Moto Guzzi meeting "bijna zomer" 13 Juli 2019

Hallo zo de afgelopen week 100 pagina's van het oude topic gelezen doorgespit en de nieuwe vandaag ik ben weer bij 😂

Woensdag as kan ik mijn norge ophalen betreft een 2010 zilver 55k op klokje

En ja ben overgestapt van een BMW 😊

DE BMW k1200 LT had het loodje gelegd en mocht door naar Polen.
Ik ging in eerste instantie voor een bmw kijken. Een rt of gt of een pan ik rij veel bijna uitsluitend met mijn vrouw dus moest een fiets zijn waar ze confertabel op kon zitten. En ze was de LT gewend

Ik had de guzzi al een paar keer zien kijken naar mij zo vanaf links voor in de shop. Uiterlijk de lijnen speels maar toch krachtig. Zonder lomp over te komen (bmw). Maar goed. Eerst de pan 1300 geprobeert veel over gehoord nu eens zelf oordelen. Dat viel me zwaar tegen. Vond het eigenlijk niks speciaals. Was een goede fiets ongetwijfeld maar werd er niet blij van ofzo

M'n vrouw vind choppers mooi ik zei al daar kan je niet op zitten schat 😆 maar toch de 1600 classic met open pijpen maar ff een rondje gedaan. Wat een lol en plezier. Maar pff alle vullingen ben je kwijt voor je in de eifel bent 🤔

Nog steeds die guzzi een voor mij wat vreemd apperaat twee cilinders tour fiets met koffers?

Met de zoon van wim ter braake (motoren) wat verder babbelen met de zoon van wim ter braake en ik dacht ik stel gewoon eens de vraag of we na overeenkomen. Inruil de guzzi niet eens konden proberen was wel eens benieuwd

Dat was geen enkel probleem .rij er eerst maar eens mee zei hij. Praten we dan verder....

Nou dat was ff anders zeg. Eerst rij ik altijd alleen

Ik kwam terug met een smile van oor tot oor
Wat een beleving het geluid de trek kracht de klappen als je gas dicht gooid en insturen als een malle ( kom van een 380kg LT)

Ik was op slag om de looks rij beleving en toch iets aparts

Nu de vrouw nog als ze er niet goed op zit gaat alles over

Het was anders dan achterop de LT maar zeker niet slechter zei ze

Ook vond ze hem veel mooier dan welke bmw of pan ook

Dus nog twee dagen en dan halen we haar op

Wij komen hier het noorden versterken
Groeten uit Smilde
Welkom Jurgen, dit is eigenlijk de topic over de meeting.
Maar ik snap jouw verhaal geheel, lijkt erg op die van mij.
Wel goed kijken naar de achtervering, vond hem erg slap en heb er zelf een "andere" onder laten zetten.

Veel succes en tot een meeting?
 
Welkom Jurgen, met al die Guzzi topics zou je maar in de war raken, maar we lezen onderling overal mee....;).
Er zijn wel vaker mensen verrast door een "moderne" Guzzi. Onbekend maakt onbemind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan