Moto GP Rio

Ik heb het idee dat naast Kato Tamada ook wel behoorlijk wordt opgehemeld. En dan te bedenken dat 2 jaar geleden iedereen zich afvroeg wat zoiemand in de GP's te zoeken had. Hij heeft laten zien dat hij uit goed racehout gesneden is, maar ik zie hem nog geen wereldkampioen worden. (geen enkele Japanner trouwens wat dat aangaat.)
 
Ik heb het idee dat naast Kato Tamada ook wel behoorlijk wordt opgehemeld. En dan te bedenken dat 2 jaar geleden iedereen zich afvroeg wat zoiemand in de GP's te zoeken had. Hij heeft laten zien dat hij uit goed racehout gesneden is, maar ik zie hem nog geen wereldkampioen worden. (geen enkele Japanner trouwens wat dat aangaat.)
ach,Tamada heeft het wel verdiend.
Vorig jaar vond ik hem ook al goed terwijl ie op een "simpele" machine reed!
Ik denk ook niet dat ie zo 1 2 3 wereldkampioen wordt,maar hij zorgt wel voor wat competitie voorin. :}
 
Ik heb het idee dat naast Kato Tamada ook wel behoorlijk wordt opgehemeld. En dan te bedenken dat 2 jaar geleden iedereen zich afvroeg wat zoiemand in de GP's te zoeken had. Hij heeft laten zien dat hij uit goed racehout gesneden is, maar ik zie hem nog geen wereldkampioen worden. (geen enkele Japanner trouwens wat dat aangaat.)

De toekomst zal het leren, wat het voor Tamada zal brengen. Al met al heeft hij al een GP gewonnen, in tegenstelling tot Nicky Hayden, waar jij enige tijd geleden een discussie over had.
 
mwah, tamada is ook geen wereldkampioen en bovendien al op leeftijd.

nog 2 jaar en dan is dat ook weer over denk ik zo. maar hij is wel podiumwaardig en bovendien een sympathieke vent :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan