Moto Guzzi nuovo Falcone

sethos

Die hard MF'er
17 mei 2006
567
0
Den Haag
Hi,

Toen ik vandaag wat fototjes ging maken voor de verkoop ( yep hij gaat er uit, € T.E.A.B. is hij voor jouw!!)
Kreeg ik mijn motoguzzi nuovo falcon met geen mogelijkheid meer gestart.. terwijl hij gisteren nog gewoon goed liep! Bougie is pikzwart en nat, maar wat ik ook doe met de carb, niets lijkt wel te helpen..
Iemand tips of iedeen?


[edit]

Hij vonkt wel, ik heb mezelf een aantal keer goed gezapt B|
Maar ik ga maandag het even met een nieuwe bougie proberen..

[edit]

Hij doet het weer!
Lopt als een zonnetje
:]
 
Laatst bewerkt:
hierbij wat fototjes:

full
 
Is de vonk blauw?

Kon het niet goed zien... moet buiten sleutelen en in de zon... Ga morgen sowiezo een nieuwe bougie halen..
Blijf het raar vinden.. nooit problemen, altijd aan in een of twee kickjes... en nu doet ie niets meer..

Vraagprijs voor als hij weer net zo loopt als vanouds is €2795,-... En als er geen animo is dan hou ik hem lekker zelf :Y
 
Laatst bewerkt:
HIj doet het weer!!!!!!! *O* *O* *O*

Nieuwe bougie en een beetje afstellen en hij loopt weer als een zonnetje!

De oude vonkte niet goed, kon het 's avonds goed zien in het donker... met de nieuwe vonkenmaker gaat hij weer als de brandweer!

:] :] :] :] :]

 
fijn dat ie het weer doet *O*

maar waarom wil je die schoonheid nou eigenlijk verkopen :? :?

Ik zoek eigenlijk een wat modernere fiets, met wat meer vermogen en beter geschikt voor het stads verkeer..
Toen ik vorige week een rondje reed op de Husq van een vriend van me, vond ik dat eigenlijk veel leuker... Ben van plan om als de falcone weg is een SM te kopen..

Ik wil hem eigenlijk graag houden, maar ik heb de ruimte niet.. Ik krijg hem nu met veel moeite in mijn kelderboxje want ik wil hem niet op straat laten staan.. Box is dan ook gelijk vol, dus mijn trapfiets moet wel buiten slapen... It's a small price to pay :Y

Leuke site trouwens :}
 
MF is niet bepaald de geschikte plek ;)
Probeer MP anders, staat zo'on zelfde voor een lelijke prijs :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan