Moto Morini evenementen agenda 2010

Welke datum voor het voorjaarstreffen

  • 4 April 2010

    Stemmen: 2 28,6%
  • 11 April 2010

    Stemmen: 1 14,3%
  • 18 April 2010

    Stemmen: 4 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Louwheely

MF veteraan
1 jul 2003
1.031
0
Tilburg
Het grote MOTO MORINI evenementen agenda 2010


Hier kunnen alle belangrijke data voor 2010 gepost worden.







Moto Morini voorjaars treffen
Organisatie door Fraanske
ZATERDAG 3 APRIL 2010 ; EERSTE MOTO MORINI DAG 2010 BIJ MOTOR CENTRUM RIJEN

Net als afgelopen jaar zullen we vanaf een uur of 10 uur daar verzamelen, een kop koffie met iets lekkers te presenteren en rond een uur of half twaalf een toertochtje rijden, als het weer het toestaat. Ik ga weer mijn best doen om ook Tricolore er weer bij te hebben.
Deelnemers;

  • Tim666
  • Okie 1972 met het gebak
  • 750 Sport
  • Louwheely
  • Sander
  • Driver
  • Jonne
  • ArvidWillen
  • Fraanske
  • Sammy19



15/16 mei Moriniclub treffen
Ivm 25-jarig bestaan in LaagKeppel, evt kamperen naast de racebaan in Hengelo (gld), plm 10 km verderop. Zie www.motomoriniclub.nl







Morini Day Aan de Hockenheimring
18 juni t/m 20 Juni 2010



Come and enjoy. We will love to see you in the sunny Palatinate.
updated information
go to our blog www.morini-kurpfalz.de
you can post your proposals or ask questions
The Moto Morini „Kurpfalz“ table
accommodation
camping area at the fairground
hotel: Community of Hockenheim, free download
www.hockenheim.de/main/tourismus_freizeit/uebernachtungen /> comming in
large scale: please follow the signs „Hockenheimring – Paddock“
close up: please follow the Moto Morini signs
turn off to old paddock via: Waldfestplatz, parking area C3, Vogelpark
GPS: 49°19’29”N 8°33’51”E, www.wikimapia.org
inscription & briefing
entry fee 20 € Friday-Sunday
15 € Saturday-Sunday
value for money:
welcome gift
campground
parking
breakdown service, tow car
children’s playground, half pipe, football area
free breakfast
free beverage all day long
optional guided sightseeing laps with your bike at the Hockenheim racetrack
and visit to the Hockenheim racing museum (minor surcharge)

Deelnemers;

ovb Louwheely


ZATERDAG 26 Juni 2010 ;
TWEEDE MOTO MORINI DAG 2010 BIJ STRETTA Zwolle


Net zoals dit jaar zullen we vanaf ongeveer 10 uur bij Stretta in zwolle verzamelen, een kop koffie drinken, een praatje maken en rond een uur of half twaalf een tochtje rijden.
ik ga weer samen met stretta proberen om zo veel mogelijk Moto Morini kleding en andere gadgets te regelen.
en hopen dat de Morini club er komend jaar wel is voordat we weggaan
 
Laatst bewerkt:
Nieuwjaarsdag 2010 : vrijdag 1 januari 2010
Valentijnsdag 2010 : zondag 14 februari 2010
Carnaval 2010 : zondag 14 februari 2010
Goede vrijdag 2010 : vrijdag 2 april 2010
1e paasdag 2010 : zondag 4 april 2010
2e paasdag 2010 : maandag 5 april 2010
Koninginnedag 2010 : vrijdag 30 april 2010
Bevrijdingsdag 2010 : woensdag 5 mei 2010
Moederdag 2010 : zondag 9 mei 2010
Hemelvaartsdag 2010 : donderdag 13 mei 2010
1e pinksterdag 2010 : zondag 23 mei 2010
2e pinksterdag 2010 : maandag 24 mei 2010
Vaderdag 2010 : zondag 20 juni 2010

Dierendag 2010 : maandag 4 oktober 2010
Sint Maarten 2010 : donderdag 11 november 2010
Sinterklaas 2010 : zondag 5 december 2010
1e kerstdag 2010 : zaterdag 25 december 2010
2e kerstdag 2010 : zondag 26 december 2010
Oudejaarsdag 2010 : vrijdag 31 december 2010

Dus ja, ik kan wel mee opzich.....
maar wil t liefste ook dat fraanske mee gaat, en die gaat normalitair altijd met hemelvaart.
daarnaast hebben we al wat vrije dagen met hemelvaart....... (13 en 14 mei vrij meestal)
Dus ja.. mijn voorkeur gaat echt uit naar die datum
 
Laatst bewerkt:
Koninginnedag 2010 : vrijdag 30 april 2010
Bevrijdingsdag 2010 : woensdag 5 mei 2010
Moederdag 2010 : zondag 9 mei 2010
Hemelvaartsdag 2010 : donderdag 13 mei 2010


Dus ja, ik kan wel mee opzich.....
maar wil t liefste ook dat fraanske mee gaat, en die gaat normalitair altijd met hemelvaart.
daarnaast hebben we al wat vrije dagen met hemelvaart....... (13 en 14 mei vrij meestal)
Dus ja.. mijn voorkeur gaat echt uit naar die datum

Op zich kan die datum natuurlijk aangepast worden.
Wij zijn toch een echte democrassie

Mijn motivatie voor deze datum is dat dan de meivakantie begint. mijn vrouw en kind zouden dan mee kunnen gaan. Het zijn allemaal afzonderlijke kamers waar we makkelijk 40 man in kwijt kunnen Zonder dat we last van elkaar hebben O-)
Om de kosten wat te drukken wou mijn vrouw s'morgens het onbijt maken en s'avonds het eten voorbereiden. Zodat we naar een spannend dagje direct aan tafel kunnen voor een hapje of een drankje.

Voor Fraanske en diegene die ook een partner hebben is er natuurlijk ook ruimte om hun dierbaren mee te nemen.

De trein vindt ik ook een goed idee. Alleen denk ik dat ik mijn motoren achter de Vito hang. eea is natuurlijk afhankelijk hoe we het organiseren en welke datum we kiezen.
 
in that case...

kan wellicht mijn vriendin ook wel mee.
maar ik denk niet dat ze zin heeft thuis te wachten tot we terug zijn.
tevens heb ik geen zin met haar achterop door dat soort weggetjes te gaan knallen...

dus ja...

ik heb fraanske beloofd met hemelvaart met hem mee te gaan.
dus ik wacht even af wat hij hierop heeft te zeggen.

maar gvd wat een mooie wegen!!
 
Laatst bewerkt:
Goeie zaak Louiggi, een nieuwe post.

En inderdaad ben ik wel aan hemelvaart en aan maximaal een dag of 5 gebonden. Dus 10 dagen Dolomieten gaat hem voor mij niet worden, hoe graag ik ook zou willen.
 
Voor mij geld hetzelfde 10 dagen is te lang voor mij.
4 dagen is nog wel mee aan te komen bij mijn baas en de periode is ook wel oke hoop ik.
Met mijn werk is het altijd moeilijk i.v.m ploegen en met het feit dat het zo weer eens kan omslaan en er van alles van je verwacht word.(bijv een aanslag of dergelijke.)

Ver vooruit plannen is voor mij de beste optie dus als er een vaste datum is weet ik meer.



Welkom bij de ministerie van ......... _O-

Mooie bochten Lois en een bezemwagen is altijd welkom *O*
En als de geur net als gisteren bij jou thuis was mag ze van mij zeker koken ha ha ha :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe worden de dagen hier geteld? Zijn die 4 dagen normaal gesproken werkdagen?
In dat geval zou bij hemelvaart er een periode van 10 dagen niet gewerkt hoeven te worden
(drie dagen voor hemelvaart + hemelvaart + de meestal verplichte vrije vrijdag + 2 keer weekend + de vierde dag = 10)

Voor een andere week veranderd het sommetje, maar 9 dagen zijn meestal haalbaar.

Ik wil aan de agenda ook nog de Morini Day toevoegen in Morano sul Po.
De datum weet ik nog niet, maar het is meestal het laatste weekend van mei/eerste van juni.
Ik probeer in ieder geval te gaan. (net als de dolomiten)
 
Voor mij zijn wekdagen gewoon dagen aangezien ik een jaarrooster heb en gewoon weekenden door moet werken.
Vakanties kennen ze bij onze Baas niet werken gewoon 24/7 heel het jaar door.
Ik kan een hoop regelen als ik maar een zekere datum heb en het op tijd kan indienen,maar 10 dagen is mij gewoon te veel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hemelvaart is een week later dus mij maakt het niet uit als we in die week vertrekken.

Alleen vindt ik dat 5 dagen of als je op Hemelvaart vertrekt zijn het maar 4 dagen tekort om naar de Dolomieten te gaan.
Je moet rekenen dat je al 2 reisdagen hebt en dan blijft niet meer veel over.

Als we nu 2 groepen maken?
Een groep vertrekt op zaterdag 8 mei
en de andere op Hemelvaart.

Is toch iedereen blij :Y
 
. . . Ik denk dat je inderdaad bijvoorbeeld 4 centrale dagen moet houden, waar iedereen er is kunne we een BBQ organiseren en gezamelijk leuke dingen doen. Wie weet zitten we bij een leuke dealer in de buurt en kunnen we die bezoeken, foto momentje etc.
De dagen daar voorafgaand en aansluitend kunnen we in kleiner groepjes er op uit trekken.
Volgens mij heb ik nog wel een kaart liggen met alle passen die we gereden hebben . . . en dat waren er veel.
Heb ook nog 2 uur film of zo van het rijden op de passen, als ik tijd heb zal ik het eens op youtube zetten zodat jullie mee kunnen genieten.

vwb de reis ben je toch idd 2 dagen kwijt. Met de trein was het 's middags laat in Düsseldorf en dan 's ochtends in Bolzano uitstappen. Op de terugweg was het vroeg in de avond in de trein en dan 's ochtends in Düsseldorf er weer uit.
Nadeel is wel dat de trein niet elke dag van de week gaat, dus voor diegenen die maar een paar dagen hebben is dat zeker lastig.
André
 
. . . Ik denk dat je inderdaad bijvoorbeeld 4 centrale dagen moet houden, waar iedereen er is kunne we een BBQ organiseren en gezamelijk leuke dingen doen. André

Ben het helemaal met je eens.
En idd is het rijden in de dolomieten ff wat anders dan in de eifel.

Oude rotten als Sander zullen er wat minder moeite mee hebben maar toen ik de eerste keer in de dolomieten rondtufde was ik toch elke avond goed gaar.

Ook ik heb meerdere routes zoals de Passo d'Aprica, Mendola passo, Gavia enz.
En om je de waarheid te zeggen is de kortste route 234 km en de rest zijn langer dan 300 km. en ze zijn om te :9~
 
. . . . Helemaal goed !!
Heb er nu al zin in ! Pffffff . . . . en dan moet je de hele winter nog wachten !

Probeer moeders ook mee te krijgen, die is wel niet zo van de bochtjes maar wie weet krijg ik er wel zo ver. ZIj is meer van het fotograferen en op terasjes zitten !!! vind ik ook wel leuk natuurlijk maar dan wel vooral die terasje met een pot bier voor je neus van de omgeving genieten en naar sterke verhalen luisteren.

En die zijn er genoeg na een dagje passen rijden !!!!!!!!!!!!

Misschien moeten we eerst nog wel eens een mietinkje organiseren om eens kennis te maken, de meeste andere klubs en forums hebben vanaf komend weekend een soort radio stilte omdat de winter er aan komt, du stijd zat.
André
 
Laatst bewerkt:
Het is idd rustig. Ben ondertussen al volop bezig om routes die we gereden hebben iets aan te passen. Op de Garmin kun je dan je routes gesimuleerd rijden. heb er een route bijzitten die op ruim 20 km geen langere rechte stuk heeft dan 400 meter en zelfs die loopt niet echt recht.
Heb dus nu al pret.

btw mijn maat heeft een koeriersbedrijf en hij gaat waarschijnlijk ook mee.
Hij kan 6 motoren in zijn bakwagen kwijt. Dus voor diegene die de hele week gaan is er eventueel plaats in het busje. Er zijn ecther al 3 plaatsen gereserveerd *D
 
Lois , ga jij Donderdag avond ook naar MC Rijen...VIP avond *D
 
Laatst bewerkt:
OK openingspost heb ik aangepast.

Maar het zou toch fijn zijn als we rond december weten hoeveel er definitief mee gaan zodat we de slaapplaatsen kunnen boeken.

Dan kun je nog gaan shoppen fur etwas billig.
 
Zie ik jullie wel Donderdag bij mc Rijen.
Hopelijk dat ik dan onderhand mijn motor mee kan nemen , anders op de MM Guzzy.
 
Terug
Bovenaan Onderaan