MOTO GP naar SBS 6

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Ondanks officiële berichtgeving dat de MotoGP in Nederland door CarChannel uitgezonden zou worden blijkt nu toch dat SBS6 de uitzendrechten heeft verworven.

Het feit dat CarChannel niet "free-to-air" uitzendt is hierbij de bepalende factor geweest volgens een zegsman van rechtenhouder Dorna. Op het allerlaatste moment heeft SBS Broadccasting zeer verrassend besloten alsnog in de motorsport te stappen, ze werden volgens insiders pas benaderd nadat het door RTL gedane bod te laag was bevonden.

Lex Muller, Hoofd Motorsport van SBS:

"We zijn natuurlijk heel blij dat wij de mooiste motorsportklasse ter wereld kunnen gaan uitzenden. Het zal wel even heel snel schakelen worden maar dat gaat ons zeker lukken. We zijn in onderhandeling met een aantal commentatoren waarbij we kunnen melden dat we de zeer ervaren commentator Jan de Rooy al vast hebben gelegd, we zijn nog op zoek naar een tweede commentator. Onze Shownieuws presentatrice Sjimmy Bruijninckx zal voor de algehele presentatie en later ook voor interviews in de pitlane gaan zorgen. Zij racet zelf al jaren dus weet zeer goed waar ze het over heeft."

Desgevraagd geeft Muller aan dat er samenvattingen van de 125cc en Moto2 klasse zullen worden uitgezonden, al zal dat waarschijnlijk pas later op de avond gebeuren. Tevens wordt gekeken naar eventuele uitzending van de Red Bull Rookies Cup maar dit is nog afhankelijk van ondersteuning vanuit Red Bull Nederland.

Bron: Racesport

Eindelijk goed nieuws of zou het een 1 april grap zijn
 
Laatst bewerkt:
Alhoewel degene die het gaat presenteren...

26297.jpg



:9~
 
SBS6? Dat zou écht gi-gán-tisch k*t!!!!!! zijn! SBS, de mickey mouse zender met 400 reclames. En samenvattingen van de 125 en moto 2? Schei toch uit! :(

CarChannel wilde alles incl. de trainingen laten zien... en nu zijn we overgeleverd aan de wil van SBS... Niet free to air en alles kunnen zien, of free to air en maar heel weinig kunnen zien... gátverdamme! :r

Laat het alsjeblieft een 1 april grap zijn, anders is mijn dag wel héél slecht begonnen! B|
 
Betekent dit dat Carchannel nu NIET gaat uitzenden dan? Of betekent dit dat ook SBS6 gaat uitzenden? Ik wil namelijk ook ALLES zien graag!!! Niet die domme samenvattingen.
Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zo moet gaan.
Wat een farce!
 
Laatst bewerkt:
SBS6? Dat zou écht gi-gán-tisch k*t!!!!!! zijn! SBS, de mickey mouse zender met 400 reclames. En samenvattingen van de 125 en moto 2? Schei toch uit! :(

CarChannel wilde alles incl. de trainingen laten zien... en nu zijn we overgeleverd aan de wil van SBS... Niet free to air en alles kunnen zien, of free to air en maar heel weinig kunnen zien... gátverdamme! :r

Laat het alsjeblieft een 1 april grap zijn, anders is mijn dag wel héél slecht begonnen! B|
Joh laten we rustig morgen afwachten anders is dat allemaal energieverspilling geweest voorniets , maar als het wel zo is ben ik ook zwaar vertieft !@#$%^&*() !!!!!!
 
Heeft SBS6 ook niet ooit eens de F1 uitgezonden...??

Anyhow, ik kijk toch al jaren BBC dus vind het al heel aardig dat ik iig een samenvatting van de overige klassen te zien krijg, die enkele MotoGP-race die daar (BBC) achter de red-button verdwijnt pik ik nu dan maar mee op dat vreselijke SBS.

Tis even behelpen tot dat ik gezwicht ben voor de digitale tv-mafia en wie weet bevalt het ook nog wel zo 8-)
 
ik baal echt als een stekker!!!! Dit is echt zo'n slecht nieuws, het had niet slechter kunnen zijn voor ons motorsportliefhebbers...
Dan had het beter bij RTL kunnen blijven, ik ga meteen een schotel bestellen..
 
Sorry maar dit is zoiezo een 1 april grap, half Nederland heeft ondertiteling nodig om jan de rooy te kunnen begrijpen...
 
SBS6? Dat zou écht gi-gán-tisch k*t!!!!!! zijn! SBS, de mickey mouse zender met 400 reclames. En samenvattingen van de 125 en moto 2? Schei toch uit! :(

CarChannel wilde alles incl. de trainingen laten zien... en nu zijn we overgeleverd aan de wil van SBS... Niet free to air en alles kunnen zien, of free to air en maar heel weinig kunnen zien... gátverdamme! :r

Laat het alsjeblieft een 1 april grap zijn, anders is mijn dag wel héél slecht begonnen! B|

:^

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen :(
 
btw... wel vreemd dat SBS6 er geen melding van maakt. Ook staat er niets over op de site van Car Channel.
Toch een 1 april grap van racesport? :?
 
Laatst bewerkt:
btw... wel vreemd dat SBS6 er geen melding van maakt. Ook staat er niets over op de site van Car Channel.
Toch een 1 april grap van racesport? :?
Dat zou echt irritant zijn (als het een 1 april grap is bedoel ik) B|

SBS6? Dat zou écht gi-gán-tisch k*t!!!!!! zijn! SBS, de mickey mouse zender met 400 reclames. En samenvattingen van de 125 en moto 2? Schei toch uit! :(

Laat het alsjeblieft een 1 april grap zijn, anders is mijn dag wel héél slecht begonnen! B|
Er zal inderdaad wel veel reclame zijn, maar ik zou al blij zijn als ik de motogp tenminste kan zien! Anders moet ik nog een ander TV abbo nemen namelijk om het te kunnen zien. :/
 
Laatst bewerkt:

Deze niet zo heel duidelijk sprekende brabo zou dan dus de commentator zijn, voor de mensen die nog niet overtuigd zijn dat dit een 1 april grap is
 
Laatst bewerkt:
Sorry maar dit is zoiezo een 1 april grap, half Nederland heeft ondertiteling nodig om jan de rooy te kunnen begrijpen...
Ik heb hem nooit kunnen verstaan. Had zeker zijn gebit nog thuis liggen toen ie elke keer de dakar reed. Al dat gehobbel gaat je onderkaak ook los van zitten.
Verklaart alles. Dakar is slecht voor je tandjes
:+




Jan de rooj als commentator ......dacht het niet

_O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem nooit kunnen verstaan. Had zeker zijn gebit nog thuis liggen toen ie elke keer de dakar reed. Al dat gehobbel gaat je onderkaak ook los van zitten.
Verklaart alles. Dakar is slecht voor je tandjes
:+




Jan de rooj als commentator ......dacht het niet

_O-
En een lekkere uitstraling , zonder tandjes !!!!!!!!!!!
Dat zou absoluut anti reclame zijn voor SBS 6 , want alstie 3 zinnen zegt zit je beeldbuis onder de spetters hahaha
 
Ik meen me te herinneren dat er ook een commentator op tv is die Jan de Rooij heet. Denk dat ze die bedoelen en niet Jan de Rooy uit de Dakar :P
Neemt niet weg dat het nog steeds een 1april grap moet zijn ;)
 
Laat ik hopen dat het een grap is. Sbs is de meest k*ttige zender die je kunt verzinnen.
Krijgen we staks een samenvatting van 2 minuten incl 4 keer een uri geller reclame tussendoor. :r Wat een kut zender.

----Dat lucht op----- Mijn humeur is wel verpest.
 
ik baal echt als een stekker!!!! Dit is echt zo'n slecht nieuws, het had niet slechter kunnen zijn voor ons motorsportliefhebbers...
Dan had het beter bij RTL kunnen blijven, ik ga meteen een schotel bestellen..

Zou ik maar even mee wachten.... 1 april is nog niet voorbij.
Wat een %& :( *$ datum
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan