Moto Guzzi Meeting 21 Mei

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.913
245
West Betuwe
Nu de regelingen rond Corona op hun retour zijn, kunnen we gewoonten van voor doe tijd weer oppakken *O*
Daarom op Zaterdag 21 Mei weer eens een Moto Guzzi Meeting, voor iedereen die dit merk een warm hart toedraagt.

We komen Zaterdag 21 Mei tussen 10:30 en 11:00 bij elkaar bij het Theehuis Rhijnauwen, Rhijnauwenselaan 16, Bunnik. We drinken en praten wat, dan samen een stukje touren :] . Halverwege lekker eten en om ongeveer 16:00 afronden.

Hieronder de route: de link is voor gebruikers van Myroute app

https://www.myrouteapp.com/nl/social/route/5968184?mode=share
GPX viewer
 

Bijlagen

  • Bunnik definitief.gpx
    417,5 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Lijkt me leuk, maar ben niet zo goed met navigatie. Zijn er voorrijders, of kan ik met iemand meerijden?
 
@Errieherrie. Zo te oordelen een man of 8 / 10, waarbij een paar met navigatie. Klein clubje, dan raak je elkaar niet zomaar kwijt.
Vanuit het westen ben je vermoedelijk de enige, maar Rhijnauwen is goed te vinden (net ten westen van Bunnik).
@Von Smallhausen. Voorlopig alleen 's-middags een enkel buitje, wat frisjes. Maar in een week zal er best wel wat veranderen, nu verwacht men de neerslag in de nacht en als daar een beetje vertraging in komt ja dan valt dat zaterdag. Misschien al de 19e bellen ;-)
 
@Errieherrie. Zo te oordelen een man of 8 / 10, waarbij een paar met navigatie. Klein clubje, dan raak je elkaar niet zomaar kwijt.
Vanuit het westen ben je vermoedelijk de enige, maar Rhijnauwen is goed te vinden (net ten westen van Bunnik).
@Von Smallhausen. Voorlopig alleen 's-middags een enkel buitje, wat frisjes. Maar in een week zal er best wel wat veranderen, nu verwacht men de neerslag in de nacht en als daar een beetje vertraging in komt ja dan valt dat zaterdag. Misschien al de 19e bellen ;-)
Mooi, ga ik mee!
 
Mensen, er is wat gedoe over de route, een deel ervan is misschien voor motoren afgesloten. Laat het de pret niet drukken, ik heb er vertrouwen in dat we elkaar in ieder geval in Rhijnauwen kunnen ontmoeten, en als het weer goed genoeg is voor een ritje zal dat ook wel lukken.
 
De Meye is in het weekeinde en op feestdagen gesloten voor motoren. Bovendien is het door werkzaamheden zowieso een drama daar.
Je kan er makkelijk omheen via Aarlanderveen en Noorden.
 
De Meye is in het weekeinde en op feestdagen gesloten voor motoren. Bovendien is het door werkzaamheden zowieso een drama daar.
Je kan er makkelijk omheen via Aarlanderveen en Noorden.
Ik wilde het eigenlijk geheim houden, maar de Meije is momenteel gewoon open in de weekends, de borden zijn weggehaald. De werkzaamheden zijn er alleen door de week.
 
Oh, ok. Ik rij er normaliter met een grote boog omheen. Is mij teveel een verzamelplaats van verzuurde boomers. :+
 
Wel, het ging niet helemaal zoals geplanned, maar ik heb een leuke dag gehad. En de route, wat ik ervan gezien heb, was OK.
 
Beetje ongelukkig getimed, denk dat veel guzzisti in Rockanje rondhingen voor de classic races, waar zowel in de 500 als 350cc klasse een paar leuke guzzi's rondgingen.....
 
Ik heb in ieder geval geprobeerd de Guzzi te starten, telt dat? Helaas gefaald, eerst de Dellorto's maar uitsoppen.
 
De Guzzi deed het wel maar de navi (350lm) is overleden. Had een update gedaan maar daar zit een bug in waar oudere modellen last van hebben. Je navi word daardoor onbruikbaar. U bent gewaarschuwd! Dus nog even niet updaten! Tot overmaat van ramp zit waar normaal mijn aan/uitknop zit nu een gat en is dus niet meer waterdicht. :( Aangezien ik hem ook voor mijn werk gebruik werd het een ritje naar Moordrecht i.p.v. een toertochtje. -O-
 
Laatst bewerkt:
Ja, weer terug bij het tochtje van de 21e: Mooi weer, mooie route, maar wel met tegenvallers.
Toch maar 1 werkende nav. met de route.
Tamelijk grote afstanden tussen de rijders en minder duidelijke afspraken over het checken van de achterliggers leidden in het drukke verkeer tot het verliezen van een paar rijders.
Vanuit de voorhoede was maar af en toe te zien of alle rijders er nog bij waren. Eenmaal ontdekt was dat te laat. Een eventuele hereniging bij een genoemde lunchplek lukte niet.
Zullen we, met deze punten verbeterd en zonder De Meije, de rit in het najaar nog eens ondernemen?
(Oh ja, misschien wat eerder, corona en zo, je weet maar nooit.)
Toch wel een goede dag gehad.
Rudyard
 
  • Leuk
Waarderingen: gsuk
Ik vond het leuk genoeg om het later in het jaar nog eens te proberen. Inderdaad, wat punten geleerd om missers op te vangen :)*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan