Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Nieuwe seizoen, nieuwe look :)
 

Bijlagen

  • cors05.jpg
    cors05.jpg
    221 KB · Weergaven: 24
Worden de MOMO's nog wel eens uitgelaten 🤔

Met vandaag erbij alweer 4200 kilometer,dit jaar🤗
1401506

1401507
1401508
1401509

Welcome to SpaItalia | SpaItalia het weekeinde.
waren al veel Ducati's.
Mijn morini schitterde als een ongepoetste parel,tussen al die ordinaire duc's 😜 😇
 
Laatst bewerkt:
Als er genoeg belangstelling is (minimaal 10) kunnen er weer achterwiel remankerplaten uit hoogwaardig alu ge-cnced worden.
Zoiets dus ;)

Voordeel: lichter, mooier en vooral herplaatsing snelheidssensor, zodat die minder kwetsbaar is bij het opbokken.

Hier kan je je aanmelden:
ital-web.de ~ Thema anzeigen - neue Bremsankerplatte

Produceren w
Als er genoeg belangstelling is (minimaal 10) kunnen er weer achterwiel remankerplaten uit hoogwaardig alu ge-cnced worden.
Zoiets dus ;)

Voordeel: lichter, mooier en vooral herplaatsing snelheidssensor, zodat die minder kwetsbaar is bij het opbokken.

Hier kan je je aanmelden:
ital-web.de ~ Thema anzeigen - neue Bremsankerplatte

Deze maken wij toch zelf ook Rob? En bieden we zelfs tegen kostprijs aan. Voor slechts € 85,-
Of zijn ze in Duitsland beter?
 

Bijlagen

  • IMG_20180119_192006_390.jpg
    IMG_20180119_192006_390.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 3
Volgende week hopelijk de eerste kilometers! Vandaag een nieuwe accu gekocht na een hoop vage start problemen. Een jaar oude Motobatt kan naar het chemisch afval. Waardeloos prul. Maar weer een good old yuasa gekocht, die nu staat op te laden. Gelijk de kroonsteen tussen dynamo en spanningsregelaar doorgesoldeerd.

En ik heb een spanningsregelaar in de aanbieding. Het exemplaar dat ik van Slipstroom kocht had ik achteraf niet nodig.
 
Spanningsregelaar is doorgesoldeers en zit weer onder de accu in de buitenlucht. Nu krijg ik de dynamokabels zonder een groter gat niet meer op de oude route. Kan bovenstaande ook? Beetje naast de accubak achter het kunststof driehoekje gefrot. Of ontstaat er dan soort luswerking in de kabels?
 
Spanningsregelaar is doorgesoldeers en zit weer onder de accu in de buitenlucht. Nu krijg ik de dynamokabels zonder een groter gat niet meer op de oude route. Kan bovenstaande ook? Beetje naast de accubak achter het kunststof driehoekje gefrot. Of ontstaat er dan soort luswerking in de kabels?

Een enkele lus zal niet zo snel een probleem geven,verder zou ik alles ,incl de stekker voorzien van zwarte krimpkousen omdat het er beter uitzien en perfect beschermt tegen vocht/water.
 
Als alles eenmaal zit zoals je het wil hebben, waarom kort je de kabels dan niet gewoon in?
En ik zou er inderdaad sowieso krimpkous omheen doen
 
Dat had ik moeten bedenken voordat ik de boel vastzette ;)
Als het om wat voor reden een keer weer los moet dan kort ik het alsnog wel in...
 
Vandaag bij Star Twin een zwarte Corsaro gezien met veel carbon erop en Termignoni pijpen. Van iemand van hier toevallig?
 
Vandaag bij Star Twin een zwarte Corsaro gezien met veel carbon erop en Termignoni pijpen. Van iemand van hier toevallig?
Geen foto gemaakt? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het oogt. Ben normaal niet zo'n fan van veel carbon. Behalve de snavel van mijn multistrada

Kan hem niet vinden op hun website
 
Dat had ik moeten bedenken voordat ik de boel vastzette ;)
Als het om wat voor reden een keer weer los moet dan kort ik het alsnog wel in...
Gewoon op lengte laten in verband met hitte ontwikkeling en overgangsweerstand.
Beschermen met isolatiemantel, zo'n zwarte tube die er op zit, en afwerken met 'n goede isolatietape.
 
Terug
Bovenaan Onderaan