Moto Morini Corsaro 1200. Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
OZ velgen pas gemaakt in de winderige natte dagen.
Meetwerk en freeswerk , dus je hebt wel iemand nodig met een draaibank.
Scheelt in mijn geval bijna 8 kilo op de wielen.
Iemand nog spaakvelgen nodig?
full
 
OZ velgen pas gemaakt in de winderige natte dagen.
Meetwerk en freeswerk , dus je hebt wel iemand nodig met een draaibank.
Scheelt in mijn geval bijna 8 kilo op de wielen.
Iemand nog spaakvelgen nodig?[afbeelding]
Weet je toevallig ook waar je dit gewicht hebt bespaard? Vooral in de naaf of in de velg? 8 kilo is hoe dan ook een mooie besparing. :t
 
Op het achterwiel 5 kilo(mede door de binnenband bij de spaakvelg)en bij het voorwiel net geen 3 kilo.
Afijn je voelt het gelijk bij het optillen.
 
Nice! Hoewel ik wel een paar kilootjes voor spaakwielen (op de scrambler) over zou hebben.

Ook nog ff een half uurtje kunnen prutsen
Wiel in het midden
31709904371_538f529c95_b.jpg


En ff passen :9
31788702646_9de4a0f246_b.jpg
 
Ik zag deze recensie van onze Bella op
https://ultimatemotorcycling.com/2010/05/13/2010-moto-morini-corsaro-veloce-1200-review/
weliswaar 6 jaar geleden maar de conclusie is wat mij betreft nog steeds van toepassing:

"It feels richer and smoother in a more brutal Neanderthal way than other performance twins. *O*
If John Wayne had been alive, he’d be riding a Corsaro Veloce–it is a real man’s bike." :}

In dat kader - in de Mo, lezersenquete: wat was de interessantste nieuwkomer op de EICMA te Milaan

27,8% Moto Morini Corsaro 1200ZZ
20,5% Ducati Scrambler Desert Sled
13,2% Triumph Bobber
10,7% BMW R nine T Urban G/S

etc etc...
 
Misschien interessant voor andere Morini rijders!
Heb het dashboard knopje van mijn Morini laten repareren bij Carmo Electronics.
Voor 65 euro weer kant en klaar thuis.
En dat binnen een week.
Nieuw rubber knopje en een geleide gemaakt zodat het rubberen knopje ook de micro-switch raakt, aangezien die flink uit het midden van het gat in het dashboard staat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan