MonstroMorini
MF veteraan
- 26 apr 2010
- 3.590
- 69
- Onderwerp starter
- #1.451
Chinezen zijn de pest voor alles wat met duurzaamheid en kwaliteit te maken heeft;
Hoe kan je dat nou zeggen? Eerste beelden zien er veelbelovend uit vinnik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Chinezen zijn de pest voor alles wat met duurzaamheid en kwaliteit te maken heeft;
Wij mogen hopen dat dat nog wat jaartjes mogen duren. Its all about the money. Ben wel benieuwd of zo'n merk als Volvo hier ook mee kampt.
En ja als iedereen maar alles voor niets wil of op Alie besteld krijg je dit natuurlijk vanzelf. Het schijnt moeilijk te zijn om een product te maken die vooruitstrevend is en toch betaalbaar. En klanten te vinden die het willen betalen. Dus is het nu de oorzaak dat de klant die niet wil betalen of de oorzaak van de producent die te veel wil verdienen.
Of gaat elk motormerk voor veel geld wel overstag?
Ik las toch echt dat de productie in Italië bleef en zie dus niet in waarom dit problematisch zou moeten zijn. Mocht de productie naar China verhuizen dan kun je in iedergeval zeggen dat je een Morini 350 hebt. :-)
Doen ze net zoals Benelli en Ducati. De spulletjes maken in China en Thailand en in elkaar zetten in Italie. En dan lekker vertellen dat de motor uit Itie komt. Waarom er dan 6 Owners manuals bij zitten w.o. in het Chinees weet de dealer ook niet.
We kunnen hier ,nu al, de schuld bij de chinezen leggen ,maar het was toch wel degelijk een italiaan die Moto Morini in de uitverkoop deed
M.a.w. een persoon die voor het merk een "gespeelde passie" had,dus hoe een oprechte liefde is dat.??
Italianen krijgen het steeds weer voor elkaar motor merken te verkwanselen/in de uitverkoop te doen
Als je het mij vraagt is MOMO van de rijders ,de liefhebbers en de ontwerpers/ontwikkelaars van de motoren
Verder vraag ik me verder af of de chinezen er wel een cheap ass merk van willen maken of er mee weg komen,het is nog steeds een economie in ontwikkeling.
Ik denk dat de passie voor goed materiaal ook bij de chinesen aanwezig is en/of komt.
Kijk wat men 50 jaar geleden zei over Japan,daar gelden al enige tijd de hoogste kwaliteit standaarden en wat men daar ook aan design en vernieuwing heeft doorgevoerd.
Ik hoop vooral dat men er geen 1 cilindertje eronder hangt en op de tank "Moto Morini"plakt,zoals bij benelli
Hoe kan je dat nou zeggen? Eerste beelden zien er veelbelovend uit vinnik
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... mijn ogen!!
Kineo's
Die vinnik wel mooi! Hebben ook een tijdje op mijn wensenlijstje gestaan, maar de standaard wielen zijn lichter en ik ben voor mijn Morini voor 'ultralight' gegaan qua aanpassingen .
Ziet er toch niet uit dat ding, een granpasso terug gedegradeerd naar een weet ik wat voor een cilinderinhoud 124,250,300???. Zo'n fiets word toch gewoon verchineest. Zelfde als boerenkool bij de bami. Echt zonde.Hoe kan je dat nou zeggen? Eerste beelden zien er veelbelovend uit vinnik
Ziet er toch niet uit dat ding, een granpasso terug gedegradeerd naar een weet ik wat voor een cilinderinhoud 124,250,300???. Zo'n fiets word toch gewoon verchineest. Zelfde als boerenkool bij de bami. Echt zonde.
Maar moet toe geven. Iets verkrachten of kopiëren daar zijn de Chinezen dan wel goed in.
Vergat het bijna. Iemand ontvoeren vanaf de luchthaven schijnen ze ook goed in te zijn.
Setje besteld! Laatst in donker/schemer gereden, maar dat was meer op de tastNighteye H11 50 W 8000LM 6500 K CSP LED Auto Koplampen Conversion Kit Fog Lamp Super Heldere Autolichten 2 stks Lot in Nighteye H11 50 W 8000LM 6500 K CSP LED Auto Koplampen Conversion Kit Fog Lamp Super Heldere Autolichten 2 stks Lot van Koplamp Lampen op AliExpress.com | Alibaba Groep
Ook passieve koeling en past net. In het speed triple topic heb ik gelezen dat Night Eye in Azië een bekend merk is dat zich niet kan veroorloven om 'prut' te leveren. Geen idee of het waar is, maar daardoor heb ik de gok genomen. Ik ben er nog steeds blij mee.
Ik kan me vergissen maar volgens worden deze door bikedesign geleverd met een eigen logo voor rond de 100 euro per stuk. Op de motorbeurs heb ik deze ook her en der gezien onder eigen label voor grof geld . Tot de verpakking aan toe identiek, muv de naam uiteraard.
Nu wel
maar zou wel andere bandenboer zoeken als deze op zijn. Duurt gelukkig nooit lang
Bekijk bijlage 1333973
Ik bedoel dan meer zoiets,vinnik nie lelijk
Best leuk om te zien maar weinig potentaal (qua koppel en vermogen)
Mooie spanners
of kekke slangen
En voor vlieggewicht en daredevil dennizx hebben ze een kettingset in 520 beschikbaar...... motoracingshop