Moto Guzzi V65 SP- 1984- (evt. in/om-ruil Suzuki SV650 of Cagiva Raptor 650)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ookorb

Rookie
15 dec 2019
18
1
M.Guzzi V65 SP twin uit 1984, km stand 49208. waardevaste classic;

Aangezien ik een modernere motor 'voor dagelijks gebruik' ga aanschaffen, mag de Guzzi de deur uit.
Evt. in/om-ruil Suzuki SV650, Cagiva Raptor 650 of strandzeiler 'Standart'.

De V65 is voordelig in oldtimer verzekering (60 euro p.jr.) en kwarttarief wegenbelasting. NL kenteken.
verse banden en olieen, nwe bougies, prima accu, verbeterd uitlaatsysteem, lucht-instelbare schokdempers, stuurdemper enz.
2 spiegels en caferace open uitlaten extra erbij.

0251223420 (evt. inspreken)/ 0623260425 (app)

v65a.jpg
v65b.jpg
unnamed.jpg
 
Laatst bewerkt:
O ja,
de prijs voor deze Italiaanse schoonheid...1950euro.
prijs gedaald...1750euro
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de vlekken op de vorkpoten?
Wat zijn de vlekken op de uitlaatdempers?
Hoort, het frame ter hoogte van de verbinding onder/bovenframe, met 1 bout of met 2 bouten vast te zitten.
Heeft de kop 2 of 4 kleppen per cylinder.
 
vlekken...geen flauw idee. zaten er bij aankoop reeds op.
alles werkt goed en geen lekkages ofzo.
bouten...2 stuks. (op foto inderdaad rechts 1x net voor werkzaamheden aan de Guzz).

Bij SERIEUZE interesse...kan ook even gebeld worden hoor...
of kleine moeite: geef je telnr. en ik bel je.
 
vwb. kleppen...
"De motor was een langsgeplaatste 90° V-twin met twee kleppen per cilinder. Er waren "Heronzuigers" toegepast, waarbij een deel van de verbrandingsruimte in de zuigerbodem was uitgespaard. Het carter was horizontaal gedeeld. De kleppen werden bediend door stoterstangen en tuimelaars vanaf een enkele nokkenas die boven de krukas lag. Het luchtfilterhuis was een grote, langwerpige plastic kast die in de "V" van de cilinders onder de tank lag. Op de voorkant van de krukas zat een wisselstroomdynamo."
 
Inruil electrische fiets, nieuw of met nieuwe accu, ook mogelijk.
 
hey, vraagjes:
is de kabelboom nog origineel?
Knipperlichten, zijn die aanwezig?
Is het blok uitelkaar geweest? Zwart onderblok, maar alu cylinders.
 
ik had de motor zoals op foto overgenomen (op de uitlaten na). geen knipperlichten, maar bedrading zit er wel.
kabelboom origineel. ik denk dat onderblok zwart gespoten is. weet niet of deze uit elkaar is geweest.
 
Ooit gaat er bij mij ook een V65 staan. Mijn ouders hebben ooit twee V50 NATO's gehad, waarvan een met zijspan. Het is dat ik het geld er nu niet voor heb en ik hier al drie motoren heb staan. :) Mooie machines. Succes met de verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan