Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Nieuwe layout - waarom???
edit: voor ouwere jongeren is er ook een retro layout beschikbaar (y)
Veel te weinig piccies de laatste tijd ;)
43658274535_b61bf56dde_b.jpg
 
Nighteye H11 50 W 8000LM 6500 K CSP LED Auto Koplampen Conversion Kit Fog Lamp Super Heldere Autolichten 2 stks Lot in Nighteye H11 50 W 8000LM 6500 K CSP LED Auto Koplampen Conversion Kit Fog Lamp Super Heldere Autolichten 2 stks Lot van Koplamp Lampen op AliExpress.com | Alibaba Groep

Ook passieve koeling en past net. In het speed triple topic heb ik gelezen dat Night Eye in Azië een bekend merk is dat zich niet kan veroorloven om 'prut' te leveren. Geen idee of het waar is, maar daardoor heb ik de gok genomen. Ik ben er nog steeds blij mee.

Ik kan me vergissen maar volgens worden deze door bikedesign geleverd met een eigen logo voor rond de 100 euro per stuk. Op de motorbeurs heb ik deze ook her en der gezien onder eigen label voor grof geld . Tot de verpakking aan toe identiek, muv de naam uiteraard.
 
Week Dolomieten zit er op, wat een feest met MoMo, 2000 km zonder problemen, alleen druppeltje koelvloeistof bij een slangenklem die niet te stellen is.
Michelin Road 5 houden zich prima, achterband nog als nieuw, voorband aan zijkanten wat slijtage, denk dat ik voor het eerst voorband sneller versleten heb dan achterband.
WP_20180910_12_20_41_Pro.jpg
 
Mooi man, is een feest daar op de Corsaro :t

Zit je voorband wel in de looprichting gemonteerd? Bij de mijne moet de "V" in het profiel naar voren wijzen (geen michelin btw)
 
Heb het setje geïnstalleerd en komt prettig licht af. Veeeeel beter dan de halogeenkoplamp. Mbt de LEDs nog 2 vraagjes.

- Werkt het grootlicht/signaallicht bij jou met deze LED koplampen? Bij mij niet. Met de grootlichtschakelaar gaat dimlicht uit maar grootlicht niet aan. Aan met signaallichtschakelaar gaat groot licht niet aan. Ideeën? Het relais?

- Onder de LED lampen zitten nog 2 kleine halogeen stadslichtjes. Zijn deze ook te vervangen voor LED? Want nu is het dimlicht wit led, en het stads/grootlicht geel halogeen. Iemand aanbevelingen?
 
Laatst bewerkt:
Grootlicht: liep je motor? Anders doet grootlicht het niet..... Je kan de stekkers ff omwisselen (de h11), weet je 't zeket.
In de stadslichten past T10 - w10w
 
Grootlicht: liep je motor? Anders doet grootlicht het niet..... Je kan de stekkers ff omwisselen (de h11), weet je 't zeket.
In de stadslichten past T10 - w10w
Haha, oké dit wist ik niet :') vanavond even proberen. Dank!

EDIT: Jep....het had gescheeld als ik het had geprobeerd met een draaiende motor. Werkt gewoon:X
 
Laatst bewerkt:
Ja is Tossa, kom ik elk jaar wel eens, buiten het seizoen.
Voor Spanje-gangers nog een route tip: vega de la tajo, schitterende spaanse tourroute tussen Cuenca en Teruel.
Echt onontdekt nog, behalve door spanjaarden. Bergen, rivurlieren, canyons, grotten - motorparadijs. Maar was met de auto ;)
Truttig linkje ontdek je plekje:
 
Tja allemaal beloftes van Januzelli. Zal wel politiek zijn met het gecloonde blok van 1 jaar geleden.
Ik hoop dat de kwaliteit en de lijn gewaarborgd blijft. Bij benelli heeft dit na de overname 13 jaar geduurt . Volvo zit trouwens in dezelfde groep als benelli.
Dan maar allemaal Fantic rijden die is nog 100% italiaans.
Keep in touch
 
Tja allemaal beloftes van Januzelli. Zal wel politiek zijn met het gecloonde blok van 1 jaar geleden.
Ik hoop dat de kwaliteit en de lijn gewaarborgd blijft. Bij benelli heeft dit na de overname 13 jaar geduurt . Volvo zit trouwens in dezelfde groep als benelli.
Dan maar allemaal Fantic rijden die is nog 100% italiaans.
Keep in touch

die zag ik vandaag nog op intermot te keulen:P

Dit beestje ook,heeft wel wat:)



IMG_20181006_133950.jpg

Neeh ,tis geen MOMO:N

 
Laatst bewerkt:
Tja allemaal beloftes van Januzelli. Zal wel politiek zijn met het gecloonde blok van 1 jaar geleden.
Ik hoop dat de kwaliteit en de lijn gewaarborgd blijft. Bij benelli heeft dit na de overname 13 jaar geduurt . Volvo zit trouwens in dezelfde groep als benelli.
Dan maar allemaal Fantic rijden die is nog 100% italiaans.
Keep in touch

Ain't gonna happen.. :N. Chinezen zijn de pest voor alles wat met duurzaamheid en kwaliteit te maken heeft; zij denken dat de mensen die nu een Morini kopen voor 18k 'm liever zouden kopen voor de helft; dan wel inferieure kwaliteit, maar 'hij ziet er ongeveer hetzelfde uit', dus goed toch (Chinese denkwijze)? :r
 
Ain't gonna happen.. :N. Chinezen zijn de pest voor alles wat met duurzaamheid en kwaliteit te maken heeft; zij denken dat de mensen die nu een Morini kopen voor 18k 'm liever zouden kopen voor de helft; dan wel inferieure kwaliteit, maar 'hij ziet er ongeveer hetzelfde uit', dus goed toch (Chinese denkwijze)? :r

Wij mogen hopen dat dat nog wat jaartjes mogen duren. Its all about the money. Ben wel benieuwd of zo'n merk als Volvo hier ook mee kampt.

En ja als iedereen maar alles voor niets wil of op Alie besteld krijg je dit natuurlijk vanzelf. Het schijnt moeilijk te zijn om een product te maken die vooruitstrevend is en toch betaalbaar. En klanten te vinden die het willen betalen. Dus is het nu de oorzaak dat de klant die niet wil betalen of de oorzaak van de producent die te veel wil verdienen.

Of gaat elk motormerk voor veel geld wel overstag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan