Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je als je op een ouwe guzzi rijdt al gauw exclusief bent ( sommige zijn best mooi )Dat zijn er niet veel !
Volgens mij waren de jaren na 2000 best moeilijk voor guzzi2005 is nog niet echt oud. Heb er ook een van 1972. Daar rijden er veel meer op gek genoeg.
Top. . Hoe bevalt die ? Ik heb er wel plezier mee. Mooie sound. Genoeg power. En gek genoeg ondanks t hele kleine stuurkuipje , toch nog wat bescherming tegen de wind. En de Öhlins geeft net wat meer comfortHallo Ducootje,
Ik heb een Cafe Sport....
Foto bij de keuring RDW ? Bij mijn fiets (ook uit Duitsland) hebben ze de nokkenas vervangen door een zgn 8.2 nokkenas. Plus mapping aangepast resultaat. 100 pk en 100 NmIk heb m een paar jaar geleden geimporteerd uit Duitsland met een lage km.stand. Erg fijne motor, goede zithouding en mooi geluid.
Ik heb de mapping wat aangepast zodat ie geen milieudip heeft en niet bokt bij lage toerentallen. Voorlopig gaat ie nog niet weg
Ik heb er tot nu toe 300 km mee gereden. Nog niks opgevallen. Maar nu je t benoemt , ga ik t nu eens bijhouden Wat is de normale waarde 1:16 km ?Dat ziet er goed uit met vet power tussen de 4500 en de 8500 toeren. Een hele verbetering!
Een vraag over de Lambda-waarde (kg lucht gedeeld door kg benzine). Die ken ik alleen als iets tussen de vette 1,2 en de theoretisch ideale, maar gevaarlijk magere 1,4. Hier is het rond de 0,9. Als dat een reciproke waarde is zou dat overeenkomen met 1 : 0,9 = 1,1. Dan zou je mooie V11 een vreselijke zuiplap zijn. Weet je daar meer over?
Ja Ruud is een topper. Ben daar geweest met mijn Ducati Multistrada 1200. Bokkig bij lagere toerentallen. En dat voor een toermotor. Nu loopt ie zo mooi vloeiend nadat Ruud de mapping onderhanden heeft genomen. Vanaf fabriek stond die onderin te arm (Milieu) en bovenin te rijk.Mijn 1000S liep, als ik het me goed herinner, zo tussen de 1 op 15 bij gassen en 1 op 19 bij netjes rijden. Niet echt zuinig, maar nog acceptabel. Ik had Mikuni's (TMR40-36) er op zitten. Wondertjes van techniek en een enorme verbetering t.o.v. de 40 mm Dell'Orto's. Oh wacht, jij hebt injectie. Tja, dan heb je maar te accepteren zoals-ie is, tenzij je naar Ruud Frederiks gaat ter optimalisatie. Maar zo'n mooie koppelkromme mag wel een beetje benzine kosten...