Moto Morini Corsaro 125 Country 1974 €500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rockville

MF veteraan
6 sep 2004
5.469
0
Enschede
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een jaar een "project" in de garage staan, wat ik zeer graag zou afronden maar geen tijd voor heb. Het gaat om een Moto Morini Corsaro 125 Country uit 1974.
Originele kilometerstand 10429 km. Hoe ik dat weet? Nou de motor heeft de afgelopen 25 jaar in een schuur staan uitrusten, vandaar. Staat in Enschede trouwens.

Het is een originele Nederlandse motor, welke ook helemaal compleet is.

Zeldzaam type: de 125 Country is weinig verkocht en zeer bijzonder.
Kenteken is ingeleverd vele jaren terug, maar gegevens zijn nog wel bekend bij de RDW (nagevraagd).
Kortom opnieuw een blauw kenteken aanvragen is geen probleem.

Deze old timer gaat alleen weg voor een mooi bedrag, anders dan laat ik hem toch maar staan.
En mooi betekent 650 euro. Minder bieden mag.... maar niet veel minder ;)
UPDATE: ok, het is crisis, ik weet het..... de eerste die 500 euro biedt is spekMorini koper *O*

Tel. nul zes vier 028461 nul

De liefhebber weet dat gerestaureerd de marktwaarde 1750+ is.
full
 
Laatst bewerkt:
origineel in de folder:
full



Zoals je ziet is op de foto uit de folder de uitlaat schuin omhoog lopend.
Mijn Country heeft de uitlaat zoals veel Honda en Triumph scrambler modellen - boven het carter langslopen en dan in een rechte lijn naar achter.

Ik heb hier al eens van gedachten over gewisseld met de secretaris van de Morini Club Nederland. Waarschijnlijk is het wel origineel, maar niet 100 procent zeker. De Morini fabriek wisselde nogal in de loop van de bouwjaren met de afmontage..... afhankelijk van wat voor onderdelen er nog op de plank lagen.... :)
 
Laatst bewerkt:
Neem aaan als ie 25 jaar stil heeft gestaan dat die niet meer loopt
Maar heb je hem lopend weggezet?

Zoja neem dan even contact op via de pm van mij aub

MVG Danny
Hij is inderdaad rijdend weggezet, maar na 25 jaar zit logischerwijs de zuiger vast.
Accu zit er ook niet in, verder compleet, ook met zijkapjes (staan niet op foto)

Zal je even PM-en
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan