Moto GP: Estoril

Toch ben ik opeens sinds afgelopen zondag tegen Rossi :(

Dan weet jij niet wat motorraces zijn vriend! ....... hier gaat het juist om.... dat is nou het racen..
rossi is gewoon een lefgozer dat maakt hem zo goed...

Dit jaar tja zoals je ziet gibernau is zeker heel goed... en rossi is zeker ook heeeel goed MAAR zijn yamaha wil gewoon niet nog meewerken t.o.v. de honda's die zijn sterk...
 
Nee, die dwazen bij Eurosport, die zijn lekker. Iedereen lopen afzeiken, behalve Rossi, dan wordt ie weer uit de broek gehaald. Voorbeeld: Hayden heeft een muts + bril op, ziet er niet uit volgens die gasten. Rossi heeft een achterlijke duikbril op, toen hij op het podium stond, houden ze hun smoel weer :r .

dat is ook bullshit ze geven rossi af en toe goed op ze donder hoor! en vind de commentatoren op eurosport wel goed...

over hayden en rossi gedoe... kom op hun mening klaar... 8-)
 
Vergis ik me nou of was de race op NL2 niet helemaal "live" ? 8-)
En kan iemand mij vertellen waarom de BBC z`on stom zwart vlak om het beeld heen heeft ?
 
Nee, die dwazen bij Eurosport, die zijn lekker. Iedereen lopen afzeiken, behalve Rossi, dan wordt ie weer uit de broek gehaald. Voorbeeld: Hayden heeft een muts + bril op, ziet er niet uit volgens die gasten. Rossi heeft een achterlijke duikbril op, toen hij op het podium stond, houden ze hun smoel weer :r .
ze zijn wel (opvallend) voor Rossi ja, maar toen hij zn zonnebril opdeed zei die gast ook dat ie hem af moest zetten
maar ik vind het ook sukkels, er is ook een optie dat je het op engels commentaar kan zetten maar dat heb ik niet ;(
 
ze zijn wel (opvallend) voor Rossi ja, maar toen hij zn zonnebril opdeed zei die gast ook dat ie hem af moest zetten
maar ik vind het ook sukkels, er is ook een optie dat je het op engels commentaar kan zetten maar dat heb ik niet ;(

Same here.... kunnen we niet gewoon 2 engelsen importeren voor het Nederlandse Eurosport. Overigens vind ik Frank Weeink's commentaar nog meevallen, maar die Job van Oostrum erger ik me echt kapot an.... met zijn MotoGP ( op zijn engels uitgesproken )
 
gelukkig ben ik verhuisd naar een plek waar ik wel van commentaar kan switchen en oh goodness me! dat is ff lekker :P
 
Dan weet jij niet wat motorraces zijn vriend! ....... hier gaat het juist om.... dat is nou het racen..
rossi is gewoon een lefgozer dat maakt hem zo goed...

Dit jaar tja zoals je ziet gibernau is zeker heel goed... en rossi is zeker ook heeeel goed MAAR zijn yamaha wil gewoon niet nog meewerken t.o.v. de honda's die zijn sterk...

Toch is er volgens mij verschil tussen "in een klein gat duiken" en weten dat er geen ruimte is en dan maar in een vlaag van verstandsverbijstering moetwillig iemand van z'n fiets rijden en hopen dat je zelf niet valt....
Let maar eens op Rossi z'n uigestoken linker voet, ver voor de botsing.

En Rossi's teambaas LETTERLIJK beweren "Ik was MOE en keek even niet meer, ik heb het voorval niet gezien..."

t'is duidelijk, het gaat om miljoenen, en men gaat desnoods over lijken.

Dat Rossi goed is, is trouwens duidelijk.
 
Toch is er volgens mij verschil tussen "in een klein gat duiken" en weten dat er geen ruimte is en dan maar in een vlaag van verstandsverbijstering moetwillig iemand van z'n fiets rijden en hopen dat je zelf niet valt....
Let maar eens op Rossi z'n uigestoken linker voet, ver voor de botsing.

En Rossi's teambaas LETTERLIJK beweren "Ik was MOE en keek even niet meer, ik heb het voorval niet gezien..."

t'is duidelijk, het gaat om miljoenen, en men gaat desnoods over lijken.

Dat Rossi goed is, is trouwens duidelijk.

Dat voetje deed ie toch wel vaker? Dat zegt dan niets over het wel of niet halen van die bocht.
 
gelukkig ben ik verhuisd naar een plek waar ik wel van commentaar kan switchen en oh goodness me! dat is ff lekker :P
:^ *D

Toch is er volgens mij verschil tussen "in een klein gat duiken" en weten dat er geen ruimte is en dan maar in een vlaag van verstandsverbijstering moetwillig iemand van z'n fiets rijden en hopen dat je zelf niet valt....
Let maar eens op Rossi z'n uigestoken linker voet, ver voor de botsing.

D'r is al héél vaak gezegd dat Rossi al diverse keren voor die tijd ook zijn voet uitstak. |( Vandaag heb ik het ook weer een aantal keren gezien, ook bij anderen.

Of het nu wel of geen legitieme actie was van Rossi (imho wel. Er was een gaatje en als Gibernau niet te laat, te hard had ingestuurd en Rossi niet geraakt had, had Rossi gewoon zijn lijn gehouden), dat voetje had er hoe dan ook geen z*k mee te maken. :z
 
Toch is er volgens mij verschil tussen "in een klein gat duiken" en weten dat er geen ruimte is en dan maar in een vlaag van verstandsverbijstering moetwillig iemand van z'n fiets rijden en hopen dat je zelf niet valt....
Let maar eens op Rossi z'n uigestoken linker voet, ver voor de botsing.

En Rossi's teambaas LETTERLIJK beweren "Ik was MOE en keek even niet meer, ik heb het voorval niet gezien..."

t'is duidelijk, het gaat om miljoenen, en men gaat desnoods over lijken.

Dat Rossi goed is, is trouwens duidelijk.

hmm..
 
worde gullie da nu zelf nie moe om nu al een week over het zelfste te liggen zagen :? µ
bedoel op dat gaatje dat er wel degelijk was!!!
 
Laatst bewerkt:
Iemand dit verwacht van Melandri voor het seizoen 3e en 4e plek? Knap hoor! :}

Als de Ducs en de Kawa's zich nu nog komen moeien wordt het helemaal geweldig })

Suzuki? :X

(125cc : verliezen met 8 duizendste van een seconde is toch om dood te vallen;
commentaar BBC maar die geven 125 en 250 helaas niet)
 
Toch is er volgens mij verschil tussen "in een klein gat duiken" en weten dat er geen ruimte is en dan maar in een vlaag van verstandsverbijstering moetwillig iemand van z'n fiets rijden en hopen dat je zelf niet valt....
Let maar eens op Rossi z'n uigestoken linker voet, ver voor de botsing.

En Rossi's teambaas LETTERLIJK beweren "Ik was MOE en keek even niet meer, ik heb het voorval niet gezien..."

t'is duidelijk, het gaat om miljoenen, en men gaat desnoods over lijken.

Dat Rossi goed is, is trouwens duidelijk.

Wat een onzin, heb je wel echt gekeken.

OK, speciaal voor jou nogmaals het incident uit diverse hoeken:

Filmpje

En als je goed kijkt zie je dat Rossi een vloeiende lijn rijdt en Gibernau naar binnen stuurt, waar op dat moment Rossi al rijdt. Rossi gaat pas na de botsing van zijn lijn af.
 
iemand enig idee waarom Sete van z'n fiets viel? In de (overigens bedroevend slechte commentaar op NL 2) herhaling was niet veel te zien, toch te hard de bocht in op een nat plekje? Hij lag wel lekker voor nl...

en wat zijn die ex yamaha jongens lekker los, Go Melandri en Barros. Heerlijk!
 
Wat een onzin, heb je wel echt gekeken.

OK, speciaal voor jou nogmaals het incident uit diverse hoeken:

Filmpje

En als je goed kijkt zie je dat Rossi een vloeiende lijn rijdt en Gibernau naar binnen stuurt, waar op dat moment Rossi al rijdt. Rossi gaat pas na de botsing van zijn lijn af.

Het is maar net, hoe je het voorval wil bekijken!!!
 
Just lost the front.. zonde van die 1e plek, toch iets te eager?

hij was flink aan het planken, maar het had net zo goed goed kunnen gaan. Dit risico loop je nu eenmaal met deze omstandigheden. Wel jammer voor hem, hij was duidelijk de snelste. Maar kan niet zeggen dat ik het jammer vind. Ik zou het erger vinden als hij in een mooi gevecht was en hij vliegt er dan af, nu reed het onbedreigt aan kop.
Ik gun het Barros denk ik net iets meer, wat is die man sympathiek zeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan