Moto Morini Corsaro 1200 deel 7: back in business

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm hier gaat iets mis; heb helemaal niks gepost en nu zie ik mijn reactie weer verschijnen!
Of mijn computer wordt verdraaid zelfstandig of ik doe aa n slaapwandelen, want lag gister om 2200 al op bed (en de post is van 2330)
Weet nu iig wel heeeeel zeker waar de sensor zit hahah
 
Wie van hier heeft vanmiddag zijn MoMo in 2en gebroken op de A10? En gaat het daar goed mee? De eigenaar bedoel ik dan...
 
Zit al een week te wachten op een mailtje terug van JP voor een licentie om te flashen.... -O-


Dit is mijn huidige mapping:

full
 
Laatst bewerkt:
Mogen jullie gewoon door auwehoeren na 101 pagina's? Tijd voor een nieuw deeltje ;)
 
en.. al meer bekend? Het is verstandig om te zorgen dat iemand op je account kan komen als er wat gebeurd is toch?
 
en.. al meer bekend? Het is verstandig om te zorgen dat iemand op je account kan komen als er wat gebeurd is toch?
Jij bent verstandig maar wij rijden corsaro's :+
Wel een goed idee, echt nooit bij stilgestaan.

Ben overigens een GTR1000 van een vriend aan het opknappen, moet een naked worden. Als je 'm verplaats heb ik elke keer het idee dat ik een transformatorhuisje aan het wegduwen ben - snap niet dat mensen van dergelijke motorfietsen blij worden :N
Maar vandaag nieuwe voorvork/balhoofdlager/remmen erop en dan is ie weer weg, wel leuk om weer eens aan een japanner te prutsen.
 
Jij bent verstandig maar wij rijden corsaro's :+
Wel een goed idee, echt nooit bij stilgestaan.

Ben overigens een GTR1000 van een vriend aan het opknappen, moet een naked worden. Als je 'm verplaats heb ik elke keer het idee dat ik een transformatorhuisje aan het wegduwen ben - snap niet dat mensen van dergelijke motorfietsen blij worden :N
Maar vandaag nieuwe voorvork/balhoofdlager/remmen erop en dan is ie weer weg, wel leuk om weer eens aan een japanner te prutsen.

Corsaro is (zeker voor een 1200) inderdaad al een lekker licht/kort fietsje, maar als ik mijn ZX6R uit 2005 uit de garagebox pak.. :o 162kg drooggewicht :]
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen ik heb slecht nieuws, ik ben gevallen met de motor.
Ik kan me er niks van herinneren dus het heeft geen zin te moraal ridderen of vragen te stellen over wat er is gebeurd etc.
Ik ben onderuit gegleden en de motor is tegen de vangrail tot stilstand gekomen.
ik heb een gebroken rugwervel en ben herstellende. (nachtje ziekenhuis en lichte hersenschudding kan me alleen delen van het ongeluk herinneren zoals het nemen van de bovenstaande foto's en gesprek met agent en ziekenauto personeel maar het ongeluk zelf weet ik niks meer van de getuige automobilist achter me bevestigde dat ik zo'n 60-70km/u ging en ineens op me zij lag en tegen de vangrail aan schoof)
de motor ligt in 2 delen.

dit is vorige week gebeurd ben inmiddels vooruit aan het kijken en dat houd in dat ik voorlopig geen motor zal rijden (kan wel rijden hoor moet alleen heel rustig aan doen tot me ruggenwervel is herteld mag niks tillen etc. maar ik leef en kan alles gewoon werken boodschappen etc.)

Wat er over is ga ik verkopen en wat niet verkoopt gooi ik weg. Als ik ter zijnde tijd weer geld heb ga ik me opnieuw oriënteren op de markt en kijken wat ik koop. maar dat is ergens in 2014 of later zelfs.



Nou ben ik van plan om alles los te schroeven en alles deeltje per deeltje online te zetten. dit kost een hoop werk maar zal ook het meeste opleveren.

vraag dus niet als reactie op deze post "kan ik je dempers overnemen?" want als ik alle onderdelen apart verkoop, dan komen ze gewoon op ebay en krijgt de hoogste bieder 'm.

de reden van deze post is voor iemand die alles in 1x wilt kopen.
voorvork en hele voorkant, alle bekabeling enzo is stuk. rechterzijde heeft ook schade maar er zijn nog een hele boel onderdelen die prima zijn.

carbon onderdelen zijn allemaal prima (behalve voorkant)
achterveer is nog prima (jaartje geleden nog gereviseerd) achtervelg en band (en heb nog een extra setje wielen) kettingset tandwielen nog prima, motorblok zelf is prima (40dkm en net grote beurt gehad bij stretta, alles werkt alleen koppeling slipte een beetje maar distributie is vervangen etc.), frame is misschien krom, dat weet ik niet. tis met zo'n 60km/u gebeurd is me verteld op de S112 afslag amsterdam.


nouja goed kijk op de foto's maar.

motorblok zitten geen krasjes op, behalve aan de onderkant..
kan altijd voor de mensen die interesse hebben nog meer foto's maken of antwoorden geven in welke staat het zich bevind..

heb nog een extra ECU, nog een aantal kappen, nog 3 oliefilters, dit wil ik het liefst in 1x allemaal kwijt.

als je het hele zooitje wilt komen ophalen kun je een goed bod doen...
Mocht hier geen interesse in zijn (kan ik me voorstellen) dan ga ik alles aankomende weken uit elkaar halen en komen er advertenties op ebay. dit zal me zeker op langer termijn wel 1500 euro opleveren of meer... dus voor dit totaal pakket hoef je niet minder dan 1000 te bieden.


mocht er geen interesse zijn, dan ga ik dus volgende week beginnen met demontage en komen de items er 1 voor 1 op.

DSC_0019.jpg

DSC_0018.jpg


snelheids indicator ook nieuw pas geleden erop gezet want die werkte niet als het regende

natuurlijk kunnen jullie ook gezamelijk een bulk inkoop doen maar het liefst ben ik van alles in 1x af.

mocht ik geen reactie krijgen, dan ga ik de motor "slopen" dus de papieren gaan dan naar het RDW en de motor bestaat dan niet meer. het frame heb je dan ook niet al te veel aan... nu is die nog "oke" en de koper zou dus ook het wrak op zn naam zetten... inclusief wegenbelasting etc.
andere optie is om het geheel te verkopen zonder nummerplaat en dan regel ik dat er geen wegenbelasting meer en verzekering enzo op loopt.
 
Laatst bewerkt:
Accu is niet meer nodig :(
Momo behoorlijk afgeschreven, blok vast gelopen :( :( :(
Gaat volens monteur al meer dan 10 uur in zitten om de boel te demonteren, dan moet de boel nog gereviseerd worden en met nieuwe onderdelen opgebouwd. Kan voor dat geld haast een andere kopen ben ik bang :(

heb dus nog een blok voor je. alle onderhoud aanwezig bij stretta...
 
Gelukkig gaat het goed met jou, begon me al zorgen te maken. Maar zoals ik het nu langzaam begin te begrijpen heb je nog maar 5 van je 9 levens over. Een voorspoedig herstel gewenst en pas inderdaad op met je rug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan