen zetten, alleen de originele afstandsbediening doet het niet meer en ik zie geen enkele mogelijkheid om kanalen in te stellen :X
 
Ehm, er is morgen ook weer wielrennen op NL2, of niet? :?

Zou graag BBC op mijn TV willen zetten, alleen de originele afstandsbediening doet het niet meer en ik zie geen enkele mogelijkheid om kanalen in te stellen :X


Wil het wel voor je opnemen op de BBC. kom je de video band
maandag maar ophalen.
 
Lang leve de mist tijdens de Amstel Gold Race!! :}
Heb ik toch nog de hele race kunnen zien op nl2 8-)

Wel erg jammer van Gibernau '(
 
Lang leve de mist tijdens de Amstel Gold Race!! :}
Heb ik toch nog de hele race kunnen zien op nl2 8-)

Wel erg jammer van Gibernau '(

Heb ook op NL2 gekeken. Maar wat een suffe commentator, of ligt het aan mij? "U zult zich misschien afvragen, doet dat nou geen pijn als ze met hun knie het asfalt raken?" wtf :?

edit: waarschijnlijk stond hij eigenlijk ingeroosterd voor de Amstel Gold Race :?
 
Laatst bewerkt:
Nee, die dwazen bij Eurosport, die zijn lekker. Iedereen lopen afzeiken, behalve Rossi, dan wordt ie weer uit de broek gehaald. Voorbeeld: Hayden heeft een muts + bril op, ziet er niet uit volgens die gasten. Rossi heeft een achterlijke duikbril op, toen hij op het podium stond, houden ze hun smoel weer :r .
 
Nee, die dwazen bij Eurosport, die zijn lekker. Iedereen lopen afzeiken, behalve Rossi, dan wordt ie weer uit de broek gehaald. Voorbeeld: Hayden heeft een muts + bril op, ziet er niet uit volgens die gasten. Rossi heeft een achterlijke duikbril op, toen hij op het podium stond, houden ze hun smoel weer :r .

Ja op dit moment hebben we in nederland geen GOEDE commentatoren ik erger me dood aan Eurosport en heb nog lichtelijk wat respect voor ned 2 omdat die kerel ook de wegraceboeken schrijft ;) Maar doet dat geen pijn is tog een mega domme vraag maar ja er is natuurlijk ook volk dat nooit motor sport kijkt en die vinden dat fijn om te horen . En bij bij eurosport komen ze overal altjd 4 5 ronden later achter neem nu de inhaal actie van poggialli en pasini hadde ze neit meteen door ! :z
 
Toch wel sneu voor Gibernau, heeft ie met z'n pijn toch doorgereden en 0 punten als resultaat.
189465


BBC rulez. Jammer dat de race er nu zo laat op is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan