Moto GP noob

ValeErwin

Rookie
4 dec 2008
5
0
Zoetermeer
Beste luitjes,

Ik ben dit jaar voor het eerst van plan om de Moto GP te bezoeken. Maar is het verstandig om kaartjes van te voren te kopen, of kan je die ook gewoon aan de deur kopen? En heb je een goed zicht als je staanplaatsen hebt? Ik heb hier al is een topic over gelezen maar ik kan hem niet meer terugvinden.

Alvast bedankt voor de reacties.
 
staanplekken zijn ook wel goed, heb jarenlang gestaan.
Laatste paar jaar zitplekken op de nieuwe strubben, alleen die zullen wel al uitverkocht zijn evenals de GT, hoofdtribune etc ;)
 
je kan de kaaren gewoon aan het hek kopen, en ik heb al 10 jaar staan plaatsen tijdens de TT en heb 1x zit plaatsen gehad tijdens de superbikes. nou doe mij maar gewoon een staan plaats dan heb je veel meer ruimte ;)

Denk dat de meeste tribunekaarten nu wel uitverkocht zijn.

Meer info: www.tt-assen.com
 
Strubben is waardeloos, geen inhaalacties, grote grindbak voor de neus.

ik zit komend jaar weer op de winterdijk, komen ze met een loeivaart uit de ramshoek en dan aanremmen voor de GT :)

had liever op de hoofdtribune gezeten, mja dat is schijnbaar ieder jaar weer onmogelijk voor mij.
 
Winterdijk, wat een graftribune is dat zeg B|

Ik heb er afgelopen jaar gezeten en volgens mij is die tribune voor mensen onder de 1.40 gemaakt, wat een kut plekken. Zit je daar met je pak, helm en rugzak die je nergens kwijt kan :N

Enige + punt was dat je ze snoeihard de ramshoek uit zag komen maar dat is ook echt het enige.

Never nooit meer |(
 
Winterdijk, wat een graftribune is dat zeg B|

Ik heb er afgelopen jaar gezeten en volgens mij is die tribune voor mensen onder de 1.40 gemaakt, wat een kut plekken. Zit je daar met je pak, helm en rugzak die je nergens kwijt kan :N

Enige + punt was dat je ze snoeihard de ramshoek uit zag komen maar dat is ook echt het enige.

Never nooit meer |(

Zo zijn bijna alle tribunes op het circuit dat je je benen in je nek moet leggen om te kunnen gaan zitten. en zoek dan nog maar eens plek voor je rugzak en helm :N
 
Zo zijn bijna alle tribunes op het circuit dat je je benen in je nek moet leggen om te kunnen gaan zitten. en zoek dan nog maar eens plek voor je rugzak en helm :N


:? zit op de hoofdtribune en moet zeggen plak zat.
je voorganger wegschoppen,en je kan je spullen kwijt :+ .


misschien voor de TS hier op mf komen ook altijd wel kaartjes te koop.
 
:? zit op de hoofdtribune en moet zeggen plak zat.
je voorganger wegschoppen,en je kan je spullen kwijt :+ .


misschien voor de TS hier op mf komen ook altijd wel kaartjes te koop.

Ga maar eens op het taluut zitten er gaat een wereld voor je open :P
Tijdens onk races zit ik ook wel eens op de hoofdtribune maar ik moet er niet aan denken om daar tijdens de TT of superbike wedstrijd te zitten. ook mede omdat ik altijd foto's maak.
ik denk dat je een heel kratbier in je nek krijgt als je gaat staan om foto's te maken :+
 
ik heb een hele goede plek, thuis voor de televisie :')

haha maar zonder gein, ik ga sinds kort alleen op de kwalificatiedag. veel flexer
 
met andere woorden, ieder zo zijn eigen ding hier dus ;)
ik ben al jareb tevreden op de strubben hoor, in de training afgelopen jaar bij de SBK's arie vos daar zijn duc in 2-en zien rijden ;)
Vorig jaar Rossi zien vallen etc, genoeg actie en momenten daar.
Probeer wel wat hoger op de tribune te gaan zitten, dan heb je een goed overzicht :)
 
ik heb een hele goede plek, thuis voor de televisie :')

haha maar zonder gein, ik ga sinds kort alleen op de kwalificatiedag. veel flexer
Dat is waar, op tv zie je het het best, alleen wij komen uit Zeeuws-Vlaanderen (375 km heen en dan weer terug) dus dat is voor een kwalificatie iets te veel ;)

SBK ben ik er altijd 4 dagen, dus ben de baan al van alle plekken gezien :)
 
ik heb een hele goede plek, thuis voor de televisie :')

haha maar zonder gein, ik ga sinds kort alleen op de kwalificatiedag. veel flexer

Heb ik vorig jaar ook gedaan,stoorde me al een tijdje aan de sfeer op de race dag. :r
Is goed bevallen,de kwalificatie is minder druk en de race zie je thuis beter.
De SBK ga ik wel alle dagen omdat daar de sfeer leuker is dan bij de GP. :Y
 
Dank voor alle reacties.

Dan heb ik nog een vraagje, is het verstandig om al vroeg van te voren kaartjes te halen op de dag zelf? Of valt dat allemaal wel mee met de drukte?
 
Dank voor alle reacties.

Dan heb ik nog een vraagje, is het verstandig om al vroeg van te voren kaartjes te halen op de dag zelf? Of valt dat allemaal wel mee met de drukte?

ik zou tevoren de kaartjes regelen.

niks zo irritant om in de rij te staan terwijl je op de achtergrond motoren hoort die je eigenlijk wilt zien.

zo heb ik ooit manche 1 van de superbikes in Assen gemist |(
 
ik zou tevoren de kaartjes regelen.

niks zo irritant om in de rij te staan terwijl je op de achtergrond motoren hoort die je eigenlijk wilt zien.

zo heb ik ooit manche 1 van de superbikes in Assen gemist |(

Vooraf regelen,bovenstaande kan ik helemaal onderschrijven.
 
ik zou tevoren de kaartjes regelen.

niks zo irritant om in de rij te staan terwijl je op de achtergrond motoren hoort die je eigenlijk wilt zien.

zo heb ik ooit manche 1 van de superbikes in Assen gemist |(

Moet je er ook bij zeggen dat je al wat laat van huis was gegaan en het eigenlijk drukker op de weg was dan je verwacht had. en tot grote verbazing stond er ook nog een rij voor de kaart verkoop :P

Nee naar de TT en superbikes ben geruime tijd voor de races aanwezig
 
ik zou tevoren de kaartjes regelen.

niks zo irritant om in de rij te staan terwijl je op de achtergrond motoren hoort die je eigenlijk wilt zien.

zo heb ik ooit manche 1 van de superbikes in Assen gemist |(

Zo lang zijn de rijen bij de SBK niet hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
staan plaatsen
Nou ja lig plaatsen :+ gewoon vroeg heen gaan plekje boven in zoeken maar ook niet te hoog ivm wind die dan van achteren lekker in je nek kan waaien.
zitten nu al 12 jaar net na meeuwenmeer en dan kun je ze een behoorlijk stuk volgen
veenslang tot aan de bult daar ben je ze net even kwijt dan mandeveen en duikersloot meeuwenmeer tot aan ramshoek.
hoop niet dat er nu heel veel mensen komen kunnen wij nog een beetje redelijk zitten
 
Bedoelde TS alleen TT Assen of bijv. ook Duitsland, Italie :9 , Tsjechie, GB, Spanje etc?

In de diverse buitenlandse GP's zijn kaarten in de voorverkoop vaak (ook) en goedkoper en beter beschikbaar. 8-)
En bezoek ook eens een WSB race! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan