moto gp

Status
Niet open voor verdere reacties.

foggy56

Rookie
26 mrt 2010
1
0
hallo allemaal ben nieuw hier hoe zit het nu met de tv uitzendingen van de gp volgens mij hebben ze ons mooi te pakken want niet iedereen kan het nu meer ontvangen zend nederland het ook niet meer uit ? of moeten we weer dure abbos afsluiten zal wel weer ik hoop het niet ik heb wel een schotel wie weet hoe en wat
gr klaas
 
Ik was in de veronderstelling dat BBC2 ze weer zou uit gaan zenden...? Hoop het wel tenminste!
 
Ik ga er ook nog steeds vanuit dat we iig de MotoGP via de BBC kunnen volgen,heb echt geen reet zin om zo'n stom kastje te kopen en te gaan betalen voor allerlei andere ongevraagde rotzooi :X
 
hallo allemaal ben nieuw hier hoe zit het nu met de tv uitzendingen van de gp volgens mij hebben ze ons mooi te pakken want niet iedereen kan het nu meer ontvangen zend nederland het ook niet meer uit ? of moeten we weer dure abbos afsluiten zal wel weer ik hoop het niet ik heb wel een schotel wie weet hoe en wat
gr klaas

Als je een schotel hebt kun je vast ook D:SF ontvangen........

Volgens mij zenden zij alles live uit zoals ook alle trainingen van de 125, moto2 en motogp.....

En D:SF is ook "free to air"............. toch maar eens een keertje kijken voor een el cheapo schotel met ontvanger............... -O-
 
Ik heb maar een abbo genomen, tien euro per maand.
Alleen vervelend die erotiek zender die je erbij krijgt. :')
 
Als je een schotel hebt kun je vast ook D:SF ontvangen........

Volgens mij zenden zij alles live uit zoals ook alle trainingen van de 125, moto2 en motogp.....

En D:SF is ook "free to air"............. toch maar eens een keertje kijken voor een el cheapo schotel met ontvanger............... -O-

Klopt, ik kijk ook via DSF, die zenden zelfs de trainingen uit en alle races.
 
Laatst bewerkt:
ja ik wist het al. Maarem als het niet op bbc komt dan schakel ik over naar usenet O-) Ik vind zo'n abbo overdreven.
 
Hier dan ook nog maar een keer:

In een gesprek met Nieuwsmotor.nl heeft Etiënne Marijnissen, directeur van Carchannel, uitleg gegeven over de overgang van de MotoGP-uitzendingen naar digitale themazender CarChannel. Volgens Marijnissen zullen de eerste twee overzeese races (Qatar & Japan) vanaf Amsterdam becommentariëerd worden, waarna het commentatoren-team naar 13 races van de 18 op locatie zal gaan. Er wordt naast Patrick & Jurgen van den Goorbergh en Diederick de Vries nog gezocht naar een vrouwelijke (liefst zelf racende) interviewster, maar hier wordt nog aan gewerkt. Verder zullen de races niet door reclames onderbroken gaan worden en ook niet voorzien worden van reclames waarbij de races klein in beeld blijven, een techniek die RTL veelvuldig toepaste.

Carchannel claimt nu 90% van de inhoud van het originele RTLGP-sportplatform overgenomen te hebben en is in zo'n 60% van de Nederlandse huishoudens te bekijken. Voor diegenen die geen digitale TV hebben zullen de races op internet zichtbaar zijn, ook hiervoor heeft CarChannel de Nederlandse rechten in huis gehaald.
Marijnissen verwacht dat dit alles voor een miljoenpubliek voor zijn zender zal zorgen en dat het complete aanbod van gemotoriseerde sporten vanzelf een aanzuigende werking op auto- en motorsportliefhebbers zal hebben. Hierdoor zal de zender ook kwalitatief kunnen groeien. Marijnissen is blij dat motorsportfans nu weer alle trainingen en races kunnen zien en denkt dat dit zeer ruim opweegt tegen de kleinere dekking die zijn zender nu nog heeft. Hij is dan ook uiterst positief over de toekomst van CarChannel als platform voor alle motor- en autosport.

Meer informatie MotoGP bij CarChannel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan