Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Stand is van Stefan Gheysens, importeur voor de Benelux en gevestigd in Westouter, België
IMG_2198.JPG
IMG_2192.JPG
 
Zo ,alweer +800 900kilometer dit jaar:],klappen nondeju:P

Kilometer afwijking is alleen interessant bij flitspalen en traject controleO-),
Alle jappen geven +10% afwijking

momo brutale.jpeg
momobrutale2.jpeg


P.s ,let niet op die lelijke brutale en vooral niet op die verschrikkelijke mooie voorvork:+
 
Laatst bewerkt:
Eind februari, en de eerste kilometers zitten er op :) Hij reed en startte alsof er gister nog op gereden was

1551282051441.png
 
Laatst bewerkt:
Is dit wat? (laat optimalisatie graag aan lokale helden over :)) - route en track rondje salland (vanaf zwolle)
 

Bijlagen

  • Rondje Salland.gpx
    388,1 KB · Weergaven: 20
Is dit wat? (laat optimalisatie graag aan lokale helden over :)) - route en track rondje salland (vanaf zwolle)
Ik heb vorig jaar een rondje Salland gedaan vanaf Zwolle voor de Ducati Multistrada group en de MV Agusta Owners Club.
Ik wil op basis van die route wel wat moois in elkaar zetten. Ik ken alle leuke weggetjes in Salland wel zo'n beetje.

Hoeveel Kilometer en moet het helemaal rond zijn? Mag er een stukje afgesloten circuit in?
 
Hi Pascal, mooi rondje :]

Volgens Basecamp 1 probleempje: Zutphenseweg vanaf Epse richting Deventer mag ik niet op..... geen probleem als jij voorop rijdt :t
 
Hi Pascal, mooi rondje :]

Volgens Basecamp 1 probleempje: Zutphenseweg vanaf Epse richting Deventer mag ik niet op..... geen probleem als jij voorop rijdt :t
Ik heb het daar nog een beetje aangepast en een vast punt weggehaald. Misschien stond deze net naast de weg. Van boven ziet het er altijd anders uit dan met beide voetjes op de grond en had ik ook nog een verkeerd weggetje ingetekend.

Ik heb 'm als track gedownload en in de Rider 550 geladen. Klopt één op één met de gemaakte route.
Soms wordt ik er een beetje flauw van dat zo'n domdom het beter weet dan ik.
 
Goedemorgen Morinisti,

Sinds 2012 de trotse bezitter van een Corsaro, en lees sindsdien op onregelmatige basis mee.
Recent kennis gemaakt met Marc welke de MoMo heeft voorzien van verse klepgeleiders etc.

Datumprikker voor meet & greet ingevuld. Lijkt me leuk er een keer bij te zijn!

Mvgr,
Jan

Vakantie 2012. Momo in zijn natuurlijke habitat. :-)
Corsaro1200 - 002.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan