Moto Martin Suzuki deel II

Is inderdaad een mooi toerental, dan gaat ie echt op volle druk.
Die van mij draait maar 9000rpm.
Ik weet niet hoeveel druk ie maakt, ik schat zo'n 9 tot 10 psi.
Met de ontsteking vroeger trekt ie minstens net zo hard als hogere druk en later ontstekings tijdstip, maar een betere throttle response

Ik denk dat je op 160/170 awpk zit, ben benieuwd.
 
Als je dingen oppoetst vallen opeens andere dingetjes extra op :X
4 maal RVS bouten met afgedraaide kopjes aub!

IMG_5981.JPG
IMG_5982.JPG
 
Het aluminium voor de nieuwe kroonplaat is gisteren binnengekomen, de plaat wordt 40 mm dik, de voorvork wordt effectief 20 mm langer. De gaten zitten in ieder geval op de goede plek en zijn goed op maat 👍🏻😁

59C36427-14E6-47F4-8A5F-05A962306FB8.jpeg
922D8EA1-CBC3-4F30-8B8B-4A97FC91D750.jpeg
8FA82550-72AB-4F3B-BBF8-36F63A2E0255.jpeg
A3148F1C-F593-4D5A-A22D-BC054D5BB32F.jpeg
 
Lekker bezig op de frees! Kroonplaten moet ik ook nog eens aan geloven.... modelletje met zo'n verzet naar beneden eraan....
 
Lekker bezig op de frees! Kroonplaten moet ik ook nog eens aan geloven.... modelletje met zo'n verzet naar beneden eraan....

Zijn leuke projecten, ik heb al twee kroonplaten met verzet er in gemaakt, dit wordt de eerste die ik recht hou en dan optisch de voorvork verleng met die holle bussen.
deze motor kan wel een dikke bovenste kroonplaat hebben (vind ik) , voor een wat klassiek gestijlde motor als de jouwe zou ik hem dunner houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan