Racebert
MF veteraan
Alleen mogen ze idd wel wat meer reclamecontracten maken, want ik kan geen v-strom meer zien
Daar heb je gelijk in. Hoewel ik de franse vstrom minder irritant vind dan de franse gsx750s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alleen mogen ze idd wel wat meer reclamecontracten maken, want ik kan geen v-strom meer zien
En de uitleg van twonha vind ik wel netjes.
En voor alle mensen die piepen over de reclames. Geef geld uit voor een abo. Anders niet janken. Het kan nu eenmaal niet gratis. En als je de reclames te eentonig vind zou ik zeggen ga ook lekker adverteren bij eurosport, dan komt er meer diversitiet Dat ze ze vlak voor de race zo vaak uitzenden doen ze idd voor het plezier van de kijker, of heb je liever reclames tijdens battles? Nou dan.
Life saving die run off area's?O, wat had ik gehoopt dat Rossi Pedrosa met 0.1 seconde op de streep had geklopt en dat hij dan weer een plaats terug had moeten worden gezet. Succes dan Dorna met je gekonkel en gedachtes dat je met idiote regeltjes alles maar kunt oplossen. Los van of Rossi er nu wel of niks aan kon doen, los van of hij er nu wel of geen voordeel van had, slaat gewoon zo'n hele tijdstraf van 0.3 secondes nergens op. Hoe kun je daar als coureur nou op anticiperen? En dat geldt zowel voor de gestrafte als voor z'n tegenstanders. MotoGP gaat steeds meer op F1 lijken waar de race van achter de vergadertafel wordt beslist.
En het komt allemaal door die idiote run off areas. Als die er niet waren was dit hele probleem er niet geweest.
Life saving die run off area's?
Luis Salom?
hmm, ik heb nog niet (op MF) geklaagd over de commercials en ik accepteer ze, want ik ben te cheap om een abo af te sluiten, maar de stelling dat het niet gratis kan vind ik niet juist.En voor alle mensen die piepen over de reclames. Geef geld uit voor een abo. Anders niet janken. Het kan nu eenmaal niet gratis. En als je de reclames te eentonig vind zou ik zeggen ga ook lekker adverteren bij eurosport, dan komt er meer diversitiet Dat ze ze vlak voor de race zo vaak uitzenden doen ze idd voor het plezier van de kijker, of heb je liever reclames tijdens battles? Nou dan.
Ik weet uit ervaring dat rtl7 het bijvoorbeeld een aantal jaar heeft laten schieten, omdat het te duur werd. Er keken simpelweg niet genoeg mensen naar om het rendabel te houden. Voor hoever het uberhaupt rendabel washmm, ik heb nog niet (op MF) geklaagd over de commercials en ik accepteer ze, want ik ben te cheap om een abo af te sluiten, maar de stelling dat het niet gratis kan vind ik niet juist.
Vroeger was het ook gratis en zonder commercials. MAAR: ze hanteren geen sociaal model, maar een maximaal verdienmodel.
Dus het gaat er niet om dat de kosten gedekt moeten worden, er moet maximaal inkomen vergaard worden. Bij Dorna, bij eurosport, etc, een hele keten, en ze kiezen het model gewoon zo dat er maximaal verdiend wordt en de fabrikanten e.d. tevreden zijn met de kijkcijfers.
Waarschijnlijk daarom is het inmiddels wel weer gratis op Eurosport te zien... (decoder gaf te weinig kijkers).
Ik vind overigens de reclames bij eurosport wel acceptabel (ja, wel eentonig) maar ze duren niet zo lang en niet al te vaak tijdens de races.
That's life anno nu..
Zo is er altijd wel een voorbeeld te vinden (RIP ) maar de veiligheid is enorm verbeterd sinds Joey Dunlop.Luis Salom?
zonder al teveel off topic te geraken; rendabel bij RTL is wel een dubieuze term. Rendabel als in, kostendekkend, of in: een ander programma in die zendtijd kan meer opleveren?Ik weet uit ervaring dat rtl7 het bijvoorbeeld een aantal jaar heeft laten schieten, omdat het te duur werd. Er keken simpelweg niet genoeg mensen naar om het rendabel te houden. Voor hoever het uberhaupt rendabel was
Zo is er altijd wel een voorbeeld te vinden (RIP ) maar de veiligheid is enorm verbeterd sinds Joey Dunlop.
Dit voorbeeld vind ik net zo kort door de bocht trouwens.
Rendabel als in de zin van: je draait er sowieso verlies op, maar het geeft je zender meer smoel en trekt meer andere sponsoren naar het punt dat het zelfs dan nog alleen nog maar bakken met geld kost Jep, zo duur is het. Dus ik zou zeggen dan maar een keertje extra een Mercedes Vito reclame of niet dan? En als je een echte motorsport purist bent kun je altijd nog ff een avondje uit overslaan en een abo op motogp.com nemen, toch? Doe ik iig wel en ondanks dat het een hoop geld is, vind ik het voor mij althans het geld wel waardzonder al teveel off topic te geraken; rendabel bij RTL is wel een dubieuze term. Rendabel als in, kostendekkend, of in: een ander programma in die zendtijd kan meer opleveren?
En Dorna zelf natuurlijk...
Ik begrijp dus helemaal niets van deze "straf" van 0.3 sec.
Als de coureur volgende keer een halve seconde verliest in een soortgelijke situatie, krijgt hij dan ook een halve seconde winst na de finish?
Dat hij dus 2e wordt ipv 3e wanneer hij binnen een halve seconde eindigt van zijn voorligger?
Rossi ging van zijn gas af en even rechtop zitten.
Het is dus niet zo dat die plankgas door is blijven knallen en zodoende winst gepakt heeft.
En het ongeval met Dunlop erbij halen slaat nergens op. Die kwam om het leven op een piepklein stratencircuitje in Estland, heeft helemaal nikste maken met GP-racen. Dat is echt drogredenatie.
Had onlangs een docu gekeken over de broeders Dunlop. Robert Dunlop overleed later ook tijdens een race, nu wel een normaal stratencircuit, en hij kreeg een vastloper waardoor hij over de kop vloog (Zoonlief, welke achter hem reed, zag al dat er verkeerde kleur uitlaatgas uit de motor kwam en wilde hem achterhalen om hem te laten stopppen, maar Robert trok veelste hard door na een rotonde en was niet meer te achterhalen door de zoon )
Over het algemeen is veel run off veilig. Bij veel circuits wordt gekozen voor asfalt als run-off in plaats van grind, zodat auto's niet meteen de hele onderkant aan gort rijden als ze buiten de baan komen. Voor motorcoureurs is dat minder gunstig, omdat ze doorglijden in plaats van tot stilstand komen. 't Blijft een compromis.En het komt allemaal door die idiote run off areas. Als die er niet waren was dit hele probleem er niet geweest.
Helemaal als dit uitstapje het gevolg is van een overtake in plaats van een remfout o.i.d.Over het algemeen is veel run off veilig. Bij veel circuits wordt gekozen voor asfalt als run-off in plaats van grind, zodat auto's niet meteen de hele onderkant aan gort rijden als ze buiten de baan komen. Voor motorcoureurs is dat minder gunstig, omdat ze doorglijden in plaats van tot stilstand komen. 't Blijft een compromis.
Ik heb persoonlijk liever dat een coureur een uitstapje moet maken dat een paar seconden kost, dan dat het meteen einde race is.
Joey Dunlop knalde dus tegen een boom op dat stratencircuit in Estland (wel met veel regen, maar toch). Aangezien ze door een bos reden zie ik niet snel in dat ze daar grint of uitloopstroken zouden neerleggen...