Moto GP round 3 Austin Texas, Circuit of the Americas

Winnaar Moto GP race

  • Maverick Vinales

    Stemmen: 12 19,0%
  • Marc Marquez

    Stemmen: 22 34,9%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 19 30,2%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 1 1,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 2 3,2%
  • Andrea Dovizioso

    Stemmen: 2 3,2%
  • Andrea Iannone

    Stemmen: 1 1,6%
  • Cal Crutchlow

    Stemmen: 2 3,2%
  • Tech 3 courreur

    Stemmen: 1 1,6%
  • Iemand anders

    Stemmen: 1 1,6%

  • Totaal aantal stemmers
    63
Bo al lekker bezig P1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!......0.9 sec. sneller dan gisteren.

:Y Het is nog maar een FP. Maar als je hem zo ziet gaan, dan rijdt hij gewoon met vol vertrouwen rond. Hopelijk gaat het in de QP en morgen ook zo.
 
FP3 is één groot crashfest voor de MotoGP! Als ik het goed verstond is de track temperature 20 graden koeler dan gisteren en is de luchtvochtigheid een stuk hoger. A.Espargaro twee keer op de grond, Rins leerde vliegen, Lowes en Bautista en Marquez zijn gevallen, Iannone had een pijnlijke valpartij... :X

Rins z'n crash:

 
Laatst bewerkt:
FP3 is één groot crashfest voor de MotoGP! Als ik het goed verstond is de track temperature 20 graden koeler dan gisteren en is de luchtvochtigheid een stuk hoger. A.Espargaro twee keer op de grond, Rins leerde vliegen, Lowes en Bautista en Marquez zijn gevallen, Iannone had een pijnlijke valpartij... :X

Rins z'n crash:


Marquez nu ook al voor de tweede keer eraf , en Rins heeft zijn pols gebroken.
 
Zo veel crashes en Lorenzo nog steeds niet in de top tien. :X Valt me op dat Miller ook niet opschiet, ik gun 'm die laatste paar tienden wel hoor!

-edit-

Lorenzo schrijft weer een hoop kuipwerk af in een stevige lowsider. Ouch. :X
 
Laatst bewerkt:
Retteketet daar ging Canet. Haalde Bo in alsof hij stil stond. Bo toch nog redelijk hersteld na zijn valpartij.
 
Dat schurende geluid over het asfalt van de Honda van Marquez: Ik krijg daar kippevel van. Zonde van de motor :Y
 
Als die Vinales Marquez hier al zoveel tegenstand kan geven, hou ik me hart vast voor de rest van het seizoen :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan