Moto Guzzi meeting "bijna zomer" 13 Juli 2019

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.915
246
West Betuwe
Op 13 Juli 2019 is er weer een Moto Guzzi meeting. We ontmoeten elkaar weer om een uur of 11:00 bij Theehuis Rhijnauwen, Rhijnauwenselaan 16, 3981 HH Bunnik.
We maken een rondrit, niet al te lang, met een gezellige lunch halverwege. En rond 16:00 sluiten we af, zodat iedereen op tijd thuis is.

Het is een gastvrije meeting, waarbij iedereen die Moto Guzzi een warm hart toedraagt welkom is. Maar als je met een ander merk motor komt, moet je wel je plaats weten ;) .

Details over de route en zo komen nog wel.

Waarschijnlijk komen we er tenminste

BadSlipper
Dolf Maas
Tyketto
Edpa

tegen.
 

Bijlagen

  • Moto Guzzi 13 7 2019 Duivelsberg.gpx
    85,8 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Ik heb de route als bijlage bij de OP gezet. Het lukte alleen met het gpx bestand, niet met de itn. Maat kan de moderne TomTom ook een gpx aan, ik dacht het wel.
 
ik krijg het ook niet geopend. van welk routeprogramma is het? Ik gebruik Mydrive van TT en Myroute app. Misschien via E-mail wel mogelijk. Mijn TT werkt met GPX en Itn.
 
Voor mij wordt het een ovb-tje. Dochter lief vertrekt die dag naar Frankrijk voor een vakantie baantje
 
Tja, ik kan zelf er niet veel aan doen. Maar fijn als het hier en daar werkt. Ik heb de route in Myrouteapp gemaakt, en daar is-ie openbaar, dus nog een mogelijkheid. Maar via een PB mail ik 'm ook graag.
 
De passage langs de Waalbruggen bij Nijmegen is ernstig verstoord. Daar moeten we een beetje omheen zien te rijden.
 
De passage langs de Waalbruggen bij Nijmegen is ernstig verstoord. Daar moeten we een beetje omheen zien te rijden.
De vierdaagsefeesten beginnen die dag in Nijmegen, wat waarschijnlijk nog eens voor extra drukte zorgt. Prettige tocht gewenst in ieder geval!
 
Mensen, misschien een beetje laat, maar ik heb de route voor zaterdag zo aangepast, dat we niet over de Waalbrug rijden. Misschien is het ook leuker zo door het rivierenland, maar ik ben plaatselijk niet bekend om dat zeker te weten. We komen wel wat leuker op Nijmegen aan en hoeven niet door de stad.

Misschien is het nog op tijd en kunnen jullie nog wijzigen, anders zien we Zaterdag wel: de oude route was ook wel OK.
 
Jawel hoor, we moeten het topic veranderen in "bijna Duivelsberg meeting". We waren met 2 Norges, 1 California, 1 Bellagio en 1 Breva 1100. Voor de Belgen onder ons: 1 handvol motormuizen.... Het weer was goed, een leuke route, hoewel de navigatie-Truusen er onderling een potje van maakten. Het bekende TT en Garmin verhaal, maar dat boeit ons niet. Tot we bijna bij de Duivelsberg in Berg en Dal waren, gaf de Garmin van de voorrijder (we noemen geen namen) rechtsaf een smal steil oplopend paadje aan. Dit bleek een doodlopende parkeerplaats te zijn. Bij het keren is één van de motormuizen over wat mos uitgegleden waarbij de schakelpook en een bougie afbrak. Ter plaatse niet te repareren. Gelukkig nog rijdbaar in de tweede versnelling. Na kort overleg dwars door Nijmegen naar Lamers gereden en die hadden de nodige onderdelen op voorraad en er werd een brug met monteur vrijgemaakt voor herstel. Daar konden we gelijk de v85 TT en de vele andere mooie Guzzi's bekijken. Daarna op voorstel van Herman (de monteur) naar het Veerhuis in Ravenstein gereden en daar wat gegeten en gedronken en gezellig bijgepraat. Hoewel, toen ik een groene thee met fleece dekentje wilde bestellen in bijna ik mijn achternaam belandde.... maar dat terzijde. Daarna ging ieder weer zijnsweegs richting huis. Was zoals altijd weer een mooie dag. :].

Voor het najaar stel ik eventueel een andere bergetappe voor.... Het is ook wel de goden verzoeken om naar de }) - berg te gaan. Misschien de Holterberg of zo....
 
Hallo zo de afgelopen week 100 pagina's van het oude topic gelezen doorgespit en de nieuwe vandaag ik ben weer bij 😂

Woensdag as kan ik mijn norge ophalen betreft een 2010 zilver 55k op klokje

En ja ben overgestapt van een BMW 😊

DE BMW k1200 LT had het loodje gelegd en mocht door naar Polen.
Ik ging in eerste instantie voor een bmw kijken. Een rt of gt of een pan ik rij veel bijna uitsluitend met mijn vrouw dus moest een fiets zijn waar ze confertabel op kon zitten. En ze was de LT gewend

Ik had de guzzi al een paar keer zien kijken naar mij zo vanaf links voor in de shop. Uiterlijk de lijnen speels maar toch krachtig. Zonder lomp over te komen (bmw). Maar goed. Eerst de pan 1300 geprobeert veel over gehoord nu eens zelf oordelen. Dat viel me zwaar tegen. Vond het eigenlijk niks speciaals. Was een goede fiets ongetwijfeld maar werd er niet blij van ofzo

M'n vrouw vind choppers mooi ik zei al daar kan je niet op zitten schat 😆 maar toch de 1600 classic met open pijpen maar ff een rondje gedaan. Wat een lol en plezier. Maar pff alle vullingen ben je kwijt voor je in de eifel bent 🤔

Nog steeds die guzzi een voor mij wat vreemd apperaat twee cilinders tour fiets met koffers?

Met de zoon van wim ter braake (motoren) wat verder babbelen met de zoon van wim ter braake en ik dacht ik stel gewoon eens de vraag of we na overeenkomen. Inruil de guzzi niet eens konden proberen was wel eens benieuwd

Dat was geen enkel probleem .rij er eerst maar eens mee zei hij. Praten we dan verder....

Nou dat was ff anders zeg. Eerst rij ik altijd alleen

Ik kwam terug met een smile van oor tot oor
Wat een beleving het geluid de trek kracht de klappen als je gas dicht gooid en insturen als een malle ( kom van een 380kg LT)

Ik was op slag om de looks rij beleving en toch iets aparts

Nu de vrouw nog als ze er niet goed op zit gaat alles over

Het was anders dan achterop de LT maar zeker niet slechter zei ze

Ook vond ze hem veel mooier dan welke bmw of pan ook

Dus nog twee dagen en dan halen we haar op

Wij komen hier het noorden versterken
Groeten uit Smilde
 

Bijlagen

  • C4B59A72-C81C-4115-8E35-BE498044AD60.jpeg
    C4B59A72-C81C-4115-8E35-BE498044AD60.jpeg
    180,2 KB · Weergaven: 24
Terug
Bovenaan Onderaan