Moto GP Rio

Nicolay

MF veteraan
9 jul 2002
10.657
9
Alkmaar
Facebook
Twitter
FP1

284825.jpg
 
Laatst bewerkt:
De Gea ipv Fabrizio. Waarschijnlijk staat hij nog vol blauwe plekken van op Assen. Toch is hij een talent als je het mij vraagt... :]
 
Hoe laat begint de motogp eigenlijk zondag?En zend de BBC dat ook live uit?

Want volgens mij rijden ze zondag op een vreemd tijdstip,toch??
 
Fabrizio waarschijnlijk nog te bont en blauw na zijn escapade in Assen want ze hebben David de Gea opgetrommeld bij WCM.
 
en hoe krijgt barros het voor mekaar he :( gewoon weeeeeeer op zn bek he gister. :Z
misschien dat ie dit jaar 22 keer onderuit gaat inplaats va 21 keer(vorig jaar)
 
WOOT , voor zover ik zie heeft kenny roberts zichzelf als 1e gekwalificeert?
Lachen :D

//edit , te laat.Zal je altijd weer zien B|

MAAR wel best tof , morgen gaat een mooie race worden . Heeft die Kanemoto toch nog wat toegevoegt bij Suzuki team :)
 
Laatst bewerkt:
Dat de yamies niet goed gingen op deze baan was al duidelijk maar dat de soes van Roberts snelste zou zijn........... B|

Wel leuk eigenlijk.
 
Maar de vraag is , was dat nieuwe blok er wel gekomen als meneer kanemoto totaal betrokken was bij suzuki?
Ze hebben een nieuw rubbercompound bij bridgstone, eerst zien of het na 10 rondjes ook nog werkt!( zie ook Tamada en de Kwaks).
 
Maar de vraag is , was dat nieuwe blok er wel gekomen als meneer kanemoto totaal betrokken was bij suzuki?

Dit "nieuwe blok" heeft Roberts al een tijdje onder z'n fiets hangen..... Hopkins heeft heeft dit blok nu pas tot z'n beschikking... en die bakt er niet veel van...

Zal dus toch met de banden te maken hebben..... we zullen het zondag wel zien....

Word toch spannend nu Rossi voor een aantal circuits nog geen goede set-ups heeft....
 
Nou ik heb maar even aan Kenny zelf gevraagd waar hij de Pole aan te danken heeft ;) , dit is wat hij zei:

"Bridgestone came up with a great tyre that allowed me to make time up in the corner which we lose down the straightaways,” commented Roberts. “We’ve had a new motor for the last couple of races and we’re making progress, just trying to make it back to where we know we can ride. It’s a long road but at least today there was a little sunshine. "
 
Nou ik heb maar even aan Kenny zelf gevraagd waar hij de Pole aan te danken heeft ;) , dit is wat hij zei:

"Bridgestone came up with a great tyre that allowed me to make time up in the corner which we lose down the straightaways,” commented Roberts. “We’ve had a new motor for the last couple of races and we’re making progress, just trying to make it back to where we know we can ride. It’s a long road but at least today there was a little sunshine. "

Nou, hopen dan maar dattie voor een beetje vuurwerk kan zorgen tijdens
de race! Hoewel ik wel denk dat na een rondje of 5,6 Rossi en glibbernauw
weer ver voor de rest uitboenderen.
 
Ja, dan kan Rossie weer heel stoer de hele race achter Gibernau blijven hangen en hem in de laatste ronde (als een echte wereldkampioen)voorbij rijden....
 
Ja, dan kan Rossie weer heel stoer de hele race achter Gibernau blijven hangen en hem in de laatste ronde (als een echte wereldkampioen)voorbij rijden....
tja... zo'n honda is gewoon sneller op het rechte stuk... dus je kunt hem er wel ieder rondje uitremmen en passeren om dan op het rechte stuk voorbij geblazen te worden, of je banden sparen en dat in het laatse rondje doen.

als gibernau wil winnen kan ie gewoon harder in het bochtige gedeelte rijden dan rossi
 
Das natuurlijk onzin en een smoes......die Yamaha is op het moment net zo snel en heeft (misschien wel) meer vermogen dan de Honda. Is gewoon zwakte, zelfs van Rossi.......Kenny for King!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan