Moto Morini evenementen agenda 2010

Welke datum voor het voorjaarstreffen

  • 4 April 2010

    Stemmen: 2 28,6%
  • 11 April 2010

    Stemmen: 1 14,3%
  • 18 April 2010

    Stemmen: 4 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Ik denk ik niet, 31 maart is de overdracht van m'n huis. Dan heb ik de sleutels waarschijnlijk wel voor 3 April en moet ik dus aan de arbeit.

Vorig jaar hadden we wel super weer zeg. :}
 
Laatst bewerkt:
Kickje, al enig idee of het MoMo hemelvaartsweekend-tripje nog doorgaat?
 
~
Moto Morini voorjaars treffen
Organisatie door Fraanske
ZATERDAG 3 APRIL 2010 ; EERSTE MOTO MORINI DAG 2010 BIJ MOTOR CENTRUM RIJEN

Net als afgelopen jaar zullen we vanaf een uur of 10 uur daar verzamelen, een kop koffie met iets lekkers te presenteren en rond een uur of half twaalf een toertochtje rijden, als het weer het toestaat. Ik ga weer mijn best doen om ook Tricolore er weer bij te hebben.
Deelnemers;

~
  • Tim666
  • Okie 1972 met het gebak
  • 750 Sport
  • Louwheely
  • Sander
  • Driver
  • Jonne
  • ArvidWillen
  • Fraanske

    Sammy19 wil ook graag komen maar zijn vrouwke is zwanger(1mei) dus niet 100% zeker
 
Wordt er ook ergens verzamelt? In zeg maar, een centraal deeltje van nederland om dan in een groepie er heen te rijden? Meen mij te herinneren dat ik vorig jaar Jonne, Pascal en een derde persoon (sorry ben de naam kwijt :P) ontmoet heb bij een benzine pomp.
Jaja Opa wordt ouder hij kan alles niet meer herinneren |( Dus als de jongere generatie het nog weet dan wou ik dat graag weten :}
 
Wordt er ook ergens verzamelt? In zeg maar, een centraal deeltje van nederland om dan in een groepie er heen te rijden? Meen mij te herinneren dat ik vorig jaar Jonne, Pascal en een derde persoon (sorry ben de naam kwijt :P) ontmoet heb bij een benzine pomp.
Jaja Opa wordt ouder hij kan alles niet meer herinneren |( Dus als de jongere generatie het nog weet dan wou ik dat graag weten :}

Ja lijkt me een goed idee.
Dat tankstation in wilp maar weer gewoon doen?
Vorig jaar was Jesse er bij, maar daar heb ik na die meeting nooit meer wat van gehoord op het forum...
Wat voor tijd wil je daar afspreken?
 
Ja de wilp was het tankstation, dat was het, hehehe en de derde persoon was Jesse en inderdaad nooit meer wat van gehoord. Ik zal zorgen dat ik daar ben tussen 9:00 en 9:30 als dat met jullie oke is? Laat 't maar even weten.
 
Laatst bewerkt:
Ja de wilp was het tankstation, dat was het, hehehe en de derde persoon was Jesse en inderdaad nooit meer wat van gehoord. Ik zal zorgen dat ik daar ben tussen 9:00 en 9:30 als dat met jullie oke is? Laat 't maar even weten.
Ik ben d'r net zoals Jesse niet bij dit jaar. B|
 
ik ben er dan 9uur/ half 10.
Heb jij toevallig een tom tom Peter?
Waar hadden we verder op ook alweer nog afgesproken met Arie en ronald vorig jaar?
Langs de snelweg bij heteren volgens mij...
 
Laatst bewerkt:
Verdomt ja die hebben we toen ook nog opgepikt. En ja ik heb een zumo, dus moet goed komen. Zal zien of ik het kan vinden in oude topics maar was De wilp en Heteren volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Route is uitgestippeld, De Wilp (en Heteren, voor het geval dat.... als tussenpunt). Only 267 KM voor deze jongen...als 't maar droog is :P
 
Laatst bewerkt:
Hallo boys,

Allemaal uit de winterslaap?

Nog een evenementje:
15/16 mei Moriniclub treffen ivm 25-jarig bestaan in LaagKeppel, evt kamperen naast de racebaan in Hengelo (gld), plm 10 km verderop. Zie www.motomoriniclub.nl
 
Moto Morini gered door Paolo Berlusconi (de broer van).

het goede nieuws: "de firma is gered"
het slechte nieuws: "de firma is niet langer in handen van de familie Morini".

Paolo Berlusconi saves failing Moto Morini


Paolo Berlusconi saves failing Moto Morini
By Chris Newbigging -
New bikes
13 April 2010 11:48


Troubled Italian manufacturer Moto Morini has been bought for 2.5 million Euros by Paolo Berlusconi, brother of Italian Prime Minister Silvio.

Moto Morini declared itself bankrupt in September 2009 – a move that allows Italian firms six months breathing room to avoid paying debts. The firm has since scaled back production, building bikes to order while a backlog of unsold stock was cleared.

Paolo Berlusconi is no stranger to motorcycles: he also owns Garelli, and is linked with the potential purchase of MV Agusta, which is currently being marketed by current owners Harley-Davidson. Berlusconi’s investment nets him the Morini factory, equipment plus all the rights to the bikes and designs.

Italian publication Motociclismo speculates that a new business plan will be in place and revealed in time for this year’s EICMA show in Milan this November.
 
Laatst bewerkt:
26 Juni een bouwstop van één dag afkondigen. Lekker dichtbij in Zwolle, die wil ik niet missen niet. Zijn er overigens nog plannen om een 3e Morini dag te organiseren? Ergens in September?

Ik heb vorig jaar mijn dealer gepolst en hij vond 't wel leuk om zoveel Morini's bij elkaar te zien. Probleem is wel dat het in Rijssen is, dus wederom in het Oosten. (Ongeveer 50 Km van Zwolle.)
 
En over Corsaro dagen gesproken: Ga allemaal maar

ZONDAG 19 SEPTEMBER 2010 Moto Morinidag 2​

in je agenda noteren. Weer of geen weer, we gaan elkaar weer zien!

Heb je een Moto Morini, heb je er een gehad (en plat gereden of gewoon verkocht) of wil je er een aanschaffen? Gewoon mee gaan. :]

Hoe wat waar precies weet ik nog niet, maar ik stel voor een meeting zoals ze oorspronkelijk waren (2007 - 2009). Hoe zag een oorspronkelijke meeting er ook al weer uit? nou ongeveer zo:

10 uur verzamelen, dan geilen op je eigen en elkaars motoren (max. 5 minuten). Dan een kopje koffie drinken en stoere Moto Morini verhalen vertellen (en geilen op onze motoren) dan gaan we lekker toeren (en geilen op onze eigen Moto Morini) totdat we honger hebben en zoeken we een plekje om een uitsmijter te eten, te praten over onze Morini's (en geilen natuurlijk). Na de lunch gaan we via een andere route weer ongeveer terug (niet vergeten te geilen) naar het startpunt waarna we nog een keer afstappen om te geilen op al die Morini's samen, en dan gaat ieder weer zijn eigen weg. Mochten we onderweg een drup regen tegen komen dan kunnen we stoppen en wat kletsen (en weer dat geilen natuurlijk). En als jullie dan weer thuis zijn dan moet je minstens één keer zijn klaargekomen, anders heb je iets niet goed gedaan met al dat geilen.

Als variant op bovenstaande kunnen we ook nog wat kletsen over hemelvaartweekend 2011 en stoppen we onderweg om wat leuke foto's en filmpjes te maken die we dat weer op YouTube zetten zodat we nog meer kunnen geilen.


Locatie: die bepalen we nader nog, waarbij we gaan proberen om via alle aanmeldingen een "zwaartepunt" te bepalen, waarbij de organisator zijn locatie natuurlijk extra zwaar weegt! Een soort poldermodel met dictatoriale trekjes. :?

Oh ja, haar gaan we ook uitnodigen:
[afbeelding]
Alleen kijken mannen, niet aankomen!

Dus meld je aan en kom in grote getalen!!!! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan