MOTO GP naar SBS 6

Wij betalen niks meer dan €4, dat komt ook omdat wij meerdere dingen van UPC hebben.
Internet,tv,telefoon,...


waar kom je dan totaal op? ik zit nu rond de 50 euro incl een heel cheapo telefoon abbo en als ik royaal wil kom ik op idd 65-70 euro. Is dus 15 euro per maand extra + meer kosten telefoon.
 
Waarom? de GP wordt echt niet fta uitgezonden hoor.
Het kost genoeg om de rechten hiervan te kopen, dus komt het wel in een (duurder) pakket.

Persoonlijk had ik het graag in sbs6 gehad, die hebben wij sowieso al op de schotel en ook nog in HD. Canaldigitaal heeft nog niet beslist of carchannel in een pakket wordt opgenomen. Als dit wel zo is dan komt het in het entertainment pakket ,en dat is niet 1 van de goedkopere pakketten. En de beeldkwaliteit van carchannel is ook maar matig sd, plannen om in Hd te gaan uitzenden hebben ze voorlopig ook niet

DSF is fta op astra1 en wij hebben hier ook de Red-Buttonkanalen van de BBC op astra2 zonder ook maar iets bijzonders ermee te doen. Goed, het is niet in het Nederlands maar iedereen zit het commentaar van de BBC op te hemelen dus dat moet wel goed zitten. Vorig jaar de 125 en 250 altijd via BBC gekeken en MotoGP op RTL/BBC tijdens reclames.
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook ben ingetrapt!!
Zelfs zo erg dat ik een "boos" mailtje stuurde naar SBS!
Laten we met z'n alle blij zijn dat het zo is anders hadden wij onze favo sport wel op onze buiken kunnen schrijven! Ik wil hier niet beweren dat SBS een slechte zender is, helemaal niet! Wij kijken er vaak genoeg na met NCIS, House, Castle en al die andere serie-tjes! Het is een manier om de avond om te krijgen, toch?
Maar dat ze aub zich niet gaan bemoeien met de moto-gp want dáár hebben ze dus géén verstand van, ook al zouden ze miljoenen hebben betaald voor de uitzend-rechten!! (wat dus NIET het geval is!)

gr.
 
Ik heb een ziggo decoder thuis. Is hier ook een paket voor dat ik ook carchannel kan ontvangen? Bedankt al vast.
Ja zeker, mijn ouders hebben thuis ook sport pakket bij ziggo.
Dan krijg je eurosport2, motorstv, car channel, ESPN classics en nog een zender met allemaal Amerikaanse sporten.
 
Ik vind dit rechtsboven niet zo tof... vrije training wordt nu ook niet uitgezonden.
schermafbeelding2010040.jpg


Afbeelding doet het niet. |(
Linkje dan maar: ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

Weet iemand iets over "GEEN MotoGP" zondag?

Ah.. laat maar... ik zie het al. :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan