Moto Guzzi SP III

Status
Niet open voor verdere reacties.

lossrijder

MF'er
2 feb 2020
144
114
Slenaken
Nette Moto Guzzi SP III. Motor mag weg omdat ik deze zomer een zijspan heb aangeschaft en daar nu vooral mee rijd.

De Guzzi ziet er voor de leeftijd netjes uit. Als extra's Silint Hektik ontsteking en twee bougies per kop. Volgens mij is het vliegwiel ook wat lichter dan anders. In combinatie met de grote carburateurs heb je zo een rappe youngtimer. Verder Led in de koplamp en zo goed als nieuwe banden.

Er zijn natuurlijk gebruikssporen, wat krasjes en slijtageplakjes. Ook zweet de motor wat en lekt hij een druppeltje olie. Verder maakt de koppeling bij intrekken wat geluid. De koppeling werkt wel goed. Naar mijn idee niks ernstigs. Foto is van het voorjaar, de zijdragers zijn nu gedemonteerd.

Geen gezeur forumprijs is 2250,- Voor dat geld moet je dan zelf even naar de pakkingen en de de koppeling kijken.


1000sp3.jpg


Vandaag foto's gemaakt en toegevoegd (11-10-2020)

 
Laatst bewerkt:
Prima ding toch?

Volgens mij wel. Maar wie interesse heeft kan dat natuurlijk hier in het heuvelland zelf komen beoordelen, een uitgebreide proefrit is geen enkel probleem. Voor wie wat verder weg woont kan ik ook wat meer foto's maken of een filmpje.

De prijs is wel vast. Evt inruil van een nette zijspanbak is bespreekbaar.
 
Ik weet het, er staat een SPII met span in de garage 😁 Alleen met een zelfbouwbak waar de hond niet in kan. Deze staat niet echt in de weg, maar als ik kijk hoeveel ik rijd dan is 1 SP eigenlijk wel genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan