Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Persoonlijk vind ik ze mooier dan de benellis. De heden daagse benellis zijn echt een aan fluiting. De goedkoopheid druipt ervan af. En tja was er keus voor morini dan. Duurdere motoren zoals de ZZ en ZT worden niet verkocht in de gewenste aantallen. Ik heb er nog 3 staan en kom er nog niet van af. Wel genoeg belangstelling alleen de bpm maakt het onaantrekkelijk.
Dus kijkend naar wat andere merken doen was dit de makkelijkste set.
Denk dat als er in Azië aantallen verkocht worden het wel los loopt.

Tja, eerlijk gezegd vind ik die nieuwe middenklasse benelli's kwalitatief nou ook niet echt om naar huis te schrijven.

Wat betreft die 3 nieuwe corsaro's die je hebt staan(werkelijk pracht exemplaren overigens), zag ze op AutoScout24 staan voor 16750. Is dat dan ex BTW? Meen me te herinneren dat ze vorig jaar toch duurder waren, of heb ik het mis? Jammer dat ik de plek niet heb en mijn oude corsaro niet wil missen :]
 
Tja, eerlijk gezegd vind ik die nieuwe middenklasse benelli's kwalitatief nou ook niet echt om naar huis te schrijven.

Wat betreft die 3 nieuwe corsaro's die je hebt staan(werkelijk pracht exemplaren overigens), zag ze op AutoScout24 staan voor 16750. Is dat dan ex BTW? Meen me te herinneren dat ze vorig jaar toch duurder waren, of heb ik het mis? Jammer dat ik de plek niet heb en mijn oude corsaro niet wil missen :]

Prijs is ex btw ex bpm voor export. Als ik ze hier niet via de voordeur kan verkopen dan via de achterdeur zullen we maar zeggen. Prijs is € 23000 hier. Incl alles. Ik mag er van morini niet mee stunten. Dus wachten tot er iets op mijn pad komt. Anders gaan ze het museum in. Heb het vermoeden dat er langzaam aan al wat onderdelen uit China komen.
 
Hallo, zijn er hier mensen met een moto morini corsaro? Het liefst in de buurt van arnhem. Ben erg benieuwd naar dit type en ga er wellicht een aanschaffen. Groetjes luke

Rijden er uit mijn hoofd een stuk of 4 rond daar Arnhem, Kilder, Bemmel, Didam etc denk dat ze alleen niet op dit forum zitten. Misschien op fb onder Dutch moto morini riders Owners group.
 
Bij mijn Corsaro ging bij een koude motor bij het even verzetten in de garage plotseling de ventilator aan. De motor stond niet op contact. Bekend probleem?
 
Bij mijn Corsaro ging bij een koude motor bij het even verzetten in de garage plotseling de ventilator aan. De motor stond niet op contact. Bekend probleem?
Nee geen bekend probleem en zou op zoek gaan naar de ventilator relais mogelijk water (condens) in gekomen. Maar dan is het weer vreemd dat er 12V spanning op staat. Het lijkt me dat de hoofdschakelaar (relais) dan ook spanning door moet laten. Kortom lijkt me tijd om te gaan klussen (heb je een verwarmde garage?)
 
Oh jeee...... Monxa by XTR
img_9082.jpg
 
Ah kijk, op de eerste foto was-ie verstopt. Geen trubbels met grondspeling? Mijn 9 1/2 destijds wilde nog wel eens een randje aantikken als ik over scherpe hobbels reed :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan