Moto Guzzi 850 T4

_O-
full
 
zo, heb vorige weekenden weer lekker gesleuteld. Was dit weekend toevallig ff bij de guzzi dealer in het hoge noorden, en die had nog iets van een race zadel liggen. onder het stof en spinnewebben. Ondanks dat ze nog meot worden afgesteld en de dynamo er nog op moeten en de remmen nog gedaan moeten worden, kon ik het niet laten om het ff te proberen hoe het staat :]

guzzilinksvg2.jpg

guzzizijlinksxw7.jpg

guzzilinksvoorsl6.jpg



het kontje moet anders. hij is net ff te groot, dus daar ga ik wat anders voor maken denk ik :)
 
Laatst bewerkt:
Moet je dan niet de hele achterkant veranderen?
Bijv. loeigrote knippers vervangen door wat kleinere en achterspatbord wat korter?
Past mi beter bij het zadel.
 
Andere mogelijkheid is om het achterlicht wat omhoog en naar voren te plaatsen. Dan valt het wat meer in de uitsparing in je kontje( hm, no pun intended). Knipperlichten zou ik inderdaad ook vervangen door een wat bescheidener formaatje. Je zou kunnen denken aan die ouderwetse druppelknippers voor op de zijkant van je kuip. Zitje is, in mijn ogen althans, helemaal niet verkeerd hoor. Je moet het ook zo zien, als je het zat bent kan je altijd nog switchen.


Greetz!! :] "Opa"Jan
 
haha ja die dikke knippers gaan er nog af :P ik denk dat ik met schuim en epoxy matjes een kontje ga knutselen :)
 
Oma ff aan de kant geschoven :)

Ze doet het weer :) nog een paar kleine dingentjes. het laad systeem werkt nog niet helemaal. zadel moet nog vast en een olieretourleiding is niet helemaal goed meer.

en hier de filmpjes

ze doet het weer :]

De eerste meters

Driveby
 
Ziet er gaaf uit.
Kontje inkorten, licht inwerken en kleine richtingaanwijzers.
Zou 'm volledig zwart lakken als ik jouw was.

eentje uit m'n oude doos/

guzzi.jpg
 
Laatst bewerkt:
der komen idd nog kleinere knippers op. de kleur laat ik zo, dies orgineel en daar zie je niet zo veel meer van :) zadel weet ik nog niet wat ik der mee moet. vind um zonder dat kontje ook wel mooi. misschien ff iets kleins der op klussen.
 
Zo ik ben dit weekend nog ff bezig geweest met het laad systeem. nu is het frame gepoedercoat en maakte de min van de gelijkrichter geen contact met het frame :P daarom deed het laadsysteem het niet. nadat het opgelost was deed ie het weer :]

guzzi1vj1.jpg

guzzi2lb6.jpg

guzzi3yq7.jpg

guzzi4nr4.jpg

guzzi5ab9.jpg

guzzi6pb8.jpg


ook nog ff een closeup van de geile duc 748 rempomp :P
 
Een enorme verbetering zonder de enorme kont aan het zadel! Zo ziet hij er veel slanker uit :Y . En wat is het toch een lekker geluidje op die filmpjes met zo'n v-twin :9~
 
ja idd. maar ik heb vandaag nog zo'n 55 km gereden. toen ik er afstapte had ik last van mijn polsen en rug :+ dus der moet nog ff wat aan gedaan worden hier en daar :P
 
:+ ja ik ga nog ff een ander zadel proberen en dan ff zien welke het beste rijd. als dit toch het beste zadel is klus ik er nog ff een kontje om :)
 
Idd een uebergeile rempomp! :9

Natuurlijk wel fff wat mooiers verzinnen op het stripje, waarmee het reservoir bevestigd is.........

Zonder de grote achterkant ziet het masjien er veel mooier uit :Y
Zelf een kleiner eind aan je zadel breien en hij is "af"
 
Terug
Bovenaan Onderaan