Moto Guzzi Lario 650 caferacer…

met de bescheiden mogelijkheden van paint heb ik toch een poging gewaagd om wat te visualiseren...
Bekijk bijlage 1877368
Hier vond ik ‘m wel geslaagd….maar smaken verschillen gelukkig.

IMG_1137.jpeg
 
Zal wel aan mij liggen maar dat kuipje staat in beide gevallen niet echt of het erbij hoort maar op het laatste moment er toch op moest .
Op de eerste foto hangt het maar ergens vooraan zonder dat het een geheel vormt met de rest .
En op de tweede is mijn eerste indruk dat je ergens tegen aan bent gereden .
Ik denk dat je zonder dat kuipje beter af bent
 
Foute emoticon geplaatst 🙈

Bedoeld was om aan te geven dat de onderste het meest geslaagd vindt. Dus de “grr” is eigenlijk voor mezelf 😉
 
Vandaag een 20 kilometer gereden met CopperGuzzi….en loopt motorisch goed. Startte wat moeizaam, maar reageert netjes op het gas en het remt en knalt lekker uit de demper, vooral als je gas dichtdraait😜. Toch ff kijken voor een db killer.
Koppeling bleek onderweg werd steeds minder in te trekken?? Gestopt zijnde was stelschroef door trillingen verlopen op de hendel.
Wel bekijks als je met potje en bril op langs komt rijden…
Thuis motor af laten koelen en kop nagetrokken en kleppen bijgesteld. Bougies waren wat geroet, dus iets te veel benzinetoevoer? Carb technisch nix veranderd, dus dat behoeft nog wat afstelling. Bij bijna thuiskomst ook nog zowat aangereden door koekblikker die niet oplette bij oprijden van “mijn”voorrangsweg. Al met al toch een geslaagde proefrit….

IMG_1166.jpeg
 
Als je de originele luchtfilterkast hebt verwijderd,zou ik zeker de sproeierbezetting aanpassen.
 
Gister de Motogadg app gedownload en gepaired naar mijn I Phone.... ff zoeken hoe en wat ,maar nu werkt 't....Alarm en alle instellingen kan ik via mijn I Phone regelen..Leuke gadget, kostte wat,maar dan heb je ook wat....Service intervallen,routes plannen, motorgegevens zoals accu Voltage, knipper- en remlicht instellingen enz,enz,...zelfs op afstand motor starten.
IMG_1176.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan