Moto Guzzi Caferacer

wagliuncello

Rookie
28 sep 2009
7
0
Deventer/Caserta
Hoi,

Omdat ik opgelicht ben met deze moto guzzi v50 verkoop ik hem weer..
Ziet er leuk uit maar moet nog een en ander aan gebeuren, blok is overgens wel goed.
Verder is er niet echt wat aan gereviceerd.. Wielen zijn goed banden zijn nieuw (metzeler) Een ander voordeel is dat die uit 1980 komt en dus goedkoop is in verz en geen wegenbelasting

De motor is op een trieste wijze in elkaar gezet door een beunhaas, maar een handige jongen kan er voor weinig geld een leuke caferacer van maken.

Ik heb er veel te veel voor betaald maar wil het ding nooit meer zien.. omdat het geen honda cb is wil ik geen onzinbiedingen van 500 euro..

Voor 1200 is die van jou.. Bij intresse stuur een Pb

Gr.
full
 
Klote man dat je opgelicht bent '(. In ieder geval succes met de verkoop. Ik weet niet wat er allemaal mee scheelt, maar is het geen optie om hem gewoon terug te brengen i.v.m. heling/oplichting? In de nederlandse wet staat namelijk dat de verkoper de plicht heeft om de gebreken te vertellen bij de verkoop. De koper heeft "check"plicht, dus je moet de motor nalopen. Maarja je kunt moeilijk de hele motor eerst uit elkaar gaan halen en hem compleet gaan checken. Heeft hij niks verteld over de gebreken, dan sta je redelijk sterk in je schoenen volgens mij!!

PS: Kwam deze fiets hier laatst ook al niet langs voor een kleine 3 ruggen?
 
Laatst bewerkt:
Maar wat scheelt er dan precies aan, niet dat ik interesse heb. Zo op de piccie ziet ie er best kicke uit.
 
schakel vrij matig, rem gaat nog.. maar tank zit los moet beugeltje voor komen zitje is heel slecht gedaan net als uitlaten etc. Nouja mensen die handig zijn kunnen er wel wat van maken.. Doe me maar een redelijk bod!
 
ik zou de motor opladen en retour brengen naar de beunhaas ,als hij hem niet terug neemt reed ik hem daar zo naar binnen toe.
jij komt in t nieuws maar hij ook en niet positief.
neem van mij aan dat het werkt ik heb al bijna eens gedaan met een auto
 
Hee deze stond een tijdje geleden hier te koop op motor-forum...heb jij hem via de website gekocht ? Best wel schandalig eigenlijk....

Als het zo is dat er een oplichter op het forum zit dan moet dat wel duidelijk gemaakt worden..ik vind dat dit soort dingen hier niet mogen gebeuren... :N
 
Er bestaat ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Je geeft jezelf wel heel erg bloot als je als beroep opgeeft dat je :? techneut bent en dan gaat lopen piepen om dingen die je bij eerste bezichtiging kan zien en opmerken. Of je bent slecht in je vak, of je moet naar HanZ Anderz of je bent gewoon een jankert, type tophyptheek bij DSB afsluiten en een ander de schuld geven omdat je zelf een handtekening zette....
 
Laatst bewerkt:
geen gedram in dit topic please ik heb hem via marktplaats.. ik loop zeker niet te piepen ik heb hem alleen te koop staan dus..

he wie begint er met het gedram?volgens mij ben je dat zelf toch.
of ben je bang voor de vorige eigenaar.
zie dat je dat hok snel kwijtraakt
 
geen gedram in dit topic please ik heb hem via marktplaats.. ik loop zeker niet te piepen ik heb hem alleen te koop staan dus..

wat een k*treaktie zeg :(
Waar blijven de moderators., Speed Twin verkoopt rotzooi, bannen die gast :r
Op plaatje leuk machientje maar valse info,tuurlijk ben en blijf jezelf verantwoordelijk voor aankoop maar man wat een eikel om mooier voor te doen dan......... |(
 
En toch is het een mooi ding.
De dingen die je noemt lijken me vrij eenvoudig op te lossen-
Zou hem zo ruilen tegen de mijne.
 
Dat zou een optie zijn, maar het schiet niet echt op met de verkoop van mijn motor.
Zeker niet nu het motorseizoen zowat voorbij is. Dus ga ik hem maar wat verbouwen komende winter.
Ik vind jou motor , op de foto in ieder geval, supermooi en zou hem in orde maken en dan lekker rijden. Je hebt er waarschijnlijk behoorlijk wat voor betaald.
 
schakel vrij matig, rem gaat nog.. maar tank zit los moet beugeltje voor komen zitje is heel slecht gedaan net als uitlaten etc. Nouja mensen die handig zijn kunnen er wel wat van maken.. Doe me maar een redelijk bod!


maar als ik dit zo lees zijn het niet echt hele spannende mankementen? Waarom los je dit zelf niet op dan? Of je er nou 500 euro aan uit geeft of 1500 euro verlies op maakt? -O-
 
geen gedram in dit topic please ik heb hem via marktplaats.. ik loop zeker niet te piepen ik heb hem alleen te koop staan dus..

Als je geen gedram wilt, open dan ook geen topic..En tsja, als je bij een bezoekje die dingen niet opvalt...zoiets moet opvallen...
 
Laatst bewerkt:
De motor is op een trieste wijze in elkaar gezet door een beunhaas, maar een handige jongen kan er voor weinig geld een leuke caferacer van maken.

Sorry hoor, maar hier kan ik niet bij; je koopt iets (te duur) dat je er kennelijk wel mooi uit vind zien. Vervolgens kom je er thuis achter dat je er teveel voor betaald hebt en dan doe je het direct voor veel minder geld weg?
Nu denk ik; waarom laat je het niet maken voor die paar centen, als het echt zo simpel is en geniet je tenminste nog een seizoen van dat ding. Hij ziet er mooi uit!

Of vind je vrouw het gewoon niks _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan