Moto GP round 3 Austin Texas, Circuit of the Americas

Winnaar Moto GP race

  • Maverick Vinales

    Stemmen: 12 19,0%
  • Marc Marquez

    Stemmen: 22 34,9%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 19 30,2%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 1 1,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 2 3,2%
  • Andrea Dovizioso

    Stemmen: 2 3,2%
  • Andrea Iannone

    Stemmen: 1 1,6%
  • Cal Crutchlow

    Stemmen: 2 3,2%
  • Tech 3 courreur

    Stemmen: 1 1,6%
  • Iemand anders

    Stemmen: 1 1,6%

  • Totaal aantal stemmers
    63
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, maar de EUR 99,95 per jaar voor mijn MotoGP abonnement is één van de best besteedde 100 euro per jaar. Ik spendeer behoorlijk wat avonden in hotels voor mijn werk. Heerlijk om dan een trainingssessie aan te kunnen zetten o.i.d. :Y

Om apart te moeten betalen voor de live timing vind ik een wel een beetje zuur. Daar zou je al als abonnementhouder toegang toe moeten krijgen mijns inziens. Maar goed, hoe meer digitale technische snufjes eraan worden toegevoegd, hoe hoger de "waarde" wordt van de beschikbare data en dus mag je betalen...

Ik vind wat dat betreft de Eurosport player ook wel erg interessant, hoor. Volgens mij bieden zij ook alle weekenden aan voor heel wat minder geld dan een motogp.com abo.
Hoe kan hij bij jou 100 zijn en bij mij 140?
Ik kon voor dit seizoen de optie van 100 niet meer vinden....

Ook ik vind het elk jaar weer een bak geld, maar ik geniet van de races (ook in de tuin op mijn telefoon) en ben erg tevreden over het commentaar. Vele malen beter dan bij de streams.
 
Hoe kan hij bij jou 100 zijn en bij mij 140?
Ik kon voor dit seizoen de optie van 100 niet meer vinden....

Ook ik vind het elk jaar weer een bak geld, maar ik geniet van de races (ook in de tuin op mijn telefoon) en ben erg tevreden over het commentaar. Vele malen beter dan bij de streams.
Wat vreemd... welk 'pakket' of optie had je vorig jaar dan? De Multi-view?

Ik heb gewoon het 'normale' of 'standaard' pakket, heb het op 'auto renewal' staan en elke zondagavond na de laatste GP van het seizoen en voor de start van de wintertests wordt er weer 100 afgeschreven van de kredietkaart.

Ik weet niet of je kunt downgraden van pakket indien je wel een multi view pakket had, maar kan mij haast niet voorstellen dat dat niet zou kunnen. :?

Edit: nog één of twee seizoenen en ik heb de videopass ondertussen 10 jaar en zijn we bijna 1.000 euro verder. Zou leuk zijn moest Dorna je dan een jaar gratis geven o.i.d., maar dat kun je als fan wel vergeten denk ik. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het zijn allemaal toprijders
Bo kan dan wel talent hebben maar als het er op aan komt zijn de Italianen en Spanjaarden altijd een maat groter. Mir stapt in ..hatseflats meteen top. Hopelijk kan hij meeknokken voor een top positie. Ajo geeft je kansen genoeg maar als het niet wil lukken mikt ie je zo eruit. Loi worstelt ook. Ook hij zit in een topteam. -O-
 
Het zijn allemaal toprijders
Bo kan dan wel talent hebben maar als het er op aan komt zijn de Italianen en Spanjaarden altijd een maat groter. Mir stapt in ..hatseflats meteen top. Hopelijk kan hij meeknokken voor een top positie. Ajo geeft je kansen genoeg maar als het niet wil lukken mikt ie je zo eruit. Loi worstelt ook. Ook hij zit in een topteam. -O-

Ja dit is gewoon de keiharde waarheid. Maar ik weiger het nu al op te geven. Kom op Bo, je kunt het echt wel!
 
ach,wat is 99.90 per jaar 1 avondje kroeg en je bent het ook kwijt maar daar hoor je niemand over,hobby mag best wat kosten vind ik.

Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, maar de EUR 99,95 per jaar voor mijn MotoGP abonnement is één van de best besteedde 100 euro per jaar. Ik spendeer behoorlijk wat avonden in hotels voor mijn werk. Heerlijk om dan een trainingssessie aan te kunnen zetten o.i.d. :Y

Om apart te moeten betalen voor de live timing vind ik een wel een beetje zuur. Daar zou je al als abonnementhouder toegang toe moeten krijgen mijns inziens. Maar goed, hoe meer digitale technische snufjes eraan worden toegevoegd, hoe hoger de "waarde" wordt van de beschikbare data en dus mag je betalen...

Ik vind wat dat betreft de Eurosport player ook wel erg interessant, hoor. Volgens mij bieden zij ook alle weekenden aan voor heel wat minder geld dan een motogp.com abo.
 
dit circuit is niet gunstig voor bo omdat er veel links rechts bochten inzitten en daar is hij te groot voor .
gister zag ik opnamen van de bochtencombinatie van bo en dat hele grote lichaam verplaatsen gaat gewoon te traag in vergelijk met de veel kleinere rijders daar komt nog bij dat er ook veel hoogte verschil inzit dus hij moet echt wel op het achterwiel gaan slipstreamen.
 
Buiten Europa wil het effe niet vlotten. Komt echt wel goed.

dat is wel weer een hele simplistische gedachte. en niet fabrieksteam waardig. Niet om Bo af te kraken maar ook in de overzeese wedstrijden moet je er wel staan.
 
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, maar de EUR 99,95 per jaar voor mijn MotoGP abonnement is één van de best besteedde 100 euro per jaar. Ik spendeer behoorlijk wat avonden in hotels voor mijn werk. Heerlijk om dan een trainingssessie aan te kunnen zetten o.i.d. :Y

Om apart te moeten betalen voor de live timing vind ik een wel een beetje zuur. Daar zou je al als abonnementhouder toegang toe moeten krijgen mijns inziens. Maar goed, hoe meer digitale technische snufjes eraan worden toegevoegd, hoe hoger de "waarde" wordt van de beschikbare data en dus mag je betalen...

Ik vind wat dat betreft de Eurosport player ook wel erg interessant, hoor. Volgens mij bieden zij ook alle weekenden aan voor heel wat minder geld dan een motogp.com abo.

Ik heb gewoon live timing ,...zelfs met een aparte app voor op de telefoon.
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan hij bij jou 100 zijn en bij mij 140?
Ik kon voor dit seizoen de optie van 100 niet meer vinden....

Ook ik vind het elk jaar weer een bak geld, maar ik geniet van de races (ook in de tuin op mijn telefoon) en ben erg tevreden over het commentaar. Vele malen beter dan bij de streams.

Betaal ik ook ,...vandaar ook de live timing erbij etc etc .
 
jij geeft 100 euro uit in 1 avond in de kroeg?? :X :X

Uh,10 Bacardi-Cola ben ik al zo'n €85 kwijt en dan drink ik ze nog dubbel plus paar witte wijntjes van mijn vriendin a €4,50.Wat is nou €100 tegenwoordig.Oh ja dan nog een taxi voor een €20.
 
Circuit is niet ideaal ook voor Bo, aardig wat lange stukken en we weten allemaal wat er gebeurd op zn lang stuk. Daar verliest hij ook gewoon zonder dat hij er iets aan kan doen.
 
Circuit is niet ideaal ook voor Bo, aardig wat lange stukken en we weten allemaal wat er gebeurd op zn lang stuk. Daar verliest hij ook gewoon zonder dat hij er iets aan kan doen.

full
 
Uh,10 Bacardi-Cola ben ik al zo'n €85 kwijt en dan drink ik ze nog dubbel plus paar witte wijntjes van mijn vriendin a €4,50.Wat is nou €100 tegenwoordig.Oh ja dan nog een taxi voor een €20.

Daarom kom ik niet meer in zo vaak in de kroeg denk ik... Thuis zuipen is goedkoper haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan