Moto om gevallen..

Chili Pepper

MF'er
8 mei 2004
135
0
Helmond
Ik heb 'm pas 3 weken maar gister was 't al raak. Ik rij de motor alvast voor ons huis om eens lekker te genieten van de zonnige zondagavond. Terwijl ik de motor op de standaard wil zetten schiet de koppeling los en schiet de motor een stukje vooruit waar ik uit mijn balans raak. Waarom dat ik de versnelling niet eerst in zijn vrij zet snap ik ook nog niet :X Ik kon 'm niet meer houden en val zo in slowmotion tegen het 40cm hoge houten hekje voor onze tuin '( Resultaat : kontje lichte beschadigingen aan 't stickerwerk (niet zo'n ramp) en de voorste kuip ter hoogte van knipperlicht wat krassen. Ik weet dat het erger had gekund maar toch blijft het niet leuk, maar ja, daar leer ik hopelijk van...

Iemand misschien nog tips voor het poetswerk, gister effe snel met wat turtlewax het meeste wel eruit gekregen. Misschien voorzichtig met wat commandant?

Chili Pepper baalt als een stekker.
 
Gebeurt iedereen een keer. Heb je het maar gehad moet je dan denken ;)
 
Gebeurt iedereen een keer.
Sorry? haha, spreek voor jezelf, ik zet m'n motor altijd in z'n VRIJ voordat ik er rare dingen mee ga doen.


Gisteren nog gelachen. Ik was bij een motorcross voor ukkies bij de MCU, staat er een papa (grote flinke vent) heel stoer het motortje van z'n dochtertje warm te draaien door steeds een flinke dot gas te geven (vraag me niet hoe) maar ineens schiet dat motortje weg (hij had hem tegen een hek staan en hield alleen het gas vast) hahaha, schreeuwt m'n buurvrouw "hé Jan, is zo'n 50cc te zwaar voor je?"
 
Sorry? haha, spreek voor jezelf, ik zet m'n motor altijd in z'n VRIJ voordat ik er rare dingen mee ga doen.


Gisteren nog gelachen. Ik was bij een motorcross voor ukkies bij de MCU, staat er een papa (grote flinke vent) heel stoer het motortje van z'n dochtertje warm te draaien door steeds een flinke dot gas te geven (vraag me niet hoe) maar ineens schiet dat motortje weg (hij had hem tegen een hek staan en hield alleen het gas vast) hahaha, schreeuwt m'n buurvrouw "hé Jan, is zo'n 50cc te zwaar voor je?"

Had het meer over het om laten vallen.

Maar sorry, had idd geen rekening gehouden met de perfecte mensen onder ons :Z
 
Sorry? haha, spreek voor jezelf, ik zet m'n motor altijd in z'n VRIJ voordat ik er rare dingen mee ga doen.


Gisteren nog gelachen. Ik was bij een motorcross voor ukkies bij de MCU, staat er een papa (grote flinke vent) heel stoer het motortje van z'n dochtertje warm te draaien door steeds een flinke dot gas te geven (vraag me niet hoe) maar ineens schiet dat motortje weg (hij had hem tegen een hek staan en hield alleen het gas vast) hahaha, schreeuwt m'n buurvrouw "hé Jan, is zo'n 50cc te zwaar voor je?"

En vooral de behoefte om aan heel de wereld te vertellen dat zij en slechts zij stomme fouten maken, topic na topic. BlitzeR1 doet dat niet, is een soort
Ubermensch.

Ik zelf, ik geloof niet in Sinterklaas, niet in God, niet in de kerstman, en ook niet in BlitzeR1... Gewoon een verkapte manier om stoer te doen. :9

Kom je vooral in de IT tegen,.. heb je ook vaak van die ubermenschen, heb er 4 jaar lang tussen moeten zitten tijdens de luch, wat een eigenwijze klojo's bij elkaar... :Z (Ben overigens zelf ook it'er voordat ik heel computerend nl over me heen krijg.. O-) )
 
Laatst bewerkt:
Kom je vooral in de IT tegen,.. heb je ook vaak van die ubermenschen, heb er 4 jaar lang tussen moeten zitten tijdens de luch, wat een eigenwijze klojo's bij elkaar... :Z (Ben overigens zelf ook it'er voordat ik heel computerend nl over me heen krijg.. O-) )
En ik maar denken dat je het over die homo's in de IT had (IT discotheek Amsterdam) toen je je tekst nog niet gewijzigd had.
 
Gisteren nog gelachen. Ik was bij een motorcross voor ukkies bij de MCU, staat er een papa (grote flinke vent) heel stoer het motortje van z'n dochtertje warm te draaien door steeds een flinke dot gas te geven (vraag me niet hoe) maar ineens schiet dat motortje weg (hij had hem tegen een hek staan en hield alleen het gas vast) hahaha, schreeuwt m'n buurvrouw "hé Jan, is zo'n 50cc te zwaar voor je?"

Zijn zo van die momenten waar je binnen 30 jaar over kan zeggen "Dat waren nog eens tijden" of "Sjongejongejongejonge...ik heb in tijden niet zo gelácheh zeg"

full
 
Nee, zulke krassen (in poly) kun je niet wegpoetesen, die zitten er meestal "in" (krassen)

Kleurwas zou je kunnen proberen
 
Nee, zulke krassen (in poly) kun je niet wegpoetesen, die zitten er meestal "in" (krassen)

Kleurwas zou je kunnen proberen
Werkt ook niet super hoor. Heb ik eens geprobeerd bij m'n R6. De witte kras werd lichtblauw i.p.v. donkerblauw. Maarja, altijd beter dan wit natuurlijk.

Je kan natuurlijk ook altijd zo'n sticker erop plakken:

bw10mlq5.jpg
 
Volgende keer iets sneller je jiffy uitklappen, dan valt je motor direct uit en gebeurd er dus niets als je de koppeling per ongeluk los laat. Mooi he, zo'n ingebouwde beveiliging.
 
je kunt ook gewoon je kappen voorzien van een "schietstoel" idee.

gebeurt iedereen wel eens.. (behalve onze guru (BlitzeR1))
 
om toch nog iets van een antwoord in het topic te krijgen.... :+

Commandant 4, zacht doekje en lang (niet te ruw)poetsen... goed in de gaten houden dat je niet de verf vernaggelt. Daarna een aantal maal in (goeie) wax zetten...
Ik had een tijd terug behoorlijke krassen op de achterkant van een weekendtas (bleek een metalen dopje onder te zitten) en dat heb ik er nagenoeg helemaal uitgekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan