Moto Guzzi Mille GT 1987

thehague

Rookie
6 mei 2022
22
7
Duindorp
Hallo,
Ik heb resentelijk een Moto Guzzi Mille GT uit 1987 gekocht maar hierbij zat geen zadel. Ik ben dus opzoek naar een zadel (conditie is niet echt belangrijk)
Hoop dat iemand nog iets heeft liggen. Bijgevoegd als voorbeeld een Mille waar het om gaat, dus niet mijn motor.

grz Manuel
Moto Guzzi Mille GT, 1987.jpg
 
Ik heb er nog 1 van een Lario liggen… lijkt er wel op, maar of ie past?🤔
9D223009-A4D4-4B0D-BA50-5BA920F66419.jpeg
 
De meeste zijn ondertussen doorgerot, dus er zijn nogal wat bezitters van een Mille GT, SP2 of T5 naar een goed zadel op zoek. Laatste keer dat ik een nette aangeboden kreeg werd er 235,- euro voor gevraagd en die was niet zwart. Als je vooruit kunt met een roestige bodemplaat en een kapot zadeldek stuur me dan even een pb.
 
Bedankt maar krijg het bericht 'Gelöscht'
Mijn Duits is niet goed maar ik denk dat het betekend dat ik pech heb.
Misschien toch iets beter kijken!
De 1e foto is verwijderd.
De overige foto`s staan er nog gewoon. Als je echt op zoek bent naar zo`n zadel zou ik als ik jou was maar heeeeeeeel erg snel de duitse aanbieder een passend bod doen. Zodat de beste man jou het zadel verkoopt. Er zijn niet meer heel veel van deze zadels te koop namelijk.
 
Misschien toch iets beter kijken!
De 1e foto is verwijderd.

De overige foto`s staan er nog gewoon. Als je echt op zoek bent naar zo`n zadel zou ik als ik jou was maar heeeeeeeel erg snel de duitse aanbieder een passend bod doen. Zodat de beste man jou het zadel verkoopt. Er zijn niet meer heel veel van deze zadels te koop namelijk.
Als het jou lukt om de reageer knop werkend te krijgen mag je mij heeeeeeeel erg snel vertellen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan