Moto Morini Corsaro 1200. Deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens even een vraag. Heb slotje van duo zit kapot (het gedeelte waar het pennetje van zadel ingaat). Weet iemand waar ik die kan kopen of is er iets van andere motor dat past ?

Rob croatie is top ben er ook geweest deze zomer, eiland krk en istrie vekent. Alleen wel oppassen de weg is glad (betonwegen met olie erop) en tijdens regen zelfs Spekglad.

Succes met de operatie.
 
Thx Rikr,

na mijn slippertje doe ik het wat rustiger aan zodra ik het wegdek niet 100% vertrouw.
Hoofddoel is zoveel mogelijk alpenpassen, bijzaak is de duiklocatie (bij Krk idd) van m'n buurman en het samen met z'n duikmaat daar innemen van zoveel mogelijk lokaal gestookte drankjes......
Dus komt goed.
Revisie/inspectie gaat helaas wat langer duren, de sukkel heeft het in ene druk :(

Slotje:alstublieft https://www.teilweise-motorrad.de/g...0~pn~126~func~det~wkid~17178196222579615.html


Edit: ga toch voor de zekerheid de voorste zuiger demonteren.
Als de verbrandingsgassen wegens een warmloper of defekte zuigerveren langs de zuiger kunnen stromen, onstaat er in het carter ipv de normale onderdruk een overdruk, die de olie via de ontluchting in de airbox kan persen
 
Laatst bewerkt:
Gisteren nog even een rondje gereden op de MoMo; iedere keer weer een feestje en wat hebben die Michelin Supersport Evo's een grip zeg :] 8-)
 
Voor de liefhebber heb ik nog liggen



Momo is verkocht en deze komt uit de garage.
Afmeting is 210x120 cm.
 
Laatst bewerkt:
pff, het pinnetje op mijn dashboard blijft weer eens plakken in het dashboard.
maar dit keer krijg ik hem er zo niet meer er uit :(
Iemand tips hoe ik die er mogelijk uit krijg zonder het hele dashboard open te maken?
 
Behalve pielen met een tandenstoker/pincet geen andere tips. Mocht je 'm toch openmaken, morini heeft later een kunstof busje om het pinnetje geplaatst om 'm op z'n plek te houden.
Foto - helaas wat wazig, inzoomen op de linkse, het doorzichtige busje:
16230347070_a802e37f8a_z.jpg
 
Behalve pielen met een tandenstoker/pincet geen andere tips. Mocht je 'm toch openmaken, morini heeft later een kunstof busje om het pinnetje geplaatst om 'm op z'n plek te houden.
Foto - helaas wat wazig, inzoomen op de linkse, het doorzichtige busje:
[afbeelding]

Als je hem toch open hebt kun je er ook een stuurschakelaartje tussen solderen, ben je er voorgoed vanaf...
 
Hallo Moto Morini Rijders,


Even voorstellen, mijn naam is Tom, 23 jaar en woon in Schiedam. Mijn BMW K1200R is helaas gestolen... Momenteel ben ik dus op zoek naar een nieuwe motor. Sportieve nakedbikes spreken mij aan, en ik wil momenteel geen 4-cilinder meer. Hierdoor ben ik op vier motoren uitgekomen: Speed Triple, Tuono, Superduke 990 en de Corsaro. Ik heb inmiddels op alle vier proefgereden, en ik denk dat de Corsaro het meeste bij mij losmaakt.

Vanavond zag ik deze advertentie: resultaten - Van Gerven Motoren

De vraagprijs van deze motor ligt redelijk ver onder het gemiddelde. Zou er iets mis zijn met dit exemplaar?

Zijn er verder nog specifieke dingen om bij de aankoop van een Corsaro op te letten?


Bij voorbaat dank!

Mvg,
Tom




P.S. Veel interessante info in dit topic, met name over mapping.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan